Kalorimäärä päivässä?
Kuinka paljon saat energiaa päivässä?
Mulle tulee kalorisaldoksi päivässä n. 1200kcal
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:07"]Ei se pelkkä kalorimäärä,hiilarit merkkaa myös.
Mulla kanssa 1200,dietillä.
[/quote]
Mä en dieettaa, mutta seuraan rulkavalioni koostumusta. Aika pienikokoinen olen ja tuo 1200 riittää ylläpitämään painoni.
Miten sijoitat kalorit päivään? Aamupainoitteista, iltapainoitteista?
Ap
Parisataa kcal/vrk. Ei tuu syötyä tai juotua.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:10"]Parisataa kcal/vrk. Ei tuu syötyä tai juotua.
[/quote]
Aika pian kuolet jos et juo.
Syön tasaisesti 3h välein,5x/pv. Aloitan klo 6, iltapala klo18.
Tehokkainta juoda 2-3dl vettä tyhjään vatsaan,jolloin aineenvaihdunta käynnistyy.
Kuntoilla ja syödä aamupala 1,5h päästä.
Olen 165 cm, 53 kg, en laihduta. Istumatyö, ainoa liikunta koiran ulkoilutus. Olen joskus seurannut huvikseni kalorilaskurilla mitä syön päivässä ja tulos oli 1800-2100 kcal. Tällä syömisellä painoni pysyy näissä lukemissa. Syön erittäin iltapainotteisesti ja ilman aamupalaa tai välipaloja. Lounas töissä ruokalassa ja sitten illalla kunnon ateria jälkiruokineen ja viineineen.
Tuollaiset 3000-3500kcal per päivä keskimäärin. Mies ja 188cm ja 86kg. Ikääkin "jo" 36.
Laihduttaako kaikki vai ettekö liikahda koko päivänä? Minä tarvitsen vähintään kolmetuhatta kaloria pysyäkseni normaalipainossa. Olen 166cm ja 53kg, enkä ole mikään himokuntoilija, lähinnä hyötyliikuntaa ja teen istumatyötä
Mä olen laskenut, että n. 2200-2700kcal päivässä. Olen 166/69. Mielestäni liikun enenmän kuin ihmiset keskimäärin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:10"]Parisataa kcal/vrk. Ei tuu syötyä tai juotua.
[/quote]
Aika pian kuolet jos et juo.
[/quote]
Tarkoitin kaloripitoisia juomia!
Mä en tiedä, en ole koskaan laskenut kaloreita, mutta olen imettävä parikymppinen, ja syön kuin hevonen. Ihan oikeasti, olen 163cm/52kg, ja syön enemmän kuin 182cm/80kg mieheni edes ylläpitääkseni painoani :O
Ihan mielenkiinnosta kyllä haluaisin tietää paljonkohan suunnilleen syön, mutta taitaa kaikille kalorilaskureille olla pakko kirjautua, ellen vaan googlaisi syömieni ruokien energiamäärää.
Ei se pelkkä kalorimäärä,hiilarit merkkaa myös.
Mulla kanssa 1200,dietillä.