Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa on ihmeellisiä ostajia

Sebu
09.08.2021 |

Onko muille sattunut Torissa eteen outoja ostajia, jotka kyselevät anonyyminä kaikkea maan ja taivaan väliltä muutaman euron kaupasta. Onko tämä heille vain harrastus vai onko se niin iso panostus pienistä rahoista, että pitää näpyttää sormet kipeinä viestiä milloin mistäkin mitättömästä asiasta. Lopulta kun päästään yhteisymmärrykseen hinnasta yms. Ostaja katoaa mitään ilmoittamatta ja ei vastaa yhteyden ottoihin. Yhteytenä on vain tori viesti anonyyminä. Olen muutamalle pahimmille tinkijöille sanonut, että lopetettaan heti alkuun neuvottelu, kun 40 tavarasta tarjotaan 10 ja hinnoittelu on ollut varmasti kohdallaan. Mä en kyllä kehtaisi edes lähteä pilkkahintaa tarjoamaan.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on jotain mt-tapauksia. Alle kympin tavarasta kysytään ummet ja lammet ja sen täytyy olla 1000 euron tavaran arvoinen kaikessa. Ei jaksa.

Vierailija
2/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat väsyneet myymään halpaa tavaraa, koska:

-kyselijöitä

-tinkaajia

-sovitaan kauppa, mutta ostajaa ei näy

-kinutaan kuljetusta/postitusta, vaikka ilmoituksessa on selkeästi: vain nouto

-perutaan kauppoja

-varaillaan ja lupaillaan, ei osteta, jolloin menee potentiaalinen ostaja ohi

-sovitaan hinta ja nouto, tullaan paikalle ja aletaan tinkaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä myymästäni tavarasta tuli monilta eri ostajilta kysymys, onko vielä myynnissä.

Vastasin aina heti, että kyllä on.

Sen jälkeen heistä ei kuulunut kenestäkään enää mitään.

Miksi kyselevät tollasta jos eivät ole ostamassa tavaraa???

Vierailija
4/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kyselijöitä

-tinkaajia

-perutaan kauppoja

Haloo nyt. Jos se on ongelma, että joku kysyy tuotteesta jotain, niin ei kannata varmaan yrittää myydä mitään ikinä koskaan kenellekään. T. Alan ammattilainen.

Vierailija
5/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ja amikset siellä häiriköi.

Vierailija
6/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kyselijöitä

-tinkaajia

-perutaan kauppoja

Haloo nyt. Jos se on ongelma, että joku kysyy tuotteesta jotain, niin ei kannata varmaan yrittää myydä mitään ikinä koskaan kenellekään. T. Alan ammattilainen.

Lisään tähän vielä, että myyntikoulutuksissa, joissa olen ollut on kaikissa opetettu, että kyseleminen on positiivinen merkki ja mahdollisuus tehdä myyntiä. Yleensä aina siinä vaiheessa, kun joku kysyy jotain, tiedän että saan tästä kaupat. Teidän pitää vaan opetella vastaamaan niihin kysymyksiin siten, että myytte sen tuotteen. Olen myös myynyt käytettyä tavaraa torissa ja kaikki on aina menneet nopeasti kaupaksi. Moni ei vaan osaa myydä. Se kun on ihan taito, joka pitää opetella.

Vierailija
7/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, jos on selvittänyt tekstissä ja hyvillä kuvilla tuotteen kunnon, tyyppi merkinnät, mitat, postituksen yms.

Luulisi kaikkien Torin käyttäjien osaavan malli ja tyyppi merkeillä osaavan hakea netistä tuotteen tiedot.

Mutta ei, pitää tekstailla ja rautalangasta vääntää. Soittaa ei voi, koska anonyymi paljastuu.

Kyllä mä jaksan myydä tavaraa, vaikka kysellään, ei siinä mitään.

Eihän kukaan tyhmä ole, toisille pitää vaan selittää enemmän kuin muille 😅

Vierailija
8/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus harrastan tuota kun en keksi muutakaan tekemistä. Eihän se kiellettyä ole.

Vierailija
9/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kyselijöitä

-tinkaajia

-perutaan kauppoja

Lisään tähän vielä, että myyntikoulutuksissa, joissa olen ollut on kaikissa opetettu, että kyseleminen on positiivinen merkki ja mahdollisuus tehdä myyntiä. Yleensä aina siinä vaiheessa, kun joku kysyy jotain, tiedän että saan tästä kaupat. Teidän pitää vaan opetella vastaamaan niihin kysymyksiin siten, että myytte sen tuotteen. Olen myös myynyt käytettyä tavaraa torissa ja kaikki on aina menneet nopeasti kaupaksi. Moni ei vaan osaa myydä. Se kun on ihan taito, joka pitää opetella.

Et ole tainnut itse Torissa mitään myydä...

Vierailija
10/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ongelma on että vaikka on esim. ilmoittanut mitat tarkasti, niin tulee silti kyselyitä "minkä levyinen pöytä?". Sitte kun vastaa että 180cm niinkun ilmossa lukee niin tulee vaan "aijaa ei se sitten mahdu meille".

Tähänkin kyselyyn piti tuhlata aikaa vaikka tieto oli helposti saatavilla.

Se on niin osuva se radiomainos missä tyyppi tuskailee että ei saa autoa myytyä kun ostajat on niin outoja, yks haluaa ostaa pullokuiteilla ja toinen ei tiedä omaa nimeänsä. Iha ku torin ostajat.

Vierailija
11/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä tinkauksia tekevillä on myös ärsyttävä tapa korostaa viestejään kaikenlaisilla hymiöillä, ihan kuin irvailisivat. Ja tietenkin anonyymina.

Vierailija
12/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarjoo 10€ 40€ tavarasta, ja sä vielä vaivaudut vastaamaan? Mä en vastaa sellasille mitään.

Vierailija
13/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus harrastan tuota kun en keksi muutakaan tekemistä. Eihän se kiellettyä ole.

Ääliö

Vierailija
14/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhän mielen harrastus tommonen häiriköinti ja mukaostelu torissa.

Vierailija
15/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä menee vain hermot ja aikaa palaa ihan turhaan

Keväällä muutin ulkomaille ja siivosin koko asunnon ja meni hermot kyselijöihin..... vähintään 5000 eurolla heitin lähes uutta tavaraa siirtolavalle kun en jaksa / eikä ole aikaa vastailla turhille kyselijöille, merkkikamaa meni roskiin urakalla.... mm lasten vaatteita, vaunut, rattaat, luistimet, sukset, monot, tabletteja, peliohjaimia, monitori, telkkari, stereot, kaiuttimet, sohvia ja tuolia ja pöytiä meni useampi..... käytännössä koko se irtain jota ei kannatta alkaa rahtaamaan maailman toiselle puolelle.

Vierailija
16/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarjoo 10€ 40€ tavarasta, ja sä vielä vaivaudut vastaamaan? Mä en vastaa sellasille mitään.

luulette saavanne rasvaisista reikäisistä pikkareista 10xuusien hinnan. 

Vierailija
17/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on käynyt pari kertaa niin että kun selvästi lukee vain nouto, niin silti halutaan se tavara kuljetettuna kotiin. 

Kerran irroitettiin keittiökaapit ja myytiin torissa satasella ihan hyväkuntoiset kaapit irroitettuna. Ne piti vain hakea. No kaupat oli sovittu ja yksi ukkeli tuli hakemaan ja alkoi tinkaamaan hinnasta, että hulluhan se on jossei puolta tarjoa. Mies sanoi sille. että sulle ei myydä niitä kaappeja enää millään hintaa että ovi on tossa.

Vierailija
18/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin lastenrattaat töissä. Ilmoituksessa oli useita kuvia, kaikki perustiedot jne.. Tulee mm. kysymyksiä: Onko nämä ehjät? Onko vielä myynnissä?+ Sen jälkeen hiljaisuus. Tai voinko tulla katsomaan klo x?No ei kun olen töissä mutta kävisikö myöhemmin klo x, taas ei mitään vastausta.. Rasittavaa säätämistä. Ja vastasin suht nopeasti ja ihan ystävällisesti näille että siitä ei ollu kysymys. Ei ymmärrä..

19/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä menee vain hermot ja aikaa palaa ihan turhaan

Keväällä muutin ulkomaille ja siivosin koko asunnon ja meni hermot kyselijöihin..... vähintään 5000 eurolla heitin lähes uutta tavaraa siirtolavalle kun en jaksa / eikä ole aikaa vastailla turhille kyselijöille, merkkikamaa meni roskiin urakalla.... mm lasten vaatteita, vaunut, rattaat, luistimet, sukset, monot, tabletteja, peliohjaimia, monitori, telkkari, stereot, kaiuttimet, sohvia ja tuolia ja pöytiä meni useampi..... käytännössä koko se irtain jota ei kannatta alkaa rahtaamaan maailman toiselle puolelle.

Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
20/55 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt ilmiöön. Sitten nää idiootit lähettää vielä nasevia kommentteja, kun kerron, että meni jo pyyntihinnalla kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi