Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä kukaan kommentoinut tätä bedofiiliä

Vierailija
14.08.2014 |

Seuraan paljon luonto-ohjelmia ja ihailin suuresti miestä joka juonsi yhtä eläinsairaalaohjelmaa.Hän vaikutti niin lämpimältä suhteessaan hoidettaviin eläimiin ja ihmisläheiseltä myös.Järkytyin suuresti kun selvisi hänen bedofiilius.Oli hyväksikäyttänyt mm.tyttärensä hyvää ystävää.En muista miehen nimeä,vaimonsa oli taidemaalari,tuskin on enää.Sitäkin hänessä olin ihaillut kun oli saman vaimon kanssa koko ajan.Järkytyin suuresti.Sitä ohjelmaa ei varmaan enää esitetä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on bedofiili? Bed-ofiili, sänkyjen rakastaja?

Vierailija
2/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi söpö Ap, varo ettet itse joudu sen bedofiilin uhriksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi että kirjoitin väärin.Tässä näkyy palstan taso.Eikö nyt muuta tullut mieleen.Nämähän on täällä muutenkin suosittuja aiheita,niistä jaksetaan jauhaa vaikka kuinka.Tämä kertomani on tältä kesältä,siitä oli lehdissä ja televisiossa.Ajattelin vain siitä uutta ketjua eikä tälläisiä aikuisten ihmisten ikäerovaikerruksia.

Vierailija
4/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en joudu,olen 55 v.En ole söpö,kosketti vaan kun monet vuodet seurasin sarjaa,nimi oli Elämäni eläimet.Ei taida kuulua palstalaisten suosikkeihin.

Vierailija
5/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuota sarjaa joskus lapsena. No, nykyisin en jaksa kauheasti miettiä julkkisten yksityiselämää, omassa riittää riittämiin savottaa.

Vierailija
6/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni eläimet oli lapsena yks lemppari sarjoista. Tuli myös itselle aika järkytyksenä äijän pedobear jutskat.

Vierailija
7/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämä näin meni.Kaikenlaiset "pahat sedät" on täällä vakiokamaa.Nyt kun tein elämäni kolmannen aloituksen mielestäni järkyttävästä asiasta,on vastaanotto vittuilua.Olenko väärän ikäinen.Ajattelin vain sitä että kieroutuneisuutta ei todellakaan aina näe naamasta.Mutta anteeksi että häiritsin.

Vierailija
8/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se järkyttävää. Tämän tyypin kohdalla erityinen shokki, koska hän vaikutti niin lämpimältä ja sympaattiselta ohjelmassaan. Ehkä asiasta ei ole ollut paljoa täällä, koska se ohjelma on vähän unohtunut jo useimmilta.

Vierailija
10/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Järkyttävää. Niin lutusen oloinen äijä. Aika karmivaa. :(

Vierailija
11/11 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin järkytyin tosta silloin kun tuli ilmi. Mies vaikutti niin symppikseltä, ei olisi koskaan hänestä uskonut. Mutta tuo vaan todistaa, kuinka hyviä ihmiset on peittämään todellisen minänsä. Surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän