Naiset, haittaisiko teitä tällainen pimppikommentti?
Olisitte kaveri/tuttavaporukalla pelaamassa pullonpyöritystä (pienessä) hiprakassa, ja eräälle seurueen miehistä esitettäisiin kysymys "Mikä on maailman suloisin asia", ja mies vastaisi:"(Tähän sinun nimesi):n pikkuruinen pimppi". Miltä se tuntuisi? Saako niin sanoa? :)
Kommentit (33)
Siis OIKEESTI on aikuisia ihmisiä, jotka pelaa pullonpyöritystä? Sehän on 12-vuotiaiden synttäriohjelmistoa XD
Mä hämmentyisin, ja vastaisin, että "kiitos, mäkin pidän kovasti sun persereiästä. Sitä on ihana panna." :D En kyllä suuttuisi tai mitään, mutta vastaan kyllä samalla mitalla.
Aika helposti haittaisi.
Ensinnäkin, en haluaisi, että mun sekduaalisuudestani tai ruumiistani tai fyysisistä ominaisuuksistani keskustellaan julkisesti missään sävyssä. Ei kuulu muille.
Toisenakin , miltä vuosikymmeneltä tämmöisiä puhuva mies on? Jostain 80-luvulta, jolloin sugar daddyjen karkilla ja muotivaatteilla ostetut suhteet teinityttöihin oli vielä ihan ok?
Ja kolmanneksi, huh, noin puhuvalla miehellä mahtaa olla aivan helvetillinen kohtukammo/äitikompleksi. Ei lupaa hyvää suhteelle.
toki on niin, että elän pitkäaikaisessa suhteessa loistavan miehen kanssa - minulla on varaa olla nirso.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:55"]
Siis olisiko se oma mies? Riippuu vähän tyylistä sanoa, jos vaikuttaisi vilpittömältä niin voisin olla jopa tyytyväinen.
[/quote] Jos se ei olisi oma mies.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:55"]
Siis olisiko se oma mies? Riippuu vähän tyylistä sanoa, jos vaikuttaisi vilpittömältä niin voisin olla jopa tyytyväinen.
[/quote] Jos se ei olisi oma mies.
[/quote]
No pitäisin todella outona ja tulisi erittäin vaivaantunut olo
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:55"] Siis olisiko se oma mies? Riippuu vähän tyylistä sanoa, jos vaikuttaisi vilpittömältä niin voisin olla jopa tyytyväinen. [/quote] Jos se ei olisi oma mies. [/quote] No pitäisin todella outona ja tulisi erittäin vaivaantunut olo
[/quote] Ok. Olisiko kommentti yhtään ymmärrettävämpi, jos sinulla olisi tiedossa, että tämä mies on kuolettavan ihastunut sinuun? :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:01"]
Mä hämmentyisin, ja vastaisin, että "kiitos, mäkin pidän kovasti sun persereiästä. Sitä on ihana panna." :D En kyllä suuttuisi tai mitään, mutta vastaan kyllä samalla mitalla.
[/quote]Nolottaako naisia syntymäominaisuudet niin paljon, että on aina pakko alkaa vertaamaan niitä miehen ulosterööriin naljailevalla tavalla? Olisitte ylpeitä omista värkeistänne. Ja tähän tietysti joku vastaa, että "niin ollaankin, lassukka!"
Jos olette, niin ottakaa sitten kohteliaisuudet vastaan ilman kakka-aukkojuttuja tai sodomiavitsejä tai kehukaa miehen fallosta ja kiveskimppua.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:30"]
[/quote]Nolottaako naisia syntymäominaisuudet niin paljon, että on aina pakko alkaa vertaamaan niitä miehen ulosterööriin naljailevalla tavalla? Olisitte ylpeitä omista värkeistänne. Ja tähän tietysti joku vastaa, että "niin ollaankin, lassukka!"
Jos olette, niin ottakaa sitten kohteliaisuudet vastaan ilman kakka-aukkojuttuja tai sodomiavitsejä tai kehukaa miehen fallosta ja kiveskimppua.
[/quote]
Mä tykkään miehistä, jotka antavat takaapäin. Useimmat nauttivat siitä. Miksi se on joillekin miehille niin arka paikka, että moni heteromies nauttii anaaliseksistä saavana osapuolena? Siinä ei ole mitään häpeällistä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:02"]
toki on niin, että elän pitkäaikaisessa suhteessa loistavan miehen kanssa - minulla on varaa olla nirso.
[/quote] Hyvä huomio!;)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:30"]
[/quote]
Mä tykkään miehistä, jotka antavat takaapäin. Useimmat nauttivat siitä. Miksi se on joillekin miehille niin arka paikka, että moni heteromies nauttii anaaliseksistä saavana osapuolena? Siinä ei ole mitään häpeällistä.
[/quote]Minkä takia on pakko rinnastaa luonnollinen luonnottomaan eli seksi sodomiaan? Jos joku kehuu suutasi, niin voithan yrittää kehua toisen persereikää sillä perusteella, että sekin on ruuansulatuskanavan osa. Mutta minkä takia huomio pitää vetää siihen sukuelimistä puhuttaessa? Siksi, koska nainen ei voi hyväksyä värkkinsä luonnollista roolia pistorasiana tai edes siitä riippumattomia kehuja, mikä on jo rimanalitus jopa naiselle.
Oleellista tässä kai on se, tietääkö kyseinen mies millainen pimppi sulla oikeesti on? Jos tietää, kommentti on ihan ok, jos taas ei tiedä, kommentissa ei ole mitään totuuspohjaa ja se on säälittävä.
[/quote]
Ei sulla ole mitään millä panna sitä. Pillun pitääkin olla tiukka
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:10"]
Oleellista tässä kai on se, tietääkö kyseinen mies millainen pimppi sulla oikeesti on? Jos tietää, kommentti on ihan ok, jos taas ei tiedä, kommentissa ei ole mitään totuuspohjaa ja se on säälittävä.
[/quote] Niin, no jos mies on nähnyt pimppisi ohimennen vaikka sekasaunassa.:P
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:09"]
Minkä takia on pakko rinnastaa luonnollinen luonnottomaan eli seksi sodomiaan? Jos joku kehuu suutasi, niin voithan yrittää kehua toisen persereikää sillä perusteella, että sekin on ruuansulatuskanavan osa. Mutta minkä takia huomio pitää vetää siihen sukuelimistä puhuttaessa? Siksi, koska nainen ei voi hyväksyä värkkinsä luonnollista roolia pistorasiana tai edes siitä riippumattomia kehuja, mikä on jo rimanalitus jopa naiselle.
[/quote]
En kyllä nyt tajua. Anaaliseksi ei ole luonnotonta. Miehillä sitä kautta voi stimuloida eturauhasta. Jos toimitus olisi luonnoton, peräaukon kautta ei voisi saada seksuaalista nautintoa sillä tavalla kuin siitä saa. Mahtaako kyseessä olla se, että yleensä anaaliseksi liitetään homomiehiin? Naisillekin tietynlainen esineellistäminen on historian takia arka paikka (ja naiset kohtaavat sitä nykyäänkin vähän liikaa).
En nyt sano, ettäkö pillun kehumisesta pitäisi nokkiinsa ottaa, mutta jos joku ylittää tällä tavalla joitakin rajoja, saa odottaa jonkinlaista rajanylitystä myös mun puolelta. Kumpikaan näistä asioista ei nyt ole mun mielestä mitenkään raivostumisen arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Ei sulla ole mitään millä panna sitä. Pillun pitääkin olla tiukka
[/quote]
On mulla isokin valikoima makuuhuoneessa. Löytyy isoa, pientä, värisevää, nystyräistä... Löytyy monia sellaisiakin vehkeitä, joilla itsekin saan nautintoa samaan aikaan. :)
Persereiänkin on hyvä olla tiukka. Ei saa päästää sitä kokonaan löystymään. Voi käydä huonosti. :)
[/quote]
Ei saunassa kyllä kenenkään pimppiä häpykumpua enempää näe, ellei nainen sitten tahallaan sitä pimppiään esittele. Minä en pimppiäni sekasaunoissa esittele, joten pitäisin tosi outona tuollaista kommenttia. Eipä silti, minä olen jo teini-iän ylittänyt aikapäiviä sitten kuten myös ystäväpiirinikin. Tällaista ei siis meidän porukoissa tapahtuisikaan. Me emme arvostele toistemme sukupuolielimiä, varsinkaan julkisesti muiden kuullen.
Pelaisko se mies pullonpyöritystä pikkutyttöjen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:31"]
Pelaisko se mies pullonpyöritystä pikkutyttöjen kanssa?
[/quote] Itse kyllä tarkoitin täysi-ikäisten illanviettoa. t. ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:31"]
[/quote]
Ei saunassa kyllä kenenkään pimppiä häpykumpua enempää näe, ellei nainen sitten tahallaan sitä pimppiään esittele. Minä en pimppiäni sekasaunoissa esittele, joten pitäisin tosi outona tuollaista kommenttia. Eipä silti, minä olen jo teini-iän ylittänyt aikapäiviä sitten kuten myös ystäväpiirinikin. Tällaista ei siis meidän porukoissa tapahtuisikaan. Me emme arvostele toistemme sukupuolielimiä, varsinkaan julkisesti muiden kuullen.
[/quote] Vaikka sitä pimppiään ei niin esittelisikään, niin kyllä se voi hyvin jäädä jonkun miehen mieleen pyörimään. ;) Sitten kun soppaan lisätään vahvat ihastumisen tunteet, humalatila ja peli, jota pelatessa tulee puhua täyttä totta, niin ei kai se ole ihmekään, että tulee pikkuisen puhuttua pimpistä. Sori :D