Miten te naiset pystytte pitää täyttä karvoitusta alakerrassa?
Olen nyt kasvattanut ensimmäisen kerran aikuisiässä karvat, rehottavat luonnontilassa. Istun tässä alushousut ja legginssit jalassa ja karvat tuntuu selvästi läpi, eikä vain tunnu, vaan karvoja tulee läpi kankaasta :D
Tottakai paita päittää yleensä tuon alueen, mutta tuntuu hieman häiritsevältä. Onko mulla nyt vaan liian ohuet pikkarit ja leggarit, vai mitä ihmettä... täytynee kaivaa höylä esiin.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:42"]
Tulee vaatteiden läpi! Ällöttää myös kun valkovuoto ja menkkaveri kuivuu karvoihin kiinni (jos käyttää sidettä). Yäk! Ihan karvaton ei tarvi olla, mutta kyllä sieltä alempaa ajelen karvat pois. Kiitorata tai joku tupsu käy hyvin jos ei halua ihan posliini olla.
[/quote]
Näin miehisestä näkökulmasta tupsu tai kiitorata on vieläkin oksettavamman näköisiä, kuin puhdas poslari, joka sekin on superällöttävä ja näyttää pakastebroilerilta.
[/quote]
Onneksi et tule koskaan pakastebroileriani näkemään :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:54"]Kiitorata nyt näyttääkin hassulta: keskeltä ajettu, sivuilla karvat.
[/quote]
Keskellä karvat, sivuilta ajettu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:42"]
Tulee vaatteiden läpi! Ällöttää myös kun valkovuoto ja menkkaveri kuivuu karvoihin kiinni (jos käyttää sidettä). Yäk! Ihan karvaton ei tarvi olla, mutta kyllä sieltä alempaa ajelen karvat pois. Kiitorata tai joku tupsu käy hyvin jos ei halua ihan posliini olla.
[/quote]
Näin miehisestä näkökulmasta tupsu tai kiitorata on vieläkin oksettavamman näköisiä, kuin puhdas poslari, joka sekin on superällöttävä ja näyttää pakastebroilerilta.
[/quote]
Todella miehiseltä kuulostaa joo :D Onko siis mitään olomuotoa joka ei olisi mielestäsi oksettava?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:54"]Kiitorata nyt näyttääkin hassulta: keskeltä ajettu, sivuilla karvat. [/quote] Keskellä karvat, sivuilta ajettu.
[/quote] Ai että asfaltti sivuilla, nurmikko keskellä? :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:54"]Kiitorata nyt näyttääkin hassulta: keskeltä ajettu, sivuilla karvat.
[/quote]
Ei kiitoradassa jätetä sivuille karvoja :D katoppa vaikka Googlesta.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote] Kyllä mä tiedän mikä on kiitorata. Sen takia sen käyttäminen tässä asiayhteydessä häiritsee koska se vääristää asian juuri päinvastaiseksi.
Mitenkä te ajattelette tän kiitoradahomman nyt? Siis siinähän jätetään keskelle karvat, muut veks :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:54"]Kiitorata nyt näyttääkin hassulta: keskeltä ajettu, sivuilla karvat.
[/quote]
[/quote] Kyllä mä tiedän mikä on kiitorata. Sen takia sen käyttäminen tässä asiayhteydessä häiritsee koska se vääristää asian juuri päinvastaiseksi.
[/quote]
No voi elämän kevät sentään :-D
Miettikääs tytöt mikä oikeasti on kiitorata :-)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 20:23"]
Mitenkä te ajattelette tän kiitoradahomman nyt? Siis siinähän jätetään keskelle karvat, muut veks :D
[/quote] Einstein!
Minulla sama ongelma. 2 kk kasvattanut karvoja, miehen pyynnöstä... useampi viikko meni alapäätä rapsutellessa kun kutitti. Ja ne tosiaan on kuin piikkejä ;) Eikä tämä kyllä mielestäni täytä mitään täyskarvoituksen piirteitä vieläkään. Sitä kai se ainainen ajelu teettää sitten loppupeleissä. Puutarhakaan ei enää kuki kuten nuoruudessa ;)
Mun alapään tila on mun oma ja intiimi asia. Yksityinen. En yhtään ihmettele, miksi jotkut närkästyvät nykyajan posliinipaineista.
Miten sinä voit olla niiden alapääfinnien kanssa ja yrittää näyttää pikkutytöltä? Minä pidän karvani. Olen aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:34"]
Kielioppinatsi kirjoitetaan ilman yhdysmerkkiä.
[/quote]
Hyi vittu, sun kaltaiset ihmisen on sitten raivotuttavia.
Ap:lle, anna karvojen kasvaa vielä hetki, varmasti karvat pehmenee niiden kasvaessa. :)
[/quote]
Raivotuttavia. I rest my case.
Kiitorata nyt näyttääkin hassulta: keskeltä ajettu, sivuilla karvat.