Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt kuolleen ihmisen, jolla on silmät jääneet auki?

Vierailija
24.08.2014 |

Mä oon nähny mun yhden tädin kuvan, missä hän makasi kuolleena silmät auki. Kammottavan näköistä, vaikka onneksi en ollut livenä näkemässä. :-X

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:17"]Mä oon nähny mun yhden tädin kuvan, missä hän makasi kuolleena silmät auki. Kammottavan näköistä, vaikka onneksi en ollut livenä näkemässä. :-X

[/quote]

Hautajaisista oli kuva otettu, täti makasi arkussa.

Ap

Vierailija
2/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oman isäni arkussa silmät auki. Aikas karmivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummon arkussa ja sit lapsena spurgun joka oli kuollu pakkaseen, siinä se makas rivitalo kämppänsä pihassa ja silmät oli auki. Eka luulin et se vaan makoilee, mut lähempää katottuna tajusin että naapuri oli kuollut. Viina ja pakkanen ei hyvä yhdistelmä :/

Vierailija
4/30 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:08"]Työni puolesta olen nähnyt montakin. Meillä ainakin tapana laittaa vainajan silmät kiinni.

[/quote]

Sama täällä

Vierailija
5/30 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaverini tapettiin ja kuollessaan jäi silmät auki ja "katse" ylöspäin.. Ei unohu.

Vierailija
6/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillesi kävi samoin kun miehelleni. .en tosin tahtonut nähdä miestäni ja nyt kaduttaa toisaalta
Hänellä sanoivat arkiruoka ettei suosittele koska silmät auki ja niissä muutoksia

Vierailija
7/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:11"]Kaverillesi kävi samoin kun miehelleni. .en tosin tahtonut nähdä miestäni ja nyt kaduttaa toisaalta
Hänellä ;sanoivat arkuttajat,ettei suosittele koska silmät auki ja niissä muutoksia
[/quote]

Vierailija
8/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun naapurin poika veti itsensä hirteen ja löysin sen sieltä killumasta vajan parrun yli vedetystä köydestä, niin sen silmät oli auki. Perkele, naama oli kummallisen muotoinen... no melekein olen jo sen unohtunut ei siitä ookkaan kun pari vuosikymmentä vasta...

Vierailija
9/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mutta olen nähnyt ku kaverin vatsa pursuaa suolista ja joka paikka on veressä. mutta jäin eloon

Vierailija
10/30 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, löysin mummoni kuolleena kun olin lapsi.

Vierailija
11/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta olen nähnyt montakin. Meillä ainakin tapana laittaa vainajan silmät kiinni.

Vierailija
13/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Kyseessä oma äiti. Jäi pitkäksi aikaa kummittelemaan mieleen ne silmät, hyi.

Vierailija
14/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrr..... En onneks 

Vierailija
15/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tänä kesänä..

Vierailija
16/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miltä ne kuolleen silmät sitten näyttävät? Ovatko sameat/kuivat/jotain muuta? Mikä tekee niistä karmivat?

Vierailija
17/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ukki kuoli alkuvuodesta, ja olimme kappelissa katsomassa häntä ennen kirkon ruumishuoneelle vientiä. Toinen silmä oli kiinni, mutta tekosilmä oli jäänyt auki, sitä ei kuulemma oltu saatu kauniisti kiinni eikä oltu uskallettu väkisin yrittää, ettei silmäluomi repeäisi. Mielestäni parempi niin, nyt ukki näytti hyvin paljon itseltään, hän näytti nukkuvan rauhallisesti, nukkui meinaan tämä tekosilmä auki.

Vierailija
18/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, valitettavasti. Kerran liikenneonnettomuuden uhrin ja oman isoisoisäni.

Vierailija
19/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nahnyt. Ei ollut mitenkaan kamalaa. Naytti makaavan sangyssa silmat auki. Ihan tavallisen nakoiset ne silmat oli. Ei kuolema niita mitenkaan kammottaviksi muuttanut. Vainaja oli muutenkin ihan normaalin itsensa nakoinen.

Vierailija
20/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuolleet ole pelottavia, ennemmin kannattaa pelätä eläviä, eikä ketään turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän