Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua vituttaa tänään?

Vierailija
25.08.2014 |

Voi jumalauta et vituttaa, sossu ajatteli vissiin että 100€ ostan ruuat, maksan laskut ja hommaan kaiken tarpeellisen. Not. Ei jaksa vatvoa tästä enää...... Mikä sua vituttaa?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 16:37"]- Päänsärky jo neljättä päivää putkeen. On otettu Sirdaludia ja kipulääkettä, mutta kun ei helpota

- Yliopisto ja opiskelu yleensäkin

- Kun ei ole rahaa koskaan mihinkään ylimääräiseen. Opiskelen täyspäiväisesti ja käyn osa-aikaisesti töissä. Silti minimituilla työttömänä saisin enemmän rahaa. Tämä ajatus ei nostanut opiskelumotivaatiotani ainakaan tänään.

- Kämppä on aivan kaaoksessa. En ole siivonnut varmaan kolmeen viikkoon ja tämä on TODELLA oksettavaa. Olen koko ajan joko koulussa, töissä tai treeneissä. Nyt mulla on hetki vapaa-aikaa, mutta kohta pitää taas mennä ja en jaksa edes aloittaa siivousta..

- Menkat myöhässä. Paljon.

- Kamala akne vaivannut jo pidemmän aikaa. En saa tätä kuriin oikein mitenkään ja alkaa olla mahdoton peittää tätä.

- Vettä sataa kaatamalla.

Perusvalitusta. Huh, helpotti.
[/quote]olet raskaana kultaseni

Vierailija
42/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Ollut kerrassaan mukava ja toimelias pvä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 16:41"]

- Päänsärky - Buranaa tai diapamia

- Yliopisto ja opiskelu yleensäkin - diapamia ja työttömyyttä

- Kun ei ole rahaa - Myisit sinäkin hassista

- Kämppä on aivan kaaoksessa. - Katso edelliset, kun alat sekakäyttäjäksi pienin ongelmasi on siivoton asunto

- Menkat myöhässä. Paljon. - Olet raskaana

- Kamala akne vaivannut jo pidemmän aikaa. - Ks. ylös

- Vettä sataa kaatamalla - sadevarjo ja diapamit

[/quote]

Sadevarjo.. SADEVARJO??

T:53
[/quote]

Sitä se diapam teettää :D

Vierailija
44/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha, ihanaa etten ole ainoa jota vituttaa :D kertokaa lisää! ap

Vierailija
45/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit jotka lainaa tavaroita eikä ikinä palauta! Perkele!

Vierailija
46/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta, ostin tänään talon! Aamulla oli kyllä vähän epäluuloinen olo, että tuleeko tästä mitään. Mutta nyt on nimi paperissa, enkä voi enää perääntyä!

Vierailija
47/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ja huono työnjohto. Liikaa töitä ja liian vähän jengiä töissä.

Vierailija
48/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kans kaveri, joka lainaa tavaroita eikä palauta niitä ikinä. Esim nyt olis yks juttu mitä tarviisin, mutta se on lainassa.. Eikä tämä tyyppi vastaa puhelimeen. Taidan joku päivä mennä sen luokse kylään, ja ottaa kaikki tavarat mukaan. Enkä lainaa enää ikinä! Ois pitäny kerrasta oppia, että en laitaa tälle ihmislle.. :(

Vierailija
49/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudeton avioliitto. (Tai siis minä kyllä rakastan, mutta hän ei.) Selkäkipu. Univelka. Kusipäinen työntekijä työpaikalla. Voi v....

Vierailija
50/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työhaastattelussa. Pääsin siis kolmen parhaan hakijan joukkoon, koska kolme vain haastateltiin. En saanut paikkaa. Olisi ollut ihan unelmahomma mulle. Nyt työttömyys jatkuu.

Vierailija
51/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa lähinnä sossupummit jotka kehtaavat valittaa ilmaisesta rahasta, puissako sen pitäisi kasvaa että kalja-Jaakolle kelpaisi häh?  tulisi sota ja... tiedät kyllä

toinen ihmisryhmä mikä vituttaa on turhat kyselijät esim "mikä sinua vituttaa tänään?" mielestäni pitäisi keskittyä positiivesempaan asenteeseen kysyä vaikka "mikä sinun mielestäsi on parasta tässä päivässä?" VITTU!

Vierailija
52/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa. Tuntuu taas siltä, kun kaikki asiat junnaisivat paikallaan. Mikään ei edisty.

Jotta pääsen asioissa eteenpäin, on toisten tehtävä oma osuutensa aikataulujen mukaan. Täällä tuntuu taas kaikki jutut takkuilevan. Joko näillä on muita kiireitä, tai ovat välinpitämättömia, eivätkä taas halua ymmärtää viivyttävänsä asioiden kulkua.

Entuudesta tiedän, kuinka hoputtamisesta ja sanomisesta tulee vaan närää. En viitsisi.

Vituttaa, kun joudun odottamaan ja lopputyöt menee ylitöiksi.  Grrrr.. :(

Vierailija
53/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpurenta. Nyt mietin kuumeisesti, miten saisin kunnallisen hammaslääkärini hypnotisoitua niin, että tämä uskoisi minulla olevan vaikea yläpurenta. Pääsisin siten halvemmalla leikkaukseen.

Vierailija
54/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa se, kun jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle opiskelemaan alaa, josta en ole edes varma että tykkäänkö. Tänään oli ensimmäinen päivä, ja tuntuu etten tule saamaan koko kaupungista/oppilaitoksesta yhtään uutta ystävää. Ikävä kotiin on kova ja eniten kaipaan yhtä ihanaa rakasta ystävääni. :( voi kun voisin vain lähteä pois täältä

Vierailija
55/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin vastaan rehellisesti niin tässä on lista asisoita jotka päivästä riippuen ärsyttävät tai eivät ärsytä (tai riippumatta, vitustako minä tiedän lopeta se kysely)

- Itkevät lapset

- Itkevät lapset busseissa

- Itkevät lapset busseissa, tapauksissa jossa äiti selaa puhelintaan eikä millään tavalla reagoi lapsen itkuun

- Itkevät lapset lentokoneissa (pahin mahdollinen)

- Sanoinko jo itkevät lapset?

- Tämä sää tuntuu siltä kuin jumala kusisi taivaanreunalta epäonnistuneen kansakuntansa päälle eikä sae ole kiva!

Vierailija
56/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikuinen optimisti, joten mua ei koskaan vituta mikään. Nyt ottaa vähän pattiin hiiva, joka änkesi piiitkästä aikaa taas alakertaan, ja just kun saatiin seksielämämme miehen kanssa taas vauhtiin... No, kyllä se tästä taas!

Vierailija
57/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kokoomus, etenkin Räty ja ystävänsä Stubb. Vituttaa aivan saatanasti se että jäin kivasta pitkäaikaisesta työpaikasta joukkoirtisanomisessa työttömäksi ja joudun lukemaan haukkumisia siitä kuinka olen sossupummi, nyt kun olen ilman omaa syytäni työtön. Vituttaa aivan saatanasti samaan aikaan lukea Rädyn kaltaisten kokkareiden toiminnasta!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
58/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 15:58"]

Jos nyt kuitenkin vastaan rehellisesti niin tässä on lista asisoita jotka päivästä riippuen ärsyttävät tai eivät ärsytä (tai riippumatta, vitustako minä tiedän lopeta se kysely)

- Itkevät lapset

- Itkevät lapset busseissa

- Itkevät lapset busseissa, tapauksissa jossa äiti selaa puhelintaan eikä millään tavalla reagoi lapsen itkuun

- Itkevät lapset lentokoneissa (pahin mahdollinen)

- Sanoinko jo itkevät lapset?

- Tämä sää tuntuu siltä kuin jumala kusisi taivaanreunalta epäonnistuneen kansakuntansa päälle eikä sae ole kiva!

[/quote]

Voi voi, on sulla rankkaa :( No, sinähän sen vitutuksen joudut kärsimään, ei kukaan muu, joten asennemuutoskaan ei liene tarpeen.

Vierailija
59/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä hajosi. Autottomana syrjäkylien asukkina vituttaa.

Vierailija
60/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni palkka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän