Oletteko kykeneviä leikkaamaan omat varpaankyntenne?
Minulle teki todella tiukkaa äsken ja aivot ei meinanneet saada happea, kun leikkasin. En ole lihava, enkä vielä hirveän iäkäs, reilut 40v.
Kommentit (29)
Vielä pari vuotta sitten minäkin nauroin niille, jotka ei taipuneet kynsiään leikkaamaan. Sitten sain ensin lonkkaan limapussintulehduksen ja sen jälkeen pysyvän kiputilan. Ei auta venytykset, ei jumpat. Kipu lonkan joutuessa "väärään kulmaan" on niin hirveä, että kynsien leikkaaminen ei onnistu. Ikää on 46v, paiboa 62 kg ja pituutta 170 cm.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:10"]Minun kankea ja vasta 22-vuotias mieheni tarvitsee apuani varpaankynsien leikkaamiseen. Hän on vain todella pitkä, ettei hevillä yllä kaikessa kankeudessaan. Häntä hävetti hirveästi, kun asia tuli ensimmäistä kertaa puheeksi, mutta asia on minulle ok. Hän yrittää vältellä kynsien leikkaamista viimeiseen asti ja kun en nyt itse aina muista toisen ongelmaa, niin melkein joka kerta ne ovat kasvaneet jo kivuliaan pitkiksi. Ei ihme, kun sukkiin tulee helposti reikiä...
[/quote]
Mitä miehesi pituudella on tässä tekemistä? Ovatko hänen käsivartensa jotenkin vajaamittaiset?
[/quote]
No lähinnä siitä, että hänen jalkansa ovat todella pitkät, esimerkiksi polkupyörän rungon pitää olla 61cm, kun pienemmissä polvet kolahtelevat rattiin. Miehellä on myös selän kanssa ongelmia, joten pitkäaikainen tai edes hetkittäinen kippura-asento sattuu. Jos hän olisi tavallisen kokoinen, hänellä olisi vähemmän fyysisiä ongelmia varpaidenkynsien leikkaamisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:01"]Mä pystyn jopa pureskelemaan :)
[/quote]
Samoin. Viisikymppinen olen.
[/quote]
Piti sit ihan kokeilla :D Joo, täälläkin taipuu varpaat suuhun. 40+ ja pelkkää koipea.
Mä en pysty vaikka oon nuori ja normaalipainoinen. Joku ihme fobia että omatkin varpaankynnet oksettaa!!! :(
Joo, minä myös saan leikattua, ja vaikka puremaan jos oikein hätä tulee, ja täytän ensi kuussa 40v, ja paino 133kg, pituus 172cm. (en ole persjalkainen :))
EI ihme jos tuottaa vaikeutta leikata omat varpaankynnet jos oma vartalo on runsaasti yli 100 kg. Hyi helvetti, miksi ja miten te päästätte itsenne sellaiseen tilaan?
Mä oon viimeisillään raskaana ja kyllä leikkaan ja laitan lakkaa joka vk
Pitkä selkä + lyhyet jalat niin onnistuu se ylipainoiseltakin. Jotain notkeutta pitää kuitenkin olla. Missä ihmeen tilanteessa muuten tulee mieleen tunkea omat varpaat suuhun? Vauvathan tuota tekee mutta harvemmin yli parikymppiset :)
Hyi helkutti, kuka pureskelee varpaankynsiä, meinasi maha kääntyä nurin kun luin. Yleensäkin kynsien pureskelu on yököttävää.