Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua vituttaa tänään?

Vierailija
25.08.2014 |

Voi jumalauta et vituttaa, sossu ajatteli vissiin että 100€ ostan ruuat, maksan laskut ja hommaan kaiken tarpeellisen. Not. Ei jaksa vatvoa tästä enää...... Mikä sua vituttaa?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet varma ystäväiseni etten kirjoittanut tuota kieli poskella? =P

mutta joo sadesää ei ole paras sää ja tuommoiset äidit kieltämättä kismittää

hyvää päivänjatkoa

Vierailija
62/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvapalstan valittaja-urvelot jokka kaikki pitäs kerätä nippuun ja postittaa venäjälle kakkosluokassa tunnelin ali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ykkösluokkaa dude

haha, sanoin dude, koska rakastan ihmisiä jotka sekoittavat englantia ja finlandia puheeseensa LOL!

tykkäään myös cheekistä ja graffiteista. Myös stubbista

Vierailija
64/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päänsärky jo neljättä päivää putkeen. On otettu Sirdaludia ja kipulääkettä, mutta kun ei helpota

- Yliopisto ja opiskelu yleensäkin

- Kun ei ole rahaa koskaan mihinkään ylimääräiseen. Opiskelen täyspäiväisesti ja käyn osa-aikaisesti töissä. Silti minimituilla työttömänä saisin enemmän rahaa. Tämä ajatus ei nostanut opiskelumotivaatiotani ainakaan tänään.

- Kämppä on aivan kaaoksessa. En ole siivonnut varmaan kolmeen viikkoon ja tämä on TODELLA oksettavaa. Olen koko ajan joko koulussa, töissä tai treeneissä. Nyt mulla on hetki vapaa-aikaa, mutta kohta pitää taas mennä ja en jaksa edes aloittaa siivousta..

- Menkat myöhässä. Paljon.

- Kamala akne vaivannut jo pidemmän aikaa. En saa tätä kuriin oikein mitenkään ja alkaa olla mahdoton peittää tätä.

- Vettä sataa kaatamalla.

Perusvalitusta. Huh, helpotti.

Vierailija
65/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristytti nyt vähintäänkin kuulla keskustelu, jonka sisältönä naiskaveruksilla oli esikoisen tuuppaaminen virikehoitoon, jotta se saa siellä kavereita (vanhemmathan siis eivät voi itse tarjota lapselleen virikkeitä, viedä puistoon, harrastuksiin??) ja äitille jää aikaa olla nuoremman kanssa, ja ei, ei hän minnekään töihin ole ajatellut mennä pitkiin aikoihin... Voi juma. Itse sivusta kuullen rättiväsyneenä työpäivän jälkeen, jälleen raadantaa pienen palkan eteen viikosta toiseen sietäen välillä jos vaikka mitä, ja sitten on henkilöitä JOTKA PÄÄTTÄVÄT KYLLÄ TEHDÄ LAPSIA, MUTTA KAHDEN HOITAMINENHAN ITSE ONKIN JO AIVAN LIIKAA, KOSKA NUOREMMALLE EI MUKA JÄÄ TARPEEKSI AIKAA, joten eipä muuta kuin hoitoon! Ja yhteiskunta maksaa, kyllä vain, niin ilolla maksaakin! (Maksan veroja erittäin mielelläni todella moneen muuhun tarkoitukseen, ja olen pienen ja jotenkin heikomman puolella periaatteessa ihan aina ja äänekkäästi jopa, mutta tuommoiset... argh. Jos haluaa olla himassa, niin ihan vapaasti olkoon, mutten koskaan silloin kehtaisi laittaa laiskuuteni vuoksi itse tietoisesti tekemääni lasta päiväkotiin tuollaisilla syillä huom. yhteiskunnan ollessa maksumiehenä!)

Vierailija
66/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies.

Vierailija
67/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Päänsärky - Buranaa tai diapamia

- Yliopisto ja opiskelu yleensäkin - diapamia ja työttömyyttä

- Kun ei ole rahaa - Myisit sinäkin hassista

- Kämppä on aivan kaaoksessa. - Katso edelliset, kun alat sekakäyttäjäksi pienin ongelmasi on siivoton asunto

- Menkat myöhässä. Paljon. - Olet raskaana

- Kamala akne vaivannut jo pidemmän aikaa. - Ks. ylös

- Vettä sataa kaatamalla - sadevarjo ja diapamit

Vierailija
68/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vaimoa ei nykyään käytännössä lainkaan kiinnosta seksi. Ei vaikka mitä tekisi.

Vierailija
69/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, että myyttiin paritalo liian halvalla!!

Vierailija
70/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 16:41"]

- Päänsärky - Buranaa tai diapamia

- Yliopisto ja opiskelu yleensäkin - diapamia ja työttömyyttä

- Kun ei ole rahaa - Myisit sinäkin hassista

- Kämppä on aivan kaaoksessa. - Katso edelliset, kun alat sekakäyttäjäksi pienin ongelmasi on siivoton asunto

- Menkat myöhässä. Paljon. - Olet raskaana

- Kamala akne vaivannut jo pidemmän aikaa. - Ks. ylös

- Vettä sataa kaatamalla - sadevarjo ja diapamit

[/quote]

Sadevarjo.. SADEVARJO??

T:53

Vierailija
71/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:42"]

Vituttaa ku luulin et lapsilisä tulee tänään mutta olikin vasta huomenna :/ tilillä 1,20 ja pitäs keksiä syötävää 1vuotiaalle ja itselle sekä avomiehelle..makaroonia ja puuroa siis..

[/quote]

En usko, että kukaan elää näin Suomessa, ellei ole itse seko rahojensa kanssa. Opettele siis taloudenpitoa.

Vierailija
72/73 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja tippui kissanhiekkalaatikkoon ja siihen tuli paskaa !

Vierailija
73/73 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhammasharja tippui kissanhiekkalaatikkoon ja siihen tuli paskaa !

Hah hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi