Itsekkäät ja rahanahneet lääkärit
Kommentit (45)
Lääkäri ei ole jäävi jos toimii sekä yksityisellä että julkisella puolella.
Kunnalla liian pitkät jonot-- lääkäri laittaa potilaan yksityiselle maksusitoumuksella-- kenties firmaan jossa on osakkaana ..
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:22"]
Luusereita ottaa päähän kun ei pää riitä lääkikseen. Hah, hajotkaa kateuteenne mammat
tv. kandi
[/quote]
Hyvä kandi, ei lääkikseen pääseminen vaadi erityistä älykkyyttä. Teillä on vain siellä lääkiksessä sellainen minäminä-hegemonia. Tällä kertaa av-mammat puhuvat mielestäni ihan asiaa. Teillä lääkäreillä on moraalin kanssa ongelmia. Olette nostaneet itsenne toisten yläpuolelle ja luulette että teillä on siksi enemmän oikeuksia kuin muilla.
Henkilokohtaisesti halveksun lääkäreitä.
[/quote] Etpä säkään sen parempi ole tuolla asenteella. Btw olen samaa mieltä ettei lääkikseen pääsy vaadi erityistä älykkyyttä, normaaliälyinen pärjää kovalla työllä. Mitään minäminä-hegemoniaa en ole huomannut, tai muiden yläpuolella leijailua, tuo on sinun rajoittunut näkemyksesi antaa kuvan että taidat itse pitää itseäsi moraalisesti muita parempana. Lääkikseen tosin mahtuu monenlaista tallaajaa, kuten mihin tahansa ihmisryhmään, mutta valtaosa on hyväsydämisiä, jalat maassa -tyyppejä. Sadan hengen kurssillamme on vain muutama, joiden en soisi lääkärinä koskaan työskentelevän, epäilen etteivät he potilastyössä kauaa tulekaan viihtymään. Siinäpä halveksut.
T. oikea kandi
Mä pyrin käyttämään lääkäreiden palveluja niin vähän kuin mahdollista. Tiedän sen verran yhdestä jos toisesta vaivasta, että pystyn pienemmät vaivat lääkitsemään itsekin. Jos sairastun vakavasti niin sitten saa kuolo korjata. En lähde leikattavaksi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:30"]Lääkärit saa lääkeresepteistä palkkiot siksi niitä lääkkeitä yritetään joka vaivaan antaa. Lääkefirmat palkitsee vielä lääkäreitä matkoilla ja ravintolaillallisia kun kirjoittaa tarpeeksi reseptejä.
[/quote]Tähän pitää kommentoida. Edellä oleva väite ei ole totta. Olen ollut lääkäri 13 vuotta, ja yhtään palkkiota, rahaa tai lahjaa, en ole lääkereseptistä saanut.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:43"]
Miksi tästä aiheesta ei sovi puhua täällä?
[/quote]
Miten ne on itsekkäitä? Lääkärin työtä tehdään rahan takia eikä minkään muun.