Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua vituttaa tänään?

Vierailija
25.08.2014 |

Voi jumalauta et vituttaa, sossu ajatteli vissiin että 100€ ostan ruuat, maksan laskut ja hommaan kaiken tarpeellisen. Not. Ei jaksa vatvoa tästä enää...... Mikä sua vituttaa?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit

Vierailija
2/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipu vituttaa. Ja lääkärit.

Vierailija
4/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys

Vierailija
5/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä selkäkipu ja raskauden etova olo.

Vierailija
6/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saat "ilmaista" rahaa sossusta ja kehtaat valittaa!!! :D Hohhoijaa....

Vierailija
7/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ku luulin et lapsilisä tulee tänään mutta olikin vasta huomenna :/ tilillä 1,20 ja pitäs keksiä syötävää 1vuotiaalle ja itselle sekä avomiehelle..makaroonia ja puuroa siis..

Vierailija
8/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko soitti puoli tuntia sitten, että bussi ei tullutkaan, heitä töihin.. Eiku oho, tossahan se tulikin! Olin viime yön töissä enkä nuku enää, tänä yönä töihin enkä usko tässä välissä nukkuvani. Vituttaa.

Vierailija
9/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette etsi töitä? Esim. Siivoojana?

Vierailija
10/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen tuskaisen ihastunut ystävääni (ja hän minuun). Toinen meistä on varattu. Vaikka tiesin tämän jo vuosia asiasta puhuminen ei yhtään helpottanut oloa. Nyt en tiedä miten ihmissuteemme jatkuu, olemmeko enää edes ystäviä tms. Rakastun aina vääriin ihnmisiin tai väärään aikaan. Pakko lähteä silti tuonne sateeseen hakemaan lasta koulusta, jospa se raikastaisi.

Vierailija
11/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys, rahattomuus ja harmaa sää vituttaa. Maanantaisin myös aina väsyttää, tiukkaa teki herätä viiden jälkeen. Sekin vituttaa. Oiskohan huomenna parempi päivä?

Vierailija
12/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki!

Vierailija
13/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että saunalahti lähettää postini edelleen näin 8kk muuton jälkeen vanhaan osoitteeseeni yli 400km päähän, vaikka olen ilmoittanut osoitteenmuutoksesta ja soittanut vielä kaksi kertaa peräänkin, että nyt jumalauta, se osoite on vaihtunut.

Vierailija
14/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:43"]

Miksette etsi töitä? Esim. Siivoojana?

[/quote]

Niinhän mä oon tehnykki :D ja työt alkaakin tiistaina, ei ne rahat silti riitä joten pakko hakea kaiken maailman tukia..

Vierailija
15/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:40"]

[/quote]

En sitä kovin helppona pidä, joka kuukausi kaikki paperit täytettävä oikein ja toimitettava liitteitä. Aikaa ja vaivaa siihenkin tarvitsee, olen saanut tapella jopa tuon 100€:n eteen uskomattoman paljon. Väitätkö ettei sinua vituttaisi, kun laskuja on ainakin 500€:n edestä odottamassa maksua?

Vierailija
16/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:40"]

[/quote]

En sitä kovin helppona pidä, joka kuukausi kaikki paperit täytettävä oikein ja toimitettava liitteitä. Aikaa ja vaivaa siihenkin tarvitsee, olen saanut tapella jopa tuon 100€:n eteen uskomattoman paljon. Väitätkö ettei sinua vituttaisi, kun laskuja on ainakin 500€:n edestä odottamassa maksua?

[/quote] En ole 5, mutta eiköhän tuo papereiden täyttö ole aika helppoa siihen verrattuna että tekisi oikeasti töitä.

Vierailija
17/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:48"]

se että saunalahti lähettää postini edelleen näin 8kk muuton jälkeen vanhaan osoitteeseeni yli 400km päähän, vaikka olen ilmoittanut osoitteenmuutoksesta ja soittanut vielä kaksi kertaa peräänkin, että nyt jumalauta, se osoite on vaihtunut.

[/quote]

Sama ongelma Elisan kanssa. Ollaan jonoteltu asiakaspalveluun ties kuinka monesti. Mikään ei muutu. Kokeile omista tiedoista, jos Saunalahdella on jokin nettipalvelu, omat tiedot, laskutustiedot tms. Eikös ne muuten oo samaa puljua Elisan kanssa... Outoo ettei osoite vaihdu millään.

Vierailija
18/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki paskaa ruokaa kaikesta mitä jääkaapissa oli jäljellä, kauhea siivo ja väsyttää huonosti nukutun yön jälkeen.

Vierailija
19/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakivut, hiukset on todella takussa ja rumasti, enkä muistanut ottaa harjaa mukaan. Vituttaa kuunnella muiden ihmisten teennäistä naurua ja katsella iloisia ihmisiä. Masentaa, haluan nukkumaan. Ikävä koiraa, kun jäi kotiin. Haluan vain halailla koiraani, juoda teetä, ja katsoa viltin alla supernaturalia. Noh, vielä 4 tuntia töitä

Vierailija
20/73 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun kysyt, tuli mieleen, että Kela ei ole edelleenkään maksanut miehelle tukea isyysloman ajalta. Tänään mies soitti Kelaan ja kysyi, miksei. No: eläkevakuutusyhtiö ei ole lähettäneet tietoja Kelaan, koska ne edelleen "käsittelevät" jotain ammoin sinne tehtyä työtulonmuutosilmoitusta. Great.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän