Piipahdin vkoloppuna 1. kertaa mummotunnelissa ja voi hertsileijaa
mikä meno. Äijät katselevat kiiluvin silmin jokaista vastaan tulevaa naista. Monet naiset ja miehetkin ihan turkasen humalassa. Osa vanhemmista naisista piti lavalla jotain private show-tyylistä esitystä, huh, se vasta näky olikin.
Järkkyä!
Kommentit (31)
Mää haluun tonne! Minä iltoina kannattaa mennä?
Mikä olis Turun vastaava paikka? Pitäis päästä!
t. sinkku 42 v :)
Minä olen käynyt mummotunnelissa kerran. Mä olin kai liian nuori (32v.) tai liian ruma, kun ei mua kukaan yrittäny iskee... Tai sit mulla oli liian kivaa tyttöjen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 16:07"]
Minä olen käynyt mummotunnelissa kerran. Mä olin kai liian nuori (32v.) tai liian ruma, kun ei mua kukaan yrittäny iskee... Tai sit mulla oli liian kivaa tyttöjen kanssa :)
[/quote]
Oot ihan normi-ikäinen sinne, paljon käy yli kolmekymppisiä "mummoja" :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:30"]
Kauheeta! Toista se oli ennen vanhaan kun kudottiin sukkaa ja kuunneltiin ratiosta Jumalan sanaa! Kaikkea sitä nykypäivän ihmiset tekeekin, jumalatonta menoa sanon minä!
[/quote]
Repesin :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 15:51"]Mikä olis Turun vastaava paikka? Pitäis päästä!
t. sinkku 42 v :)
[/quote]
Forte.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:23"]
Hienoa, olenkin jo päättänyt mennä mummotunneliin tässä lähiviikkoina kun olen Hesassa työreissulla! Onko pukukoodista tarkempia kommentteja? Olen tummassa puvussa sen päivän mutta ehdin käydä hotellissa vaihtamassa jotain muutakin jos tumma puku menee liikaa yli. Tai miten olisi tumma puku ja alla joku keltainen paita, ilman skragaa tietysti.
M45
[/quote]
Tumma puku on jees, krakan voit laittaa taskuun. Ainakin itse tykkään kun mies on siisti!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:23"]Hienoa, olenkin jo päättänyt mennä mummotunneliin tässä lähiviikkoina kun olen Hesassa työreissulla! Onko pukukoodista tarkempia kommentteja? Olen tummassa puvussa sen päivän mutta ehdin käydä hotellissa vaihtamassa jotain muutakin jos tumma puku menee liikaa yli. Tai miten olisi tumma puku ja alla joku keltainen paita, ilman skragaa tietysti.
M45
[/quote]
Ei keltaista. Homojen väri.
Itse olen 39v ja kyllä suurinosa porukasta vaikutti paljon vanhemmalta, ainakin pukeutumisen/tyylin perusteella. Tosi vähän on kivoja paikka 30-40v, ei haluais käydä enää missään teinipaikoissa mutta kyllä toi mummotunneli oli paljon vanhemmille tarkoitettu, vaikka iän puolesta kuuluisinkin kohderyhmään (niin henkisesti en!). Ei ollut mun paikka. T.14
Menkää Pohjois-Espan yli Teatteriin, niin laatu nousee huomattavasti. Tosin ei ole niin rentoa meininkiä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:16"]
Se on ihan hirveä paikka, niin junttia porukkaa. 2 kertaa olen käynyt ja se riitti. Mihinkään ei voinut (uskaltanut) katsoa kun aina joku känninen 50+ tuijotti. Hyi.
[/quote]
Junttia porukkaa nuo helsinkiläiset!