Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi parempi, jos raskaaksi tuleminen olisi miesten juttu

Vierailija
25.08.2014 |

En tajua näitä "yhyy, en kestä aborttia" -valittajanausua. Luonto olisi voinut antaa raskauden miesten hoidettavaksi, niin meillä olisi paljon vähemmän huonosti voivia perheitä ja lapsia, joiden ei olisi pitänyt koskaan syntyä. Itse ottaisin ainakin erittäin mielelläni kaiken vastuun ehkäisystä, jos minulla olisi myös mahdollisuus päättää raskauden keskeyttämisestä.

Naiset ovat liian herkkähermoisia tekemään järkeviä päätöksiä lisääntymisestä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet hoitaisivat raskauden ja synnytyksen heillä olisi kohtu ja emätin, sekä rinnat, joilla ruokkia lasta. Miehen hormonituotanto olisi myös lisääntymistä tukeva, jolloin kehon ja mielialan muutokset tulevat mukaan kuvioon. Kaikki tämä edellyttää tietenkin kuukautisia ja matalampaa testosteronitasoa. Mitä miehestä jää enää jäljelle, eipä juuri mitään. :D

Olisit ap sanonut, että haluat olla nainen!

Vierailija
2/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:54"]

En tajua näitä "yhyy, en kestä aborttia" -valittajanausua. Luonto olisi voinut antaa raskauden miesten hoidettavaksi, niin meillä olisi paljon vähemmän huonosti voivia perheitä ja lapsia, joiden ei olisi pitänyt koskaan syntyä. Itse ottaisin ainakin erittäin mielelläni kaiken vastuun ehkäisystä, jos minulla olisi myös mahdollisuus päättää raskauden keskeyttämisestä.

[/quote]

Hehe, luonto :D "Luontoon" kun kuuluu ehkäisy, abortti ja syntyvyyden säätely :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa. Jos homma olisi miesten vastuulla, ensimmäinen raskauspahoinvointi saisi monen miehen työkyvyttömäksi. Mies ei haluaisi mennä neuvolaan, koska häntähän ei vaivaa mikään eikä kukaan saisi ronkkia häntä. Kaljaa ja tupakkaa ei jätettäisi ruokavaliosta, koska naapurin Jampankin raskaus meni ihan hyvin, vaikkei niitä jättänyt. No, viimeistään synnytykseen mies kuolisi, vaikka saisikin kaiken mahdollisen kivunlievityksen.

Vierailija
4/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua estää nytkään ottamasta sitä vastuuta ehkäisystä? Vai onko tuo vain tekosyy sille ettet viitsi etkä halua. Kyllä mä silloin ehkäisisin jos jos jos jos jos jos. Aina on joku JOS. Harmi vaan kun sä jo nyt voit hoitaa sen ehkäisyn ja silloin ei yksikään nainen siinä märise abortista.

Vierailija
5/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:54"]

[/quote]

Hehe, luonto :D "Luontoon" kun kuuluu ehkäisy, abortti ja syntyvyyden säätely :D

[/quote]

Ei kuulu, mutta syntyvyyden säännöstely onnistuisi paremmin, jos luonto olisi antanut raskaana olon keskimäärin järkevämmän sukupuolen taakaksi. -ap

Vierailija
6/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:58"]

Hahhaa. Jos homma olisi miesten vastuulla, ensimmäinen raskauspahoinvointi saisi monen miehen työkyvyttömäksi. Mies ei haluaisi mennä neuvolaan, koska häntähän ei vaivaa mikään eikä kukaan saisi ronkkia häntä. Kaljaa ja tupakkaa ei jätettäisi ruokavaliosta, koska naapurin Jampankin raskaus meni ihan hyvin, vaikkei niitä jättänyt. No, viimeistään synnytykseen mies kuolisi, vaikka saisikin kaiken mahdollisen kivunlievityksen.

[/quote]

juurihan siellä itket itse miten kamalaa raskaus on?

kaljaa ja tupakkaa ne av-mammatkin vetää raskaana.

miesvihaaja?

Vierailija
7/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua estää nytkään ottamasta sitä vastuuta ehkäisystä? 

[/quote]

Kiitos järjettömän lainsäädäntömme, alle 30-vuotiaillle miehelle ei ole luotettavia ehkäisykeinoja tarjolla. Jos tosissasi haluat miesten ottavan vastuuta ehkäisystä, lähetä sähköpostia kansanedustajallesi ja pyydä häntä tukemaan Vihreiden aloitetta suojaikärajan laskusta. -ap

Vierailija
8/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet olisivat ne jotka olisivat raskaana, naisille ei jäisi mitään mitä glorifioidaa ja millä

nostaa itsensä jalustalle ja samaan aikaan uhriutua.

Miesten syyllistämiseen ja miehen rahoilla loisimiseen ei myöskään enää olisi perusteita.

Naiset turhautuisivat vielä enemmän olemattomaan , pieneen elämäänsä, ja miesviha saavuttaisi

sellaiset mittasuhteet , että miesten henki olisi vaarassa.

Se olisi ihmiskunnan loppu.

Nyt miehet vain nielevät katkeran kalkin hammasta purren ja sietävät naisten alistavaa , hyväksikäyttävää ja miesvihan täyttämää  elämäntapaa

Vierailija
9/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos mieheni voisi tulla minun sijasta raskaaksi ja kantaa vauvan! :D Minun ei tarvitsisi kestää niitä hormonimyrskyjä, ei lihoamista, ei hiusten lähtöä, ei mahdollista veritulppaa, ei selkäkipuja, ei raskausarpia, ei pukamia, ei jatkuvaa kusihätää, ei pahoinvointia, ei mitään :3

Vierailija
10/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:06"]Olisi ihanaa, jos mieheni voisi tulla minun sijasta raskaaksi ja kantaa vauvan! :D Minun ei tarvitsisi kestää niitä hormonimyrskyjä, ei lihoamista, ei hiusten lähtöä, ei mahdollista veritulppaa, ei selkäkipuja, ei raskausarpia, ei pukamia, ei jatkuvaa kusihätää, ei pahoinvointia, ei mitään :3

[/quote]

Tukisin vain miestä, hieroisin selkää, hoitaisin ruokapuolen ja saisin valmiin käärön syliini :3 Eikä edes oma alapää repeäisi synnytyksessä. Kävisi minulle.

Vierailija
11/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet tulisivat raskaaksi niin lapsia ei syntyisi. Kukaan ei tekisi lasta.

Vierailija
12/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:08"]

[/quote]

Tämä olisi hemmetin hyvä juttu. Ihmiset keskittyisivät nauttimaan elämästä parhaansa mukaan eivätkä tuottaisi uutta elämää tänne kärsimään. -ap

Vierailija
13/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa haluaisin lapsen, nyt kun joutuisi itse naisena käymään koko prosessin läpi en kyllä sellasessa rumbassa vartaloani ja elämääni uhraa.

Vierailija
14/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:14"]

[/quote]

Tämä olisi hemmetin hyvä juttu. Ihmiset keskittyisivät nauttimaan elämästä parhaansa mukaan eivätkä tuottaisi uutta elämää tänne kärsimään. -ap

[/quote]

Miten ne nauttisivat, kun niitä ei olisi olemassa?

Vierailija
15/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:04"]

Mikä sua estää nytkään ottamasta sitä vastuuta ehkäisystä? 

[/quote]

Kiitos järjettömän lainsäädäntömme, alle 30-vuotiaillle miehelle ei ole luotettavia ehkäisykeinoja tarjolla. Jos tosissasi haluat miesten ottavan vastuuta ehkäisystä, lähetä sähköpostia kansanedustajallesi ja pyydä häntä tukemaan Vihreiden aloitetta suojaikärajan laskusta. -ap

[/quote]

Tämä on kyllä kieltämättä ongelma.

Vierailija
16/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Voi ap-raukka. Kyllä sinulla on raskasta!

Vierailija
17/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:01"]

[/quote]

juurihan siellä itket itse miten kamalaa raskaus on?

kaljaa ja tupakkaa ne av-mammatkin vetää raskaana.

miesvihaaja?

[/quote]

En heti tajunnut aloituksestasi, että et siis haluaisi kenenkään lisääntyvän. Miesvihaaja en ole, mutta tyhmyydestä en pidä ja sitä olen tässä nyt havaitsevinani puoleltasi.

Vierailija
18/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! N33

Vierailija
19/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Peräänkuulutit kyllä aloituksessasi järkevyyttä lisääntymiseen. Eihän lisääntymistä enää olisi.

Vierailija
20/60 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, keskimäärin järkevämpi sukupuoli - just :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi