Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt kuolleen ihmisen, jolla on silmät jääneet auki?

Vierailija
24.08.2014 |

Mä oon nähny mun yhden tädin kuvan, missä hän makasi kuolleena silmät auki. Kammottavan näköistä, vaikka onneksi en ollut livenä näkemässä. :-X

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut alapeukuttaneet ihan urakalla :D

Vierailija
22/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi :o Olen kyllä nähnyt mummini kuolleena lattialla, mutta silmät olivat kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita olen nähnyt, työn puolesta. Silmät on silloin haaleat ja tyhjät.. Mutta ei minusta mitenkään pelottavat. Tosin olen asian kanssa tekemisissä niin usein ettei tilannetta pelkää. On hienoa saada tehdä se viimeinen palvelus..

Vierailija
24/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Eräs mies erään talon pihalla. Oli suhteellisen nuori, rankka alkoholinkäyttö taustalla. Tuli hieman surullinen olo, tuntui myös jotenkin väärältä katsella kuolleen ihmisen silmiin.

Vierailija
25/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen juurikaan liittymättä: jos hautajaisissa on ns. avoin arkku (leffoissa noita on joskus näkynyt, suomessa ei ole vastaan tullut), niin paljonkohan pitäisi lahjoa sitä hautausurakoitsijaa, että se laittaisi vainajan semmoiseen asentoon, kun vainaja olisi nyrkein hakannut sen arkun kantta ja sitten kuollut siihen. Sitten tarkkailee hautajaisvieraita kun se arkku avataan.

Sarjassa käytännönpiloja niille, joilla on todella extreme huumorintaju. 

Vierailija
26/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:32"]

Aiheeseen juurikaan liittymättä: jos hautajaisissa on ns. avoin arkku (leffoissa noita on joskus näkynyt, suomessa ei ole vastaan tullut), niin paljonkohan pitäisi lahjoa sitä hautausurakoitsijaa, että se laittaisi vainajan semmoiseen asentoon, kun vainaja olisi nyrkein hakannut sen arkun kantta ja sitten kuollut siihen. Sitten tarkkailee hautajaisvieraita kun se arkku avataan.

Sarjassa käytännönpiloja niille, joilla on todella extreme huumorintaju. 

[/quote]

Luulen, ettei kenelläkään ole sellaista moraalia ja huumorintajua, että tekisi tuollaista milloinkaan.. edes rahasta. Ei sellainen ole mitään extreme huumoria vaan sairasta pilaa.

Vierailija
27/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ois hyvä bisnesidea jollekkin hautausurakoisijalle alkaa myymään extremehautauspalveluita, joku vois halutakkin ostaa jo eläessään itselleen tämmösen sukulaisten järkytyksen viimeiseksi pilakseen :-D Paitsi joku laki sen kuitenkin kieltää..

Vierailija
28/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen työni puolesta nähnyt, ei se ole mitenkään karmivaa, yritetään sitten niitä sulkea, en tiedä olenko jotenkin friikki vai mikä mutta minulle tulee kuoleen ihmisen vierellä todella rauhallinen olo, tosin en ole nähnyt kuin vanhoja sairauteen kuolleita ihmisiä.

Vierailija
29/30 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny kuvassa mun isoveljen joka kuoli 4kk ikäsenä. Toisen kerran näin ku yks nainen kuoli kadulle . Makas silmät auki lasittuneina ja kuollu oli

Vierailija
30/30 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran unta että yhdessä kuvassa kuolleella jäi silmät auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme