Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni nalkuttaa miehelleen KOKO AJAN

Vierailija
25.08.2014 |

Kamalaa kuunneltavaa... koko ajan pientä ( eikä niin pientäkään ) piikittelyä ja v**tuilua. Milloin on tiskikone täytetty väärin, astiat väärin kaapeissa, pyykit lajiteltu väärin, mies on laiska jne. Oli todella ikävä vierailu heidän luonaan kun vaimo nalkutti ja kettuili koko ajan milloin mistäkin. En sano että tämä ystäväni mies on täydellinen, mutta tuskin ihan kaiken tuon haukkumisen arvoinen :( Suututti jo tuon miehen puolesta ja olen pari kertaa sanonut ystävälleni, että jos nyt edes lasten kuullen vähän yrittäisi hillitä kieltään - millaisen mallin ne tytöt oikein kotoaan saavat. Itsekin sorrun joskus siihen että sanon vähän rumasti miehelleni ( inhoan sitä piirrettä itsessäni että olen välillä turhankin teräväkielinen ja olen opetellut laskemaan kymmeneen ennenkuin avaan suuni ja sitten ehkä en sanokaan ) Tuollainen jatkuva nalkutus ja v**tuilu on kamalaa - te jotka sitä teette niin huomaatteko ollenkaan sitä piirrettä itsessänne??! Mitä jos miehenne aukoisi päätään koko ajan siitä mitä teette ettekä hänen mielestään tekisi MITÄÄN oikein - tulisiko paha mieli?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia pirttihirmupalleroita on Suomi täynnä. Ei tartte kahta kertaa ihmetellä miksi miehet juovat niin paljon. 

Vierailija
2/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja arvatkaas onko tällä ystäväni miehellä ollut myös vähän alkoholin kanssa ongelmia? Juu, kyllä. Enpäs muuten ajatellut, että varmaan on juonut kun akan nalkutus ärsyttää --> ja siitäkös nalkutetaan lisää. Oikeasti on hyvä isä lapsilleen, vie harrastuksiin, on ahkera ( ärsyttää että ystäväni haukkuu tätä miestään laiskaksi vaikka mies on rakentanut autotallin, remontoinut talon jne ) ja muuten ihan hyvä tyyppi. Että mua on ruvennut v**tuttamaan tuo ystäväni tyyli.... oikeasti, katsoisi peiliin. Älkää oikeasti nalkuttako naiset tai sitten erotkaa jos siinä miehessä ei ole MITÄÄN hyvää. Lapsetkin kärsiin tuollaisesta ilmapiiristä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus on sairaus ja narsismia. Ei siihen auta vaikka mies olisi tehnyt mitä tahansa ja kuinka hyvin tahansa, nalkutus vain jatkuu. Vika on aina nalkuttajassa, ei uhrissa.

Tietysti nalkuttaja voi olla myös mies, mutta arkikokemuksen mukaan useammin nainen.

Vierailija
4/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla vittuilua tai se voi olla parin yhteinen huumori. Se riippuu miten kumppani tuon kaiken ottaa. Tätini on meinaan varsinaisen sovinistisian kanssa naimisissa jos ei näe tilannekomiikkaa ja huomaa että he pelleilee asioilla.

Jos itse menisin sanomaan miehelleni että se pakkaa tiskikoneen väärin niin se ilmoittaisi että pakkaa sinä sitten kun osaat.

Itse koitan miettiä millainen käytökseni on eikä meillä riidellä käytöksestä.

Kyllä jokaisella on siellä liitossaan ne omat syynsä miksi jatkaa. Myös tuolla miehellä. Enempi kuulostaa että olet vähän ihastunut siihen mieheen kuin hädissäsi ettei mies voisi itsestään pitää huolta.

Kenellä tässä on siis ongelma? Sinulla?

Ehkä tuollaiset tilanteet ei siis ole niinkään totisinta totta vaan vitsailua?

Vierailija
5/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät millanen tää mies ite on kun muita ei oo paikalla.

Vierailija
6/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut kaverini mieheen, todellakaan. En vain pidä tuollaisesta käytöksestä mitä ystäväni harjoittaa. Ja ei, ei tuo mieskään takuulla ole puhdas pulmunen mutta kun sitä kieltään ei voi hillitä edes yhtään kun on vieraita kylässä, niin on melko ikävä käydä heidän luonaan. Mieskin heittää joskus takaisin ilkeää kommenttia ja miksikä ei heittäisi kun toinen nalkuttaa koko ajan. Ja ei, kyse ei ole mistään keskinäisestä huulenheitosta vaan kettuilusta. Ikävää, mielestäni :(

Vierailija
7/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:14"]

Tuo voi olla vittuilua tai se voi olla parin yhteinen huumori. Se riippuu miten kumppani tuon kaiken ottaa. Tätini on meinaan varsinaisen sovinistisian kanssa naimisissa jos ei näe tilannekomiikkaa ja huomaa että he pelleilee asioilla.

Jos itse menisin sanomaan miehelleni että se pakkaa tiskikoneen väärin niin se ilmoittaisi että pakkaa sinä sitten kun osaat.

Kyllä jokaisella on siellä liitossaan ne omat syynsä miksi jatkaa. Myös tuolla miehellä. Enempi kuulostaa että olet vähän ihastunut siihen mieheen kuin hädissäsi ettei mies voisi itsestään pitää huolta.

[/quote]

No täytyy kyllä aika retardi ihminen olla, jos ei nalkuttamista (henkinen väkivalta) ja leikkimielistä ivailua erota toisistaan.

Vierailija
8/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:11"]

Niin ja arvatkaas onko tällä ystäväni miehellä ollut myös vähän alkoholin kanssa ongelmia? Juu, kyllä. Enpäs muuten ajatellut, että varmaan on juonut kun akan nalkutus ärsyttää --> ja siitäkös nalkutetaan lisää. Oikeasti on hyvä isä lapsilleen, vie harrastuksiin, on ahkera ( ärsyttää että ystäväni haukkuu tätä miestään laiskaksi vaikka mies on rakentanut autotallin, remontoinut talon jne ) ja muuten ihan hyvä tyyppi. Että mua on ruvennut v**tuttamaan tuo ystäväni tyyli.... oikeasti, katsoisi peiliin. Älkää oikeasti nalkuttako naiset tai sitten erotkaa jos siinä miehessä ei ole MITÄÄN hyvää. Lapsetkin kärsiin tuollaisesta ilmapiiristä :(

[/quote]

Mutta jotenkin sitten tyytymättömyyttä suhteessa on? Eihän se että vie lapsia harkkoihin tee kenestäkään reipasta? Tai sitten jos mies vie lapsia harkkoihin, remppaa kotia niin ehkä ei ole sitten enää läsnä naiselle? Eihän me tiedetä kun ei olla siinä suhteessa. Eihän nykypäivänä enää ihmiset ajattele että jos ulkokuori on kunnossa, kulissit hohtaa niin siinä ei säröjä olisi?

Vierailija
9/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:21"]

En ole ihastunut kaverini mieheen, todellakaan. En vain pidä tuollaisesta käytöksestä mitä ystäväni harjoittaa. Ja ei, ei tuo mieskään takuulla ole puhdas pulmunen mutta kun sitä kieltään ei voi hillitä edes yhtään kun on vieraita kylässä, niin on melko ikävä käydä heidän luonaan. Mieskin heittää joskus takaisin ilkeää kommenttia ja miksikä ei heittäisi kun toinen nalkuttaa koko ajan. Ja ei, kyse ei ole mistään keskinäisestä huulenheitosta vaan kettuilusta. Ikävää, mielestäni :(

[/quote]

Ja siinä he silti jatkaa! Kyllähän sen näkee toisesta jos vitsit satuttaa. SINÄ et pidä tavasta jolla he puhuu, muttei se tarkoita etteikö he siitä itse pidä.

Vierailija
10/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:27"]

[/quote]

Mutta jotenkin sitten tyytymättömyyttä suhteessa on? Eihän se että vie lapsia harkkoihin tee kenestäkään reipasta? Tai sitten jos mies vie lapsia harkkoihin, remppaa kotia niin ehkä ei ole sitten enää läsnä naiselle? Eihän me tiedetä kun ei olla siinä suhteessa. Eihän nykypäivänä enää ihmiset ajattele että jos ulkokuori on kunnossa, kulissit hohtaa niin siinä ei säröjä olisi?

[/quote]

No onhan siinä suhteessa paljonkin mätää mutta se että miestä haukkuu laiskaksi niin tuntuu aika absurdilta kun olen nähnyt miten paljon tämä mies tekee ja ylipäätään se, että se ei tee MITÄÄN oikein.... edes tiskikonetta tyhjennä, oikeasti. Tuo on henkistä väkivaltaa! Miksi tuollaisissa suhteissa roikutaan, en tajua. Ja ymmärrän kyllä että kulissit voi olla kunnossa ja sisällä voidaan huonosti, mutta kun niillä ei tunnu enää edes olevan kulissit kunnossa vaan yhdessä ei käydä enää misssän, tehdä mitään ja kun yhdessä ollaan niin koko ajan vain v**tuillaan! Tein tämän aloituksen vain siksi että "ääneen tässä ihmettelen" miten ikävää tuollainen nalkutus on.... 

Vierailija
11/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:23"]

[/quote]

No täytyy kyllä aika retardi ihminen olla, jos ei nalkuttamista (henkinen väkivalta) ja leikkimielistä ivailua erota toisistaan.

[/quote]

En minä siitä puhu. Vaan siitä että kaikki meistä EI puhu samallatavoin. Ei mekään miehen kanssa vitsailla kuten tätini miehensä kanssa -SILTI joku voisi ottaa heidän juttunsa eri tavalla ja ihmetellä että miksi he noin puhuu toisilleen! Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Se miehen käytöshän tuossa ratkaisee: jos vaimo loukkaa ja toinen loukkaantuu niin kai sen näkee miehen käytöksestä tai niille tulee oikea riita yms. Ei se että piilovittuillaan leikillään takaisin tee suhteesta vielä huonoa.

Me kaikki ei olla samanlaisia!

Vierailija
12/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nalkutuksia vain on kolmannen osapuolen todella tympeä kuunnella. Mikä siinä onkin, että joidenkin pitää aina ruveta selvittelemään keskinäisiä asioita(ja nalkuttamaan) seurassa. Joka kerta tekisi mieli häipyä paikalta hyvästejä sanomatta.

Älkää ihmiset nalkuttako muiden läsnäollessa, se on helvetin ärsyttävää. Älkää nalkuttako edes lasten läsnäollessa, korvat ne on niilläkin.

Vierailija
13/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]

No onhan siinä suhteessa paljonkin mätää mutta se että miestä haukkuu laiskaksi niin tuntuu aika absurdilta kun olen nähnyt miten paljon tämä mies tekee ja ylipäätään se, että se ei tee MITÄÄN oikein.... edes tiskikonetta tyhjennä, oikeasti. Tuo on henkistä väkivaltaa! Miksi tuollaisissa suhteissa roikutaan, en tajua. Ja ymmärrän kyllä että kulissit voi olla kunnossa ja sisällä voidaan huonosti, mutta kun niillä ei tunnu enää edes olevan kulissit kunnossa vaan yhdessä ei käydä enää misssän, tehdä mitään ja kun yhdessä ollaan niin koko ajan vain v**tuillaan! Tein tämän aloituksen vain siksi että "ääneen tässä ihmettelen" miten ikävää tuollainen nalkutus on.... 

[/quote]

Niin, ja minä sanoin vain oman näkemykseni. En jankkaa tästä enempää.

Minusta aikuinen mies voi ottaa tavaransa ja lähteä. Tottakai sanat voi olla väkivaltaa. MUTTA ne voi joku myös ymmärtää väärin.

Vierailija
14/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä ollaan sitä mieltä että piilovittuilu ja nalkutus on ok?!!! Näköjään! Te jotka tuota käytöstä puolustatte olette niitä samanlaisia nalkuttajia ilmeisesti.  Onko teidän mielestä piilovittuilu ok? oikeasti?? Ei me kaikki olla samanlaisia, mutta jaksaako kukaan vuosikausi kuunnella kun toinen aukoo päätään? minä en jaksaisi. Me naiset niitä nalkuttajia ollaan,,,, onko se miesten tapa? Oletteko kuulleet nalkuttavista miehistä tai tavanneet sellaista? minä en ole koskaan... ap.

Vierailija
15/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali suomalainen nainen. Parempi siis pysytellä näin miehenä vain sinkkuna ja vain haaveilla kunnollisesta ja tasa-arvoisesta parisuhteesta....

Vierailija
16/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:33"]

Näitä nalkutuksia vain on kolmannen osapuolen todella tympeä kuunnella. Mikä siinä onkin, että joidenkin pitää aina ruveta selvittelemään keskinäisiä asioita(ja nalkuttamaan) seurassa. Joka kerta tekisi mieli häipyä paikalta hyvästejä sanomatta.

Älkää ihmiset nalkuttako muiden läsnäollessa, se on helvetin ärsyttävää. Älkää nalkuttako edes lasten läsnäollessa, korvat ne on niilläkin.

[/quote]

osuit asian ytimeen! t. ap

Vierailija
17/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmälle iso kengän kuva perseeseen. heti. en jaksaisi kuunnella ja elää elämääni noin yhtään hetkeä. 

t. mies 

Vierailija
18/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:23"]

[/quote]

[/quote]

En minä siitä puhu. Vaan siitä että kaikki meistä EI puhu samallatavoin. Ei mekään miehen kanssa vitsailla kuten tätini miehensä kanssa -SILTI joku voisi ottaa heidän juttunsa eri tavalla ja ihmetellä että miksi he noin puhuu toisilleen! Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Se miehen käytöshän tuossa ratkaisee: jos vaimo loukkaa ja toinen loukkaantuu niin kai sen näkee miehen käytöksestä tai niille tulee oikea riita yms. Ei se että piilovittuillaan leikillään takaisin tee suhteesta vielä huonoa.

Me kaikki ei olla samanlaisia!

[/quote]

No sun kaltaisista nalkuttajista tässä ollaan juurikin puhuttu. Ei, me ei tosiaan olla kaikki samanlaisia, mutta ymmärrät toivottavasti, että juuri sun kaltaiset ihmiset tekevät tästä maailmasta huonon paikan elää. Olet samaa kastia koulukiusaajien ja muiden sosiopaattien kanssa.

Vierailija
19/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä vituttaa saamaton ukko. Minä nalkutan ukolle välillä ja ihan syystä. Vituttaa että ei voi hoitaa sovittuja asioita ajallaan, lupaa ja lupaa ja eikä mitään näy eikä kuulu. No, itteppä ristini kannan ja itte on ukkokin minut valinnu. En käsitä miehiä jotka ei voi hoitaa osuuttaan kodin asioista pyytämättä ja muistuttamatta. Ja olen kyllä odottanut hiljaa, mutta raja se on munkin kärsivällisyydellä. Että sanotaanko: sitä saa mitä tilaa. Saa nähdä kauanko sitten jaksan tätä tilannetta. TV:Taistelevat Virtaset

Vierailija
20/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivät käy missään yhdessä eivätkä tee mitään yhdessä", mistä pirusta sinä sen tiedät??? Joo, on idioottimaista nalkuttaa koko ajan, mutta älä nyt herranjumala tee analyysiä heidän suhteestaan! Et sinä voi tietää mitä tekevät yhdessä tai eivät tee!