Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kasvaako nännit kun vauva tulee?

Vierailija
24.08.2014 |

Oon monella nuorella nähny semmoset pikku nappula nännit pikkurillin kynnen kokoset. Itelläki on semmotteet, mut kun äidin nännejä kattoo, nii ne on semmoset pikkurillin päätä isommat :o muuttuuko mullaki isoiks nännit jos saan vauvan? Si ainaki täytyy pitää topattuja liivejä, ettei nännit näy

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa

Vierailija
2/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan.

Vierailija
4/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain naisilla nännit tummuu raskaana ollessaan?

Vierailija
5/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi nännit selvästi raskauden myötä. Samoin tummuivat selvästi, mutta se väri palautui ennalleen muutamassa kuukaudessa. Nännit jäivät kookkaammiksi kuin aiemmin. 

Vierailija
6/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta. Muutenkaan raskaus ei kuulosta houkuttelevalta ajalta, mutta sitten se vielä menee ja pilaa sen ainoan asian mistä omissa rinnoissani pidän. :/

Vierailija
7/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

Hui kauheeta. Muutenkaan raskaus ei kuulosta houkuttelevalta ajalta, mutta sitten se vielä menee ja pilaa sen ainoan asian mistä omissa rinnoissani pidän. :/

[/quote]

No ei huolta, koska sinulla ei ole edes rintoja lapsen saamisen jälkeen. Sillä minkälaiset nännit niissä patalapuissa on ei haittaa enää millään tavalla.

Vierailija
8/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo valmiiksi niin isot nännit että jos ne tästä vielä kasvavat...

Vierailija
9/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

[/quote]

No ei huolta, koska sinulla ei ole edes rintoja lapsen saamisen jälkeen. Sillä minkälaiset nännit niissä patalapuissa on ei haittaa enää millään tavalla.

[/quote]

Silarit voi aina lasten jälkeen hankkia, mutta milläpä pienennät nännit kauniiksi?

Vierailija
10/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kasvanu, pienet on edelleen. Tai muutenkaan tissit muuttuneet juuri mihinkään, tai siis kuppi oli lapsia ennen pyöreä 65c ja nyt on sellainen normaali 70b, roiku ei onneksi. Ainoa mitä on tässä yhteensä neljän imetysvuoden aikana (eri lapsia toki) tapahtunut, niin nännit oli aiemmi sisäänpäin kääntyneet ja nyt ei enää ole.

Vierailija
11/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:25"]

[/quote]

[/quote]

Totta! Pitää varmaan imettää monta vuotta vielä.Koska kun rinta on täynnä maitoa=hyvä tissi mutta kun se on imetty tyhjäksi,patalappu on kuuri oikea sana kuvaamaan sitä :D

Vierailija
12/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*juuri t.12

Vierailija
13/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa suurentuneet nännit tai patalappurinnat. Mua haittaa ilmapiirin muutos elämässäni. Aiemmin oli tilaisuuksia pukeutua niin, että nännin voi erottaa ja mahdollisuus spontaaniin seksiin oli aina. Nyt mä olen ulkoiluvaatteissa välillä jopa nänni paljaana puistossa ilman minkäänlaista seksuaalista viritystä. Miehen kanssa seksi rajoittuu nykyään omaan sänkyyn ja satunnaisiin "yhteisiin hetkiin", jotka oli aiemmin jokapäiväistä elämää. Mä ihnoan tätä, että pitää järjestää "parisuhdeaikaa", jolloin paine hyvään seksiin on turhan suuri. 

Vierailija
14/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suureni ja tummui, imetyksen jälkeen palautuivat entiselleen. Rinnat jäi löysemmiksi, ennen raskauksia ei pysynyt kynä rinnan alla, nyt kyllä pysyy... Mutta ei näistä patalappuja tullut eikä rumia tissejä. Imetyksenvastustajille voin sen verran kommentoida, että mun rinnat kasvoi ja löystyi jo raskausaikana, imetys ei asiaan enää vaikuttanut.

Vierailija
15/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoi nännit mutta ei mitenkään häiritsevän isoiksi. Hyvä niin, en mitään teininännejä haluakkaan.

Vierailija
16/17 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä nännit kasvaneet vaan nännipihat. En tosin imettänyt kun 4kk, kun maidon kanssa oli ongelmia. Tissit on löysät muttei patalaput.

Vierailija
17/17 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö