av-mammat tuhlaa rahulinsa Kalevala-koruihin
Kommentit (26)
Älkää välittäkö. Huvitti vain, kun oli rahulista puhe koruostoksia tehtäessä. Ensimmäisenä tuli mieleen, että tämän on oltava av-mamma
ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:04"]
Kiinni jäit :)
ANNATKO PIMPULIA?
Minäkin olisin sortunut koruihin, jos olisi enemmän rahulia
ap
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:04"]
Kiinni jäit :)
ANNATKO PIMPULIA?
[/quote]
En, senkin höpöli
Ap
pistetään pistetään rahulia kreikkaan
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:09"]pistetään pistetään rahulia kreikkaan
[/quote]
se on kreikkuli
En tykkää kalevala koruista. Tuhlaan rahani meikkiin ja vaatteisiin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:11"]Uskelan solki on uusi Emmaljunga
[/quote]
SINÄKÖ! Ainakin olet siis fb:n Kalevalakirpparilla. Kyllä WWW on pieni paikka
ap
Minä tuhlaan rahulit lampaanpaistiin
Olen haaveksinut Filigraanisormuksesta jo vuosia, minulla olisi rahulia, mutta en raaski ostaa sitä.
En ole mammma.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:14"]Olen haaveksinut Filigraanisormuksesta jo vuosia, minulla olisi rahulia, mutta en raaski ostaa sitä.
En ole mammma.
[/quote]
Sama!! Lääh :)
Kalevalakorut oli muodissa 90-luvun alussa, en kyllä kehtais niitä enää pitää.
Missäpäin suomea? En tunne yhtään ihmistä joka käyttäisi kalevalaa. En ainakaan ole koskaan huomannut et jollain olis.
Sitäpaitsi, eihän ne kalliita ole.
Kyseessä on nyt siis nettikirppis kalevalakoruille
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:28"]Missäpäin suomea? En tunne yhtään ihmistä joka käyttäisi kalevalaa. En ainakaan ole koskaan huomannut et jollain olis.
Sitäpaitsi, eihän ne kalliita ole.
[/quote]
tai et ole kiinnittänyt huomiota/tunnistanut KK:ksi. Eivät ole läheskään aina enää niitä kivikautisia eläinhahmoja jne.
Kuka tunnustaa olevansa FB:n kirpparilla? Minä tunnustan
ap
Ah miten yksi sana voi jäädä näin leijumaan ::D
Oiskin rahulia