Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa ja mitä.. elatukset oikeuteen..

Vierailija
25.08.2014 |

Entinen mieheni on hakenut elatusmaksut oikeuteen sillä hän katsoo niiden olevan liian suuret. Nyt hän maksaa kahdesta lapsesta hieman alle 700e ja hänen mielestään summan pitäisi olla vain hieman yli 300e kahdesta lapsesta. Lastenvalvojalla ei sopuun päästy sillä tiedän että mies yrittää vain valehdella tulonsa. Lisäksi mies on alkanut vaatia että minun tulisi tehdä täyttä työpäivää eikä osa-aikaista ja ettei hänen velvollisuutensa ole sen vuoksi maksaa suurempaa maksua. Epäilen että mies on uuden eukkonsa kanssa hankkimassa yhteistä lasta ja vanhoille ei enää rahaa riitä. Mies vetoaa myös siihen että mulla on iso talo neljä makkaria 3 henkilöllä kun heillä taas vastaavan kokonen 5 henkilöllä. Vaikka pääasiassa asuuvat kaksin tai kolmestaan. Eli ei ees olis tarvetta niin isoon taloon. Joudunko maksamaan vastapuolen oikeudenkäynti kulut jos oikeus päättää pienentää elatusmaksua? Eikös elatukset muutenkin pitäisi laskea lapsen menojen mukaan eikä etävanhemman kulujen mukaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:27"]Minä,siis oikeudenkäyntiä odottava isä,lapset 12,10 ja 7v.Nettotuloni 1700e/kk.
[/quote]

Sori tulet häviämään tämän
[/quote]

Ja kun häviät ja et suostu sopimaan, sitten maksat myös juristikulut. Ne nauraa matkalla pankiin.

Vierailija
22/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut lasten vanhaa kotia niin on ymmärrettävää että et ole muuttanut.

Osa-aikatyö on myös lasten parhaaksi, kun talossa vaan yksi vanhempi ja hoitoajat venyisivät.

Ymmärrän ap:tä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tollasia ahneita akkoja. Ei miehen velvollisuus ole elättää lapset yksin ja vielä exänkin kampaajat maksaa. Ette olis eronneet jos miehen tulot kiinnostaa. Olet omillasi nyt. Kasva aikuiseksi

Vierailija
24/24 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:27"]Minä,siis oikeudenkäyntiä odottava isä,lapset 12,10 ja 7v.Nettotuloni 1700e/kk.
[/quote]

Sori tulet häviämään tämän
[/quote]taidat kuulua samaan feministiryhmään joka on laatinut elatuslainkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi