Nainen! Jos pieraiset miehesi kuullen..
..seksikkyytesi rapisee 100%!! Näin se vaan on. Alfaurokset ei tuhnuprinsessoja huoli. Jos on pakko kurata housut, niin menkää tekemään se siivosti vaikka vessaan! :)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:45"]
Ei mies näe sinua enää seksikkäänä ja ihanana jos paukautat pieruja
[/quote]
Entäpä millaisena luulet naisen näkevän miehen, joka noita viestintuojia aina päästelee?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:27"]..seksikkyytesi rapisee 100%!! Näin se vaan on. Alfaurokset ei tuhnuprinsessoja huoli. Jos on pakko kurata housut, niin menkää tekemään se siivosti vaikka vessaan! :)
[/quote]100% naisen kirjoittama aloitus.
Ei ole hyvien tapojen mukaista piereskellä tahallisesti toisen kuullen!
...ja jokainen mies luulee olevansa alfa uros..Ehkä se kertoo jotain,jos nainen piereskelee..mies tajuaa oman asemansa.
Kyllä mäkin pieren miehen kuullen, vaikka kyllä yleensä sanon "sori" perään. Syödessä ja sekstatessa ei kumpikaan pieremistä harrasteta, se riittää mulle.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:45"]Ei mies näe sinua enää seksikkäänä ja ihanana jos paukautat pieruja
[/quote] Niinpä. Mut sun miehesi onkin alfauros, ei mikään luonnollisia asioita pelkäävä neuroottinen nysvä!
Kerro se mun miehelleni :)
[/quote]
En piereskele mieheni kuullen ainakaan tarkoituksella. Unissa jos törähtää tai joskus vahingossa, niin eipä voi mitään. Eipä tuo ole seksistä kieltäytynyt, vaikka vahinko olisi käynyt muutamaa tuntia aiemmin. En muuten halua miehenkään rummutusta kuulla, vessat on sitä varten.
Piereskely on ihan normaali ruumiintoiminto. Lakatkaa nyt vauhkoomasta.
Vierailija kirjoitti:
Pieru haisee paskalta! En kiihotu paskanhajuisista muijista
T: Mies 42
En piereskele tahallaan kenenkään seurassa, mutta jossain vaiheessa suhdetta kuuluu vahinkopieru ja toivon, että semmoisesta pääsee yli.
Yleensä päästään, koska siinä vaiheessa mies on luultavasti nähnyt jo minut kipeänä, ilman meikkiä, hieltä haisevana, itkevänä, kännissä, jotakin tyhmää sanoneena eli mies on jo muutenkin tajunnut että olen ihminen.
Pieru yleensä enteilee pahasti maailmanloppua....Tämä on se järkyttävä totuus siitä.
Naisen pierut voi olla myös seksikkäitä, niin kuin tässä videossa pikku bikineissä beibe antaa tuhnujen tulla: https://www.liekkipieru.fi/video/super-hot-bikinipieru-hiekkarannalla
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:41"]
ei mun pierut haise pahalta, ne haisee siltä mitä oon syönyt. ruuan tunnistaa ihan helposti. ite tykkään eniten ananaspieruistani.
[/quote]
Kakka maistuu samalle. Ananas tekee miehen sperman paremman makuiseksi, sama pätee varmaan kakkaan. Varmaksi en voi sanoa.