3v parisuhde päättymässä miehen pettämiseen. Mies vaan kehuskelee teollaan.
Suhteessa 3vuotta, joista 2vuotta asuttu yhdessä. Kaikki oli hyvin ja eilen otettiin kaljaa kotona kahdestaan ja alettiin nukkua jo 10 aikaan. Yöllä mies kuitenkin hävisi yksin baariin ja tuli 4-5aikaan kotiin. Kysyin aamulla tästä ja kertoi suoraan olleensa siellä naisen kanssa. Ja myös käyneet panemassa. Ylpeilee vain tällä saavutuksellaan minulle. En tiedä miten suhtautua enää. Ei pysty keskustelemaan vakavasti kun tuo vaan vitsailee jos mä kysyn miksi.
Kommentit (37)
Eiköhän se tarkoita sitä, että suhde on ohi.
Älä tenttaa vaan lähde.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 07:50"]
Oliko se kosto?
[/quote]
Ei ollut. Tai ehkä kosto liiasta seksistä kun eilen sai 2kertaa ja suihin otin 2 tai 3 kertaa.
AP
Nyt se nukkuu tyytyväisenä krapulaansa pois. Sanoin sille jo että muuta äitisi luokse kun oot ollu tommonen idiootti. Ei se mihinkään lähde, minä olen se joka joutuu lähtemään ja etsimään uutta asuntoa.
AP
Oli vielä humalahöyryissään kun kehuskeli tuollaisella. Saattaa iskeä pieni morkkis kun herää. Sinuna kyllä lähtisin nyt heti. En näkisi tulevaisuutta tuollaisen kanssa.
Ihana! :-D Vieläkö sen kunto kesti jos kerran olitte jo pari kertaa nusanneet ja olit ottanut suihinkin? Siinäpä vasta panomies sinulla! Pakkailepa miehen roinakkeet oven viereen ja herätä vaikka ämpörillisellä jäävettä, sehän on nyt muutenkin muodissa. Voit soittaa miehen äidin vaikka hakemaan kullanmurusensa helmojensa suojiin, joten eiköhän se hurmuri lähde ihan mielellään akkavallan pakottamana.
Epäilen, että oli vain baarissa ja kiusaa sinua. Ei ole ollut naisen kanssa. Haluaa sinusta eroon.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:06"]
No lähde.
[/quote]
Minne? Äidin kanssa välit poikki ja se asuukin 200km päässä, joten turhan pitkä työmatka tulisi. Kaverin luo voi majoittua varmaan max viikoksi
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:14"]
Ihana! :-D Vieläkö sen kunto kesti jos kerran olitte jo pari kertaa nusanneet ja olit ottanut suihinkin? Siinäpä vasta panomies sinulla! Pakkailepa miehen roinakkeet oven viereen ja herätä vaikka ämpörillisellä jäävettä, sehän on nyt muutenkin muodissa. Voit soittaa miehen äidin vaikka hakemaan kullanmurusensa helmojensa suojiin, joten eiköhän se hurmuri lähde ihan mielellään akkavallan pakottamana.
[/quote]
En ottanu loppuun asti suihin. Ei varmasti tuo lähde minnekkään kun hänen vuokrakämppä oli alunperin ja mä muutin tänne myöhemmin. :/ Kamojen pakkaaminenkin on hankala juttu kun tv, sohvat, sänky, melkein kaikki huonekalut on sen. Mä myin omani kun muutin omasta kämpästä tänne.
AP, 13 myös AP
Ota välttämättömimmät vaatteet ja tavarasi ja yritä päästä sinne kaverisi luo edes muutamaksi päiväksi!
Haluatko jäädä jumiin tähän suhteeseen ja olla onneton loppuelämäsi? Myöhemmin voi alkaa kaduttamaan joten ole rohkea ja lähde nyt. Kunnioita itseäsi enemmän.
No mitä sä meinaat? Jäädä tuohon suhteeseen? Nyt heti huomenna hakemaan uutta asuntoa. Miksi olet äitisi kanssa riioissa? Etkö voisi sopia hänen kanssaan?
Jonku kaverin luo? Ethän sä nyt tonnekaan voi jäädä?! Herranjumala sentään! Otat sen mukaan mitä saat ja LÄHDET.
Olen itsekin lähtenyt ilman yhtäkään kattilaa ja niin sitä vaan selvittiin.
Niin makaa kuin petaa - sinä nimittäin. Jos olet myynyt huonekalusi ja muuttanut miehen asuntoon, on sinun nyt aika hankkia oma asunto ja ostaa sinne uudet huonekalut.
Vai väitätkö että huonekalujen vuoksi jäisit katselemaan tuollaista "avomiestä"?
Kuulostaa kyllä siltä, että mies haluaa susta eroon jostain syystä. Ei vaan oo hänellä munaa sanoa sitä suoraan vaan antaa sun jättää.
Mitä tapahtui ennen, kun sanoi? Mies saattoi sanoa noin ihan vaan provosoidakseen, jos olit valmiiksi mustasukkainen, vihainen ja riidanhaluinen.
Aika jättää se sika!