Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko bb-talossa ainoatakaan akateemista?

Vierailija
24.08.2014 |

Ei varmaan ainakaan parhaiden alojen akateemista: lakimiestä, lääkäriä, kauppakorkeasta valmistunutta, diplomi-insinööriä. Joku helpompi ala voi olla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:37"]

Ei varmaan ainakaan parhaiden alojen akateemista: lakimiestä, lääkäriä, kauppakorkeasta valmistunutta, diplomi-insinööriä. Joku helpompi ala voi olla.

[/quote]

Nuo ovat kylläkin niitä paskimpia aloja, sorry.

Vierailija
22/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä tyhmät jutut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 23:44"]Toisi ohjelmaan särmää, jos siellä olisi joku älykäs lakimies vaikka. Nyt ne on tasapaksuja juntteja kaikki.

[/quote]

Eikö juuri yhdessä ketjussa tullut ilmi, että sen yhden pedofiilin isä on lakimies ja äiti kansanedustaja (akateeminen tutkinto). Ja itse opiskelee Tampereen yliopistossa.

Vierailija
24/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan BB-Antin, joka oli filosofian tohtori. Yliopisto-opiskelijoitakin on ollut monia, en vaan muista enää nimiä. Käytännössähän on oltava jonkin sortin opiskelija, työtön tai pätkätyöläinen, että voi lähteä tuonne.

Ja toisin kuin usein oletetaan, akateemisetkin katsovat BB:tä, vähintäänkin yhtä ahkerasti kuin muukin kansa. Olen itsekin akateemisen koulutuksen hankkinut ja akateemisista kavereistanikin suuri osa on yleensä erittäin hyvin kartalla siitä, mitä BB:ssä tapahtuu. Ja useimmiten ne jotka kaikkein kovimpaan ääneen toitottavat, että hehän eivät sellaista roskaa katso, ovat itse jotain ihan muita kuin akateemisia.

Vierailija
25/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 05:09"]Minäkin muistan BB-Antin, joka oli filosofian tohtori. Yliopisto-opiskelijoitakin on ollut monia, en vaan muista enää nimiä. Käytännössähän on oltava jonkin sortin opiskelija, työtön tai pätkätyöläinen, että voi lähteä tuonne.

Ja toisin kuin usein oletetaan, akateemisetkin katsovat BB:tä, vähintäänkin yhtä ahkerasti kuin muukin kansa. Olen itsekin akateemisen koulutuksen hankkinut ja akateemisista kavereistanikin suuri osa on yleensä erittäin hyvin kartalla siitä, mitä BB:ssä tapahtuu. Ja useimmiten ne jotka kaikkein kovimpaan ääneen toitottavat, että hehän eivät sellaista roskaa katso, ovat itse jotain ihan muita kuin akateemisia.

[/quote]

Ajatella!

Vierailija
26/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian opiskelee luokanopettajaksi.

Vierailija
27/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 05:09"]

[/quote]

En usko että nykyään BB:tä katsoo enää akateemiset paljoakaan. Se oli joskus alkuaikoina ja ehkä keskivaiheen kausilla, kun tätä vielä perusteltiin että tässä on mediatutkimuksen ja sosiaalipsykan kannalta jotain pohtimisen arvoisia pointteja. Nyt tämä on kuitenkin mennyt niin kaavamaiseksi ja moneen kertaan nähdyksi, käsikirjoitetuksi viihteeksi johon kutsutaan asukkaita erityiskohdeltaviksi jne. Ei herätä enää paljon mielenkiintoa.

Vierailija
28/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:31"]

Sebastian opiskelee luokanopettajaksi.

[/quote]

Ja polttelee EU-lippuja persujunttien kokouksissa.

Vierailija
29/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka fiksu nyt menisi BB:hen.

Vierailija
30/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siellä koskaan tommosia on

Vierailija
31/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole. Muistuu mieleen sekin yksi akateeminen opettajaksi valmistuva siellä taannoisena vuonna jolla ei ollut hajuakaan siitä millä vuosisadalla Suomi itsenäistynyt :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan