Piipahdin vkoloppuna 1. kertaa mummotunnelissa ja voi hertsileijaa
mikä meno. Äijät katselevat kiiluvin silmin jokaista vastaan tulevaa naista. Monet naiset ja miehetkin ihan turkasen humalassa. Osa vanhemmista naisista piti lavalla jotain private show-tyylistä esitystä, huh, se vasta näky olikin.
Järkkyä!
Kommentit (31)
Vai tuollaiseksi se kuja on muuttunut. Kävin siellä joskus 90-luvun lopussa useasti. Siisti meno silloin.
Kyllä tuo minulle (40+) ainakin kelpaisi vaikka en irtosuhteita etsikään ;)
Kivaa jos on vähän rennompi meno eikä mitään jäykkää pönöttämistä.
Jos joku "mummo" tai ukkeli vetää överiksi niin omahan on asiansa.
Kauheeta! Toista se oli ennen vanhaan kun kudottiin sukkaa ja kuunneltiin ratiosta Jumalan sanaa! Kaikkea sitä nykypäivän ihmiset tekeekin, jumalatonta menoa sanon minä!
http://www.stadissa.fi/paikat/534/mummotunneli-wanha-kauppakuja
Tuo on mummotunneli. En ole koskaan uskaltautunut sinne :)
Kaiken lisäksi se oli ihan tupaten täynnä, kulkemaan ei päässyt ilman kontaktia niiden äijien kanssa. Olen periaatteessa kohderyhmää iältäni (onneksi naimisissa, mutta varmaan ainakin puolet muistakin asiakkaista), mutta kierrän jatkossa kaukaa kyseisen paikan.
Mäki olin siellä viime viikonloppuna ja oli tosi hauskaa! Ihmiset on vapautuneita, aivan toista, kuin normaalisti kapakassa, kun ihmiset juttelee vaan oman seurueen jäsenille.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:44"]
Kaiken lisäksi se oli ihan tupaten täynnä, kulkemaan ei päässyt ilman kontaktia niiden äijien kanssa. Olen periaatteessa kohderyhmää iältäni (onneksi naimisissa, mutta varmaan ainakin puolet muistakin asiakkaista), mutta kierrän jatkossa kaukaa kyseisen paikan.
[/quote]
Luulen ettei ole paikalle kovin suuri menetys
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:45"]
Mäki olin siellä viime viikonloppuna ja oli tosi hauskaa! Ihmiset on vapautuneita, aivan toista, kuin normaalisti kapakassa, kun ihmiset juttelee vaan oman seurueen jäsenille.
[/quote]
Ja kuulemma irtosuhteita solmitaan runsaasti!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:45"]
[/quote]
Jos olit lauantaina, niin näitkö sen blondin mummon hetkutukset siellä korokkeella? Voi luoja...
Ai... Mä käyn siellä silloin tällöin, silloin kun haluan yhden illan seuraa (olen 40 v ja sinkku). Kyllähän siellä selvästi seuraa hakemassa useimmat ovat, joten varmaan "kiiluvin silmlin" katsellaan puolin ja toisin. Mutta minusta yleensä siellä on porukka vähemmän humalassa ollut kuin muissa yö/iltajuottoloissa, minkä takia itse siitä tykkäänkin. Sieltä yleensä löytää suht siistejä seuralaisia, sellaisia vain kevyesti humaltuneita pukumiehiä, eikä niitä jo pidempäänkin alkoholimarinoituja pubin nurkkapöydän elämäntaiteilijoita.
Eikö se ole vaan mukava, että on paikka jossa haravanvarteen istuneetkin pääsee joskus moralisoimaan ja kauhistelemaan ihmisiä vaikka monen vuoden tarpeiksi. Kuulostaa hauskalta paikalta, täytyy suunnata sinne, kun on pk-seudulle asiaa.
Se on ihan hirveä paikka, niin junttia porukkaa. 2 kertaa olen käynyt ja se riitti. Mihinkään ei voinut (uskaltanut) katsoa kun aina joku känninen 50+ tuijotti. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:16"]
Se on ihan hirveä paikka, niin junttia porukkaa. 2 kertaa olen käynyt ja se riitti. Mihinkään ei voinut (uskaltanut) katsoa kun aina joku känninen 50+ tuijotti. Hyi.
[/quote]
Kauheeta! siis että jossain ravintolassa joku tuijottaa! Ai että kun onkin kamalaa! Ehkä on parempi pysyä kotona, ettei joku vaan erehdy ihan tuijottamaan.. Tai ehkä sä olet vaan niin upea ilmestys, että ne tuijotti sitä ;)
Muutaman kerran käynyt ja täyttähän siellä kyllä on, mutta ihan mukavaa porukaa ainakin minusta. Paljon juttuseuraa, sellaista, jotka ei ole ylimieleisiä. Onhan siellä porukkaa, jotka tarjoavat suorastaan itseään, mutta nehän voi kiertää kaukaa. Minä ainakin tapasin vain mukavia ja fiksuja miehiä.
Hienoa, olenkin jo päättänyt mennä mummotunneliin tässä lähiviikkoina kun olen Hesassa työreissulla! Onko pukukoodista tarkempia kommentteja? Olen tummassa puvussa sen päivän mutta ehdin käydä hotellissa vaihtamassa jotain muutakin jos tumma puku menee liikaa yli. Tai miten olisi tumma puku ja alla joku keltainen paita, ilman skragaa tietysti.
M45