Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nukkunut autossa yön yli?

Vierailija
02.09.2014 |

Mä olen lapsena. Meillä oli iso pakettiauto, mihin lapset mahtuivat penkeille poikittain ja aikuiset etupenkille, kun niitä vähän kallisti. ;-)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa. Aikuisena. Ihan kivaa.

Vierailija
2/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu teininä ku unohin puhelimen ja avaimet kaverin laukkuu ja olin liian kännissä tehdäkseni muuta ni menin porukoitten autoo nukkumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ei oo kivaa, eihän siinä nyt vaan saa hyvää asentoa. Ootteko nukkunu lentokoneessa yön yli? Sama juttu, ei niin mukavaa.

Vierailija
4/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja heräsimme siihen, että poliisi koputti ikkunaan :D

Vierailija
5/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen huono nukkumaan. En saisi siellä unta.

Vierailija
6/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun olin lapsi, nukuimme ulkomaanmatkoilla autossa joka toinen yö, minä takapenkillä, äiti ja isä laski etupenkit alas, nekin sai ihan littanaksi. Oli peitot ja tyynyt mukana. Hyvin nukutti. Yövyttiin moottoriteiden varsilla pysähtymispaikoissa, joissa oli wct ja suihkut ja joku huoltoaseman kuppila. 70-luvulla nämä oli vielä erittäin siistejä.

Vierailija
7/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksillä rockfestareilla 80-luvun puolivälissä, ei ollut mitenkään nautinnollista. :D

Vierailija
8/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kuukausi sitten Eurooppaa kierrellessä. Oli huonoista yöpymisvaihtoehdoista se ehdottomasti parempi. 

Vierailija
9/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttönä, kun meidän  perhe oli saanut asunnosta häädön maksamattomien vuokrien takia. Yövyimme tuttavan autotallissa autojen penkeillä, ilmeisesti tuttavan luvalla. (iso lukittava autohalli). Siitä sitten kouluun ne samat vaatteet päällä.

Vierailija
10/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nukuin autossa ison huoltiksen parkkipaikan reunamilla, olin paennut kotoa, kun mieheni raivosi. Eipä sitä kyllä nukkumiseksi voi sanoa. Mies nukkui hyvin lämpöisessä sängyssämme. Huomasin, että en ollut ainoa autossa nukkuja siinä parkkipaikalla. Autot olivat tavallisia, ei mitään farmareita tai pakettiautoja. Pelotti ja paleli.

Vierailija
11/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö autossa tule tosi kylmä?

Vierailija
12/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juhannuksena festareilla. Illalla oli aivan sairaan kylmä enkä meinannut nukahtaa, aamulla taas aivan järjettömän kuuma kun nouseva aurinko lämmitti auton kuin kasvihuoneen. Nukuin makuuasentoon laitetulla etupenkillä, ja meitä oli pikkuautossa tosiaan kolme... 

Vierailija
13/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena, kun jonotimme tullijonossa 28 tuntia... Puolan puolella tullimiehet vähän vitkasteli... Saksaan yritettiin päästä. Tämä siis juuri Neuvostoliiton hajoamisen ja Saksojen yhdistymisen jälkeen ihan 1990-luvun alussa. Eväät oli mukana, kun osattiin odottaa pitkää jonoa.

Vierailija
14/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 lisää, ja auto oli kartanomallin Volvo ja meitä lapsia oli 2 ala-asteikäistä, niin hyvin mahtui. Olen tosin nukkunut myös pahviseinäisessä mökissä jossain Baltian maassa (juu, heti itsenäistymisen jälkeen). En tiedä kumpi oli kamalampi.

Vierailija
15/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena festareilla yövyttiin Ladassa. Illalla kylmä, aamulla kuuma, koko ajan huono asento.

Vierailija
16/16 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin, asuntoautossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan