Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei vastaa viesteihini

Vierailija
24.08.2014 |

Tapasin alkukesästä aivan ihanan naisen. Kaikki meni suorastaan pelottavan hyvin. Eräänäkin iltana olimme kaverini luona istumassa iltaa ja ottamassa olutta. Nainen teki kuitenkin hyvin pian selväksi että haluaisi olla kanssani kahdestaan. Niinpä teimme pian lähtöä talolleni. Oli kesäinen kaunis ilta ja kuljimme hiekkatietä. Nainen vitsaili ettei jaksa kävellä, joten otin hänet reppuselkään. Naisen hiukset värjäytyivät auringossa ihanan punaisiksi. Poikkesimme matkalla vanhan talon pihaan. Talossa tuskin asui enää ketään. Sen verran ränsistynyt oli piha. Istahdimme rappusille hetkeksi. Tilanne oli niin sähköistynyt, etten melkein uskaltanut hengittää. Olin seota onnesta! Olen maailman ihanimman naisen kanssa!

Lähdimme jatkamaan matkaa talolleni. Naisen heleä nauru täytti koko tienoon kesäyössä. Olisin voinut jäädä siihen hetkeen. Nainen teki matkalla kukkaseppeleen niityn kukista. Kaunein koskaan näkemäni olento nauroi kukkaseppele hiuksillaan. 

Meillä oli paljon vastaavanlaisia ihania hetkiä, mutta yhtäkkiä nainen lopetti yhteydenpidon. Ei viestejä, ei puheluita. Nainen ei vastaa viesteihini. Mitä ihmettä on voinut tapahtua? Olen luopunut toivosta, mutta joka päivä mietin mitä tein väärin. Olen edelleen niin rakastunut häneen.

- nuori, hämmentynyt mies

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi... Kun yössä yksin vaellat voit kaltaisesi kohdata. Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.

Vierailija
42/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 02:52"]

Hän alkoi vihdoin ja viimein käsittää olevansa liian kaunis häpeemään. Siksi hän iski sen toisen, kuumemman miehen.

[/quote]

Luulin että hän piti minua kuumana. Rakastelimme koska vain missä vain. Intohimoa suhteessamme kyllä riitti...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen vain ikuinen romantikko, ja haluaisin että kaikilla olisi joku, jota rakastaa. :) Maailma olisi parempi paikka, jos kenenkään ei tarvitsisi olla yksin. 

Toivoisin että kaikilla olisi tälläinen vanhuus:

SENTENCED - No One There (OFFICIAL VIDEO)

Vierailija
44/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 02:58"]

Ap, olen vain ikuinen romantikko, ja haluaisin että kaikilla olisi joku, jota rakastaa. :) Maailma olisi parempi paikka, jos kenenkään ei tarvitsisi olla yksin. 

Toivoisin että kaikilla olisi tälläinen vanhuus:

SENTENCED - No One There (OFFICIAL VIDEO)[/quote]

Ihana musiikkivideo!! Rupes ihan itkettämään, oon aina luullu että tämä bändi tekee vaan jotain hirveää "örinä musiikkia" mutta olikin jotain ihan muuta kun kuvittelin. Herkkää. :' ))

Vierailija
45/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ollut neitsyt, et menettänyt mitään.

-Mies 29v-

Vierailija
46/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:42"]Toinen mies

[/quote]

Kuka muu muka, kuka muu muka

Vierailija
47/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on, onneksi ei ole viimeinen nainen tässä maassa! Uutta matoa vaan onkeen, jospa kohta nappais uus fisu syöttiin!

Vierailija
48/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:55"]

Soita kitaraa. Silloin ei itkeä saa.

[/quote]

En valitettavasti osaa. Jospa saisin haitarin.

ap

[/quote]

Onneksi peheesi ois päätynyt viemään huumeita japaniin.

Vierailija
49/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kesää jäljellä...

Vierailija
50/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli unta vaan. Jätä se siihen, ihanaksi uneksi. Se nainen o  jo perustanut perheen ja varmaan muistaa sut yhtä ihanana kuin sinä hänet. 

Vierailija
51/54 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hiljensi risteykseen ajoissa.

Vierailija
52/54 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hiton hyvä ketju!

Vierailija
53/54 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke vaikka ikävöit, sua muistot lohduttaa. Nuo samat muistot päivin öin voi kyllä niin myös satuttaa. Älä itke vaikka ikävöit, niin paljon hältä sait. Saa moni ehkä eläissäänkin puolet siitä vain.

Vierailija
54/54 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen?

Sua muistan vielä useinkin yksin kun mä oon, kuin kynttilä on elämämme tää:

niin pieni tuuli joskus voi liekin sammuttaa, taas toisinaan se myrskyn kestää voi.

Olit liian lyhyt, reppuselässä ollessani jalkani laahasivat maata.