Inhoan asentoja joissa ainut kontakti on miehen kaluun :S
Ja ehkä hyvällä tuurilla käsiin. Siis esim. niin että makaan selällään ja mies nostaa mun jalat ylös ja pitää vain niistä kiinni ja sitten pistelee menemään. Vielä inhottavampi on takaapäin, ns. doggy style. Ei siis tunnu minusta fyysisesti juuri miltään, huonolla tuurilla sattuu. Nautintoon tarvitsen kokonaisvaltaisemman yhteyden myös siihen toisen vartaloon, henkinen yhteys on toki se vielä oleellisempi että ylipäänsä haluaa.
Mitä te naiset saatte irti siitä, ettette tunne miehen vartaloa päällänne? Entä mitä te miehet puolestaan saatte irti siitä että nainen on teille pelkkä reikä, kuten tuollaisissa asennoissa on?
Kommentit (3)
Doggy style on just paras, niin ei tarvitse tuntea eikä nähdä miehen läskimahaa!!!
Mäkään en tykkää yhtään, inhoan tuota jalkojen nostamista olkapäille. En saa siitä asennosta itse yhtään mitään irti, alapäässä tuntuu vain jyystöä ihan riippumatta siitä millaisin liikkein mies sinne lykkii... Doggystyle periaatteessa ajatuksen tasolla on musta ihan kiihottava, mutta sama vika kuin ap:lla että siinä asennossa sattuu - tosin mua sattuu siinä asennossa tosi helposti tosi paljon.
Mun mielestä on kiva vaihdella asentoja. Doggystyle on ihan jees mut en hirveesti tykkää tost ku jalat nostetaa ym.