Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin oikean kokoiset rintsikat

Vierailija
25.08.2014 |

Ja en olisi ikinä uskonut, että nämä mun pienet tyhjät lätyskät voi näyttää oikeilta tisseiltä!! Johtuuko se oikeasta koosta vai toppauksesta? Aina mulla pienet toppaukset on ollut, mutta se koko väärä.

Tekisi mieli vain tuijottaa itseään peilistä! Miksi mä en ole aikaisemmin hankkinut oikean kokoisia liivejä?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanmoinen fiilis ekojen oikeen kokosten liivien kanssa. Tosin rintani ovat todella suuret, mutta oikean kokoisissa ja ryhdikkäissä liiveissä ekaa kertaa liikkuminen ei aiheuttanut järjetöntä tissien hytkymistä ja rinnan kaaresta tuli paljon nätimpi, kun rinta ei tursuillut yli kupista. Ja liivien takaosakaan ei enää huidellut liian suuren ympäryksen vuoksi lapojen välissä.

Vierailija
2/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin aina 70B ja sitten asioin liivikaupassa. Nyt koko on 65D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, että olet oppinut pukeutumaan :)

Vierailija
4/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:35"]

Onneksi olkoon, että olet oppinut pukeutumaan :)

[/quote]

Kiitos. :D Aika monta vuotta meni.

ap.

Vierailija
5/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tuli nyt mieleen, että kun riisun nämä miehen edessä pois, niin laskeeko miehen peenis samaa tahtia kuin nämä mun riipat...?

Aika kamala.. :D

ap.

Vierailija
6/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä huoli, normaalimiehellä on  jo niin kova seisokki, etteis huomais vaikka anoppi tulisi ovesta. ( tosin sitten sinua ei ehkä huvittaisi enää)

Vierailija
7/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:49"]

elä huoli, normaalimiehellä on  jo niin kova seisokki, etteis huomais vaikka anoppi tulisi ovesta. ( tosin sitten sinua ei ehkä huvittaisi enää)

[/quote]

:)

Parasta on kuitenkin se, miten hyvältä nämä tuntuu päällä. En ehkä raski edes riisua näitä. Ihana, kun ei tarvi koko ajan nykiä ja korjailla!

ap.