Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun naapuriin muuttaa lähihoitaja ja autoinsinööri pariskunta, miten mun pitäis jatkossa käyttäytyä?

Vierailija
10.08.2008 |

Voiko niille menä van juttelemaan vai pitääkö olla joku yhteinen tuttava joka ensin niinku esittelee meidät. Mä oon vähän epävarma kun en oo tottunu seurusteleen noin koulutetun väen kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ku meet hymyileen heille.

tarjoo muuttokahvit!

Vierailija
2/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hengittele ilmaa vaikka pussin läpi tulevan pillin avulla. Sitten kun he tulevat vastaan niin sanot, että sulla sori kun sulla on vähän kiire naamiaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma ylpeä itsesi ja katso kaikkia muita kieroon. Olethan maailman napa ja kaikista viisain. Sinähän se hoidat homman kuin homman tosta vaan.

Vierailija
4/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros mulle että mitä hienoa siinä sitten on jos on insinööri ja lähihoitaja?

Ihan samanlaisia ihmisiä ne on kun muutkin.

sinäkö et oo käyny muuta kun peruskoulun jo lähihoitaja on hyvin koulutettu??? Mitenkään hoitajia väheksymättä, kuuluu niitä munkin ystäväpiiriin mutta toisiaan ihan tavllisia ihmisiä nuokin ovat!

Vierailija
5/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidettavana. Nuorempien isä jätti mut puol vuotta sitten ja alarit tietysti jättää maksamatta. En viittis noille hienoille naapureille heti alkaan kertoman koko mun surkeeta tarinaa. Aattelin josko pääsis ystävystyyn ton lähihoiajan kanssa, niin voisin siten joskus saada sen meille lapsia kattoon, että pääsisi edes joskus viihteelle

Vierailija
6/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muuttokahvit (älä bissee tarjoo, lähihoitaja nyrpistää sille), pokkurointia ja mielistelyä. Kuukausikaupalla.

Kun pyydät lähihoitajatarta lapsenvahdiksi, vetoa johonkin pahaan sairauteen, mielenterveysongelmaan ja painota, kuinka paljon hänen ammattitaitoonsa luotat sekä kuinka lapsille tekee hyvää olla vähän aikaa koulutetun henkilön kanssa, jotta heistä ei tulisi kymppiluokkaa suorittamattomia luusereita.

Ja jos tosiaan naisen haluat lapsiasi kaitsemaan niin kannattaa unohtaa miehelle keikistely. Kyllä koulutettu nainen tajuaa, milloin joku yrittää vikitellä sen miestä!

Vierailija
7/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerra kun oli niin ankeeta, mut ne totes ett mulla on jokin semmonen persoonallisuusvika ja riippuvuus joku ja sano, että ei voi kahessa paikassa olla hoidossa yhtä aikaa, et mun pitäis käydä vaan siellä a klinikalla

Vierailija
8/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta puolen vuoden et ole enää yksin huoltaja vaan insinööriin avo vaimo

Vierailija
9/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätsähtäneitä. Ja eikö se lähihoito sit suutu jos mä alan sen miehelle jotain kahveja tarjoon. Sitäpaitisi mä halusin vaan sitä hoitoapuu, mulla ei oo edes autoo. En mä varmaan haluu sen autoinsinöörin avoksi.

Vierailija
10/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voithan sä kysyä että vaihdetaanko palveluksia? sinä hoitelet sen auto insinöörin ja lähi hoitsu hoitelee sun äpärät

Vierailija
11/11 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän mä milään osaa sitä sen paremmin hoitaa kun sen oma vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi