av-mammat tuhlaa rahulinsa Kalevala-koruihin
Kommentit (26)
Kalevala-korut ovat ehkä meidän hieman vanhempien naisten suosiossa. Vuosien varrella on kertynyt useita riipuksia ja pari solkeakin. Vanhin solki on perintö isoäidiltä ja lienee hankittu joskus 30-luvulla. Se on hopeoitua pronssia tai messinkiä. Useimmat ovat pronssia, yksi riipus hopeaa. Viime aikoina ei ole ollut oikein sellaisia tilaisuuksia, että olisin käyttänyt yleensäkään koruja, mutta kun tilaisuus tulee, niin valitsen asuuni sopivan Kalevala-riipuksen tai soljen.
Minä tunnustan kuuluvani kyseiselle kirpparille! Tuli muuten AV heti mieleen kun näin sen kommentin :D Vietänköhän netissä liikaa aikaa...
Ei vaan minä tuhlaan rahani Kalevala-koruihin, jotta saisin edes joskus seksiä vaimoltani.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:33"]Kuka tunnustaa olevansa FB:n kirpparilla? Minä tunnustan
ap
[/quote]
minä!! :D
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:44"]Kalevala-korut ovat ehkä meidän hieman vanhempien naisten suosiossa. Vuosien varrella on kertynyt useita riipuksia ja pari solkeakin. Vanhin solki on perintö isoäidiltä ja lienee hankittu joskus 30-luvulla. Se on hopeoitua pronssia tai messinkiä. Useimmat ovat pronssia, yksi riipus hopeaa. Viime aikoina ei ole ollut oikein sellaisia tilaisuuksia, että olisin käyttänyt yleensäkään koruja, mutta kun tilaisuus tulee, niin valitsen asuuni sopivan Kalevala-riipuksen tai soljen.
[/quote]
olen 25-vuotias, pidän uudemmista KK koruista, kuten Ilona, Eira, Boogie, Pore...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:33"]Kuka tunnustaa olevansa FB:n kirpparilla? Minä tunnustan
ap
[/quote]
en ole feisbuukissa