Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset pystytte pitää täyttä karvoitusta alakerrassa?

Vierailija
25.08.2014 |

Olen nyt kasvattanut ensimmäisen kerran aikuisiässä karvat, rehottavat luonnontilassa. Istun tässä alushousut ja legginssit jalassa ja karvat tuntuu selvästi läpi, eikä vain tunnu, vaan karvoja tulee läpi kankaasta :D

Tottakai paita päittää yleensä tuon alueen, mutta tuntuu hieman häiritsevältä. Onko mulla nyt vaan liian ohuet pikkarit ja leggarit, vai mitä ihmettä... täytynee kaivaa höylä esiin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Oloni on paljon epämiellyttävämpi jos olen sheivannut. Joten pidän alakerran mieluummin luonnontilassa.

Vierailija
2/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisnaisilla on kymmenien tuhansien vuosien ajan ollut karvoitusta alapäässä. Se on aivan luonnollinen ominaisuus, jolla on myös tarkoitus:

"Ainakin naisilla häpykarvoituksella on kuitenkin edelleen merkittävä tehtävä. Naisen häpykarvoituksen tarkoituksena on estää bakteereja pääsemästä limakalvoille ja edistää virtsan, kuukautisveren ja valkovuodon valumista pois iholta."

http://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4pykarvoitus#H.C3.A4pykarvoituksen_tarkoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nuo karvat mukana tulee ilman sen ihmeempiä toimenpiteitä.

Vierailija
4/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö teillä nyt se pointti ohi? :D Eli tuleeko muillakin vaatteiden läpi karvat, vai onko mulla jotain piikkilankaa tuo karvoituksen laatu?

ap

Vierailija
5/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap vaan niissä karvoissa nyt vahva ja terävä kärki siitä sheivauksesta jääneenä. Ne on ikään kuin katkaistu paksuimmasta kohtaa. Jos pitäisit sen tuollaisessa luonnontilassa, niin pikkuhiljaa karvojen irrotessa ja luonnollisesti kasvaessa niihin tulis hennompi kärki eikä ne sitten tunge vaatteista läpi.

Vierailija
6/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy se siellä pitämättäkin. Tykkään karvoistani, mutta joskus olen kokeillut sheivatakin. Ainoastaan siinä kasvuvaiheessa karvat pyrki kankaan läpi, kun olivat keskenkasvuisia ja sojottavia. Nyt pysyvät siististi ohuimmankin pikkarin alla, kun ovat saaneet kasvaa rauhassa ja "tottuneet" oloonsa. Vrt. vaikka hiukset, miten ne tottuvat menevään jakaukselle yhteen suuntaan, kun saavat siihen totutella.

Vierailija
7/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti pystyn.

Sen sijaan en pysty käyttämään epäkieltä "pystyä tehdä jotain".

Vierailija
8/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan alushousujen läpi tulee. Karvat on hyvät siitä, että ne ohjailee kuset ja veret eikä ne leviä pitkin alakertaa.

Vierailija
9/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:27"]

Sulla on ap vaan niissä karvoissa nyt vahva ja terävä kärki siitä sheivauksesta jääneenä. Ne on ikään kuin katkaistu paksuimmasta kohtaa. Jos pitäisit sen tuollaisessa luonnontilassa, niin pikkuhiljaa karvojen irrotessa ja luonnollisesti kasvaessa niihin tulis hennompi kärki eikä ne sitten tunge vaatteista läpi.

[/quote]

No jo on hidasta tää kasvu, varmaan 2 kk olen antanut kasvaa, sais jo pehmetä karva. 

Ja kielioppi-natsi, nyt ollaan av:lla, ota ihan rennosti.

Hauskaa muuten, miten kaikki on heti puolustuskannalla, kun tulee puhetta häpykarvoista. Ei taas nähdä sitä itse asiaa tuossa aloituksessa. :) Nooh, ehkä liian provosoivaan sävyyn kirjoitin.

ap

Vierailija
10/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppinatsi kirjoitetaan ilman yhdysmerkkiä.

Vierailija
11/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaatteiden läpi karvat. Mieluummin pidän karvat melko lyhyinä.

Vierailija
12/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyn pitämään. Mulla ei kylläkään kasva karvoja kovin laajalla alalla eikä pitkiksi vaikka ne saa olla, eli ei tarvitse mitään bikinirajoja ajella, kun ei karvat luomunakaan ylety punttien yli. Varmaan sitten siistisin, jos tursottaisi. Tykkään karvoista, siihen on montakin syytä. Oma hyvä olo tärkein tässäkin asiassa.

Vierailija
13/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tuu mitenkään läpi, mutta mulla on toisaalta myös aika hento ja vähäinen karvoitus.

Vierailija
14/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:31"]

[/quote]

No jo on hidasta tää kasvu, varmaan 2 kk olen antanut kasvaa, sais jo pehmetä karva. 

Hauskaa muuten, miten kaikki on heti puolustuskannalla, kun tulee puhetta häpykarvoista. Ei taas nähdä sitä itse asiaa tuossa aloituksessa. :) Nooh, ehkä liian provosoivaan sävyyn kirjoitin.

ap

[/quote]

Mä luulen, että lähes kaikki näkivät sen itse asian kirjoituksessa, eli puhtaan provosoinnin, niin kuin itsekin asian todellisen laidan myönsit olevan.

Mitä tulee karvan kasvuun, niin eihän 2kk ole vielä aika eikä mikään. Katsellaan puolen vuoden päästä uudelleen, niin eiköhän silloin ole jo pehmeämpää.

Vierailija
15/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:34"]

Kielioppinatsi kirjoitetaan ilman yhdysmerkkiä.

[/quote]

Hyi vittu, sun kaltaiset ihmisen on sitten raivotuttavia. 

Ap:lle, anna karvojen kasvaa vielä hetki, varmasti karvat pehmenee niiden kasvaessa. :)

Vierailija
16/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaatteiden läpi! Ällöttää myös kun valkovuoto ja menkkaveri kuivuu karvoihin kiinni (jos käyttää sidettä). Yäk! Ihan karvaton ei tarvi olla, mutta kyllä sieltä alempaa ajelen karvat pois. Kiitorata tai joku tupsu käy hyvin jos ei halua ihan posliini olla.

Vierailija
17/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:31"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mä luulen, että lähes kaikki näkivät sen itse asian kirjoituksessa, eli puhtaan provosoinnin, niin kuin itsekin asian todellisen laidan myönsit olevan.

Mitä tulee karvan kasvuun, niin eihän 2kk ole vielä aika eikä mikään. Katsellaan puolen vuoden päästä uudelleen, niin eiköhän silloin ole jo pehmeämpää.

[/quote]

Ok, provoisointi ei ollut tarkoitukseni, av-mammat vaan näyttää lähtevän pyhään sotaan, kun tulee puhetta pillukarvoista. Täällä kannata jatkossakaan kysyä yhtään mitään. Heippa.

ap

Vierailija
18/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:42"]

Tulee vaatteiden läpi! Ällöttää myös kun valkovuoto ja menkkaveri kuivuu karvoihin kiinni (jos käyttää sidettä). Yäk! Ihan karvaton ei tarvi olla, mutta kyllä sieltä alempaa ajelen karvat pois. Kiitorata tai joku tupsu käy hyvin jos ei halua ihan posliini olla.

[/quote]

Näin miehisestä näkökulmasta tupsu tai kiitorata on vieläkin oksettavamman näköisiä, kuin puhdas poslari, joka sekin on superällöttävä ja näyttää pakastebroilerilta.

Vierailija
19/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erittäin paksut karvat ja aina tullut läpi, muutenkin pullottaa ikävästi pikkarit. Bikinirajat pitää ajella, vaikkei iho siitä tykkää, ettei näytä ihan karseelta.

Vierailija
20/35 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erittäin paksut karvat ja aina tullut läpi, muutenkin pullottaa ikävästi pikkarit. Bikinirajat pitää ajella, vaikkei iho siitä tykkää, ettei näytä ihan karseelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän