ROVANIEMELÄISET HOI! Paikka hakusessa
Oon käynyt tässä paikassa n. 5 vuotta sitten, katuosoitetta en muista ja se pitäisi saada tietää, mutta aluekkin riittää. Katuosoitteessa ei ollut päätettä tie, kuja, katu, polku yms. löydän sen varmasti itsekkin jos saan alueen tietää.
Eli lähdettiin juna-asemalta ja mentin sillan yli, luulen että sillan jälkeen käännyttiin loivasti oikealle, mutta en ole varma. Uskon myös että lähdettiin keskussairaalan suuntaa. Kerrostalosta kävelyetäisyydellä oli vesistöä, talleja (tai muuta maatilajuttua) ja sitten jotain toimistorakennuksia.
Onko kenelläkään mitään hajua mistä paikasta kyse? En nyt keksi lisää tietoa paikasta mutta kysellä voi, saatan keksiä :)
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:31"]
Pöykkölä :) siellä ainanin ratsastustalli ja omakotitaloj, ranuantien varressa joen lähistöllä
[/quote]
Kiitti!! Onko toimistorakennuksia? Niitä ei siis kai ollu kuin muutama :)
AP
Ja ne toimistot oli sellaisia isoja taloja "isomman" tien varressa
Joo Pöykkölä on tosiaan kyseessä, jonkinlainen valvontakeskus ko. alueelta ainakin löytyy.
Osaatteko sanoa missä päin pöykkölää tuo talli on? En löydä google mapsilla
Tallin logo vaikuttaa tutulta joten luulen että on tuo pöykkölä, mutta en löydä sieltä katuja joissa ei ole tuota päätettä...
Lisään vielä että tällä kadulla oli kerrostaloja, ehkä ns. umpikujassa
Pöykkälässä ei kyllä ole kerrostaloja.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:15"]
Pöykkälässä ei kyllä ole kerrostaloja.
[/quote]
Okei, eli kokonaan uusi paikka? Toi logo on kyl tosi tutun näkönen et jostain lähistöltä? En tiiä onko tää ihan omasta päästä revittyä, mut jotenkin mulla tulee puhelinfirmat tai liittymät mieleen? Ja siis paikka on ehkä 15-20min keskustasta autolla
Ahaa eli varmaan katu nimeltä Laajakaista? Siellä on aikaisemmin ollut Soneran toimisto, mutta nyt niissä rakennuksissa on käsittääkseni Lapin Yliopiston taiteiden tiedekunnan väliakaisia toimitiloja. Ei näytä olevan google mapsissa sitä katua, mutta tulee siis kaarnikkapolun jäljeen.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:01"]
Ahaa eli varmaan katu nimeltä Laajakaista? Siellä on aikaisemmin ollut Soneran toimisto, mutta nyt niissä rakennuksissa on käsittääkseni Lapin Yliopiston taiteiden tiedekunnan väliakaisia toimitiloja. Ei näytä olevan google mapsissa sitä katua, mutta tulee siis kaarnikkapolun jäljeen.
[/quote]
Juu tuo se on :) kiitti!
Pöykkölä :) siellä ainanin ratsastustalli ja omakotitaloj, ranuantien varressa joen lähistöllä