Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö suihkussa aamulla vai illalla?

Vierailija
09.08.2021 |

Miten on?

Käytkö suihkussa aamulla vai illalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalot ja kasvot aamuisin ja iltaisin. Kesällä myös varpaan välit.

Koko suihkussa käyn lähinnä vain iltaisin.

Miten pestään varpaan välit käymättä suihkussa?

Vierailija
22/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä aamulla ja joka toinen päivä illalla. Silloin pesuväliä tulee tavallisesti 1,5 päivää. Joskus venyy 2,5 päivään. En hikoile sairauteni takia juuri lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette vastanneet "en käy suihkussa päivittäin", kuinka usein peseydytte? Ja miksi ette käy päivittäin?

Joka toinen, joskus joka kolmas päivä. En hikoile juurikaan, eikä minun hiki löyhkää, jos se ei ole stressi-/jännityshikeä. Mulla on herkkä ja kuiva iho ja liiallinen suihkuttelu kuivattaa sitä lisää. Alapään suihkuttelen suihkujen välissä ja kainalot saatan pestä, jos ne alkaa tuntua tahmealta.

Vierailija
24/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka olette vastanneet "en käy suihkussa päivittäin", kuinka usein peseydytte? Ja miksi ette käy päivittäin?

Joka toinen, joskus joka kolmas päivä. En hikoile juurikaan, eikä minun hiki löyhkää, jos se ei ole stressi-/jännityshikeä. Mulla on herkkä ja kuiva iho ja liiallinen suihkuttelu kuivattaa sitä lisää. Alapään suihkuttelen suihkujen välissä ja kainalot saatan pestä, jos ne alkaa tuntua tahmealta.

Jokainen terve ihminen hikoilee vuorokaudessa vähintään 0,5 litraa.

Vierailija
25/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla. Olen vain tottunut siihen, että käyn suihkussa illalla koska se on ainakin minulle rentouttava lopetus päivälle ja on mukava mennä puhtaana nukkumaan.

Vierailija
26/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin, koska päivällä töissä ja askareissa likaannun ja hikoilen. Lakanat haluan pitää puhtaana, enkä kieri saastassa öisin.

Vierailija
27/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen terve ihminen hikoilee vuorokaudessa vähintään 0,5 litraa.

Joo, varmasti hikoilen tuon normaalin määrän (kuumalla etenkin jalkapohjat ja kämmenet hikoaa), mutta en haise tai ole likainen. Hiki on ihan normaalia.

Vierailija
28/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kokosuihkussa (pesen myös hiukset) joka ilta. En pysty menemään likaisena nukkumaan, kesälläkin tulee möyrittyä mullan ja ties minkä kanssa (asun maalla). Talvisin on liikuntahiet saatava pois.

Aamulla pesen alapään, kainalot ja kasvot. Kesällä kovilla helteillä pitää käydä suihkussa päivälläkin.

Vierailija
29/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaisin kävijät, ettekö hikoile yöllä ollenkaan?

Olen kylmäkalle ja hyvin harvoin hikoilen. Joskus helteillä kun superkuuma niin silloin toki käyn suihkussa myös aamulla. Te, jotka ette käy suihkussa iltaisin, eikö teitä puolestaan inhota mennä sänkyyn päivän pölyjen kerran? Etenkin jos on esim harrastanut liikuntaa, kulkenut julkisilla kulkuneuvoilla, kengät hiostaneet jalkoja jne?

Vierailija
30/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla. Inhottavaa mennä nukkumaan koko päivän liat ja hiet päällä. Sänkyvaatteetkin joutuu vaihtamaan paljon useammin. Ei yöllä likaannu tai hikoila jos huonelämpö sopiva. Lisäksi en tykkää suihkun tunteesta heti aamulla herätessä.

Miten te illalla suihkussa kävijät kehtaatte haisevina olla puhtaitten ihmisten joukossa ? YÄK!

Vierailija
31/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tämäkin ainainen vääntämisen aihe! Iltasuihkuilijat ihmettelee toisten sänkyyn menoa ”likaisena”. Ei kaikki likaannu ja hikoa työssä tms. Tehköön kukin miten parhaaksi näkee.

Vierailija
32/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tämäkin ainainen vääntämisen aihe! Iltasuihkuilijat ihmettelee toisten sänkyyn menoa ”likaisena”. Ei kaikki likaannu ja hikoa työssä tms. Tehköön kukin miten parhaaksi näkee.

Entä jos seksiä tekee mieli illalla, mieluumminko menet haisevaa takapuolta hyväilemään kuin suihkunraikasta ja puhdasta?

Vierailija
33/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin ku muistaa ja huvittaa. Päivällä, illalla, aamulla, yöllä...

Vierailija
34/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn päivittäisen liikuntasuorituksen jälkeen, yleensä illalla.

Jos on joku erikoismeno missä pitää olla ekstrasjarppina niin sitten myös aamulla ennen tärkkivaatteiden pukemista.

Vierailija
35/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla töiden jälkeen ja aamulla salin jälkeen ennen duunin aloitusta.

Vierailija
36/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla. Inhottavaa mennä nukkumaan koko päivän liat ja hiet päällä. Sänkyvaatteetkin joutuu vaihtamaan paljon useammin. Ei yöllä likaannu tai hikoila jos huonelämpö sopiva. Lisäksi en tykkää suihkun tunteesta heti aamulla herätessä.

Miten te illalla suihkussa kävijät kehtaatte haisevina olla puhtaitten ihmisten joukossa ? YÄK!

Käyn illalla suihkussa enkä haise seuraavana päivänä. Miten ihmeessä terve ihminen muka haisisi niin nopeasti?En edes hikoile öisin. Aamulla olo on kuin juuri suihkusta tulleella, en ymmärrä miksi pitäisi herätä suihkuun ihan turhaan kun muutenkin olen aamu-uninen ja kuudelta on jo herätys ilman suihkuakin.

Vierailija
37/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn illalla suihkussa enkä haise seuraavana päivänä. Miten ihmeessä terve ihminen muka haisisi niin nopeasti?En edes hikoile öisin. Aamulla olo on kuin juuri suihkusta tulleella, en ymmärrä miksi pitäisi herätä suihkuun ihan turhaan kun muutenkin olen aamu-uninen ja kuudelta on jo herätys ilman suihkuakin.

KAIKKI hikoilevat öisin.

Vierailija
38/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka hikoatte öisin niin kannattaa käydä lääkärissä. Yöhikoilu voi olla oire jostain sairaudesta. Helteellä yöhikoilu on toki normaalia mutta muina aikoina se kuulostaa huolestuttavalta.

Vierailija
39/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka hikoatte öisin niin kannattaa käydä lääkärissä. Yöhikoilu voi olla oire jostain sairaudesta. Helteellä yöhikoilu on toki normaalia mutta muina aikoina se kuulostaa huolestuttavalta.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000005528064.html

Litra on normaali määrä.

Vierailija
40/65 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI hikoilevat öisin.

En ainakaan hikoile niin että tiedostaisin sitä tai haistaisin sitä. Itse koen hikoilun myös sellaisena että sen myös tuntee. Jos en tunne minkäänlaista hikoilua, pikemminkin päinvastoin jai honi vielä tuoksuu aamuisin suihkusaippualle niin on ihan sama minkälaista näkymätöntä hikea on erittynyt jos sitä ei pysty mistään päättelemään eikä se haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi