Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ei halua olla kanssani tekemisissä.

Vierailija
15.08.2014 |

Hän haukkuu mua hulluksi.Kuulemma säälii mun sukulaisia, jotka ovat kanssani tekemisissä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 6, ihan kuin minun suustani!! Äidin mielestä hän ei ole tehnyt mitään väärää tai hänen suhtautumisessaan ja käytöksessään ei ole mitään muutettavaa, ainoastaan minä yhtäkkiä muutuin ja tulin tyhmäksi ja ilkeäksi, kun aloin ajatella omilla aivoillani ja tehdä asioita ja elämänvalintoja itselleni enkä muille/hänelle. En ole ilkeä, mutta enää en elä miellyttääkseni muita (äitiä) vaan teen asioita joista itselleni tulee hyvä mieli. Äidin mielestä olen tyhmä, vastuuton, hullu. "Eihän kukaan normaali ihminen tee tuollaista".

Vierailija
2/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä oot tehnyt sille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään pahaa.

Vierailija
4/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vissiin mitään hyvääkään?

Vierailija
5/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vielä hetki sitten hyvät välit.

Vierailija
6/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:31"]

Meillä oli vielä hetki sitten hyvät välit.

[/quote]

Ehkä sinun mielestäsi. Jotainhan on tavinnut tapahtua, että hän ei halua olla kanssasi tekemisissä.

Minäkään en ole ollut "äitini" kanssa enää vuosiin tekemisissä, kestin sitä psyykkistä pahoinpitelyä, totaalista alistamista ja hänen rajattomuuttaan elämäni ensimmäiset 27 vuotta kunnes riitti. Omasta mielestään "äitini" on ollut hyvä äiti eikä hän ymmärrä lainkaan miksen halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Yritin sitä hänelle sanoa mutta hän ei halunnut ottaa sitä vastaan. Joten sielläpä hän varmaan edelleenkin ihmettelee, että mitä minulle on tapahtunut, meillähän oli aina kaikki niin hyvin (hänen mielestään, ei minun mielestäni).

Vierailija
7/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua olla kummankaan mun vanhemman kanssa tekemisissä. Ei kannata olla kusipää, sillä lapsellakin on tunteet.

Vierailija
9/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tytär?

Vierailija
10/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyseessä murkkuikäinen neiti. Jos niin se on ohi menevää. Älä ala turhtaa mielistellä lapselle. Kun kasvaa aikuiseksi niin huomaakin että on juuri niin kuin oma äiti ja teidänkin välit paranevat. Äidin pitää olla äiti vaikka ei aina ole läheskään samaa mieltä kuin lapsi. Ei kaveri eikä ystävä vaan äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä