Nainen! Jos pieraiset miehesi kuullen..
..seksikkyytesi rapisee 100%!! Näin se vaan on. Alfaurokset ei tuhnuprinsessoja huoli. Jos on pakko kurata housut, niin menkää tekemään se siivosti vaikka vessaan! :)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:27"]..seksikkyytesi rapisee 100%!! Näin se vaan on. Alfaurokset ei tuhnuprinsessoja huoli. Jos on pakko kurata housut, niin menkää tekemään se siivosti vaikka vessaan! :)
[/quote]
Sori, mut näin hyväs ihmises ei pahat hajut pysy.
T. Seksikäs, pierevä ja röyhtäilevä typy.
Pieru haisee paskalta! En kiihotu paskanhajuisista muijista
T: Mies 42
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:31"]Pieru haisee paskalta! En kiihotu paskanhajuisista muijista
[/quote]
Mun pierut haisee kukilta. :3
Ilmankos mies jätti kerran seksileikit kesken, kun koira-asennossa pääsi pillupieru. :(
Painokoot alfauros helvettiin, jos mun piereskely ei miellytä.
Ei se meillä tahtia hidasta. Pierrään kumpikin :D
No onko se sitten seksikästä jos mies pieree... Joko kummatkin on vapautuneesti tai kummatkin menee vessan puolelle, reilu peli.
ei mun pierut haise pahalta, ne haisee siltä mitä oon syönyt. ruuan tunnistaa ihan helposti. ite tykkään eniten ananaspieruistani.
Naisen pieru on kutsuhuuto kullille.
Pieren niin paljon kuin huvittaa, alfaurokset voivat painua helvettiin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:31"]Pieru haisee paskalta! En kiihotu paskanhajuisista muijista
[/quote]
Mun pierut haisee kukilta. :3
[/quote]
Ja mie paskon sateenkaaria. ;)
Tiedän miehen joka ihan tarkoituksella piereskelee ja röyhtäilee kuuluvasti, ja tuntuu oikein ylpeilevän siitä miehuudestaan ja sen suomasta pierunvapaudesta. Joo, ei iske muhun. Naisilla on nykyään äänioikeus, mutta vain yläpäästä. Naisen alapää vaietkoon edelleen! Joten nielkäämme pierumme ja haiskaamme pois näkyvistä ja kuuluvista.
Mihin minä alfaurosta tarvitsisin? Tuo oma äijä tyydyttää minut ihan tarpeeksi hyvin ja tienaakin kunnolla.
En puuppaile kumppanini kuullen, hyi. Voi kunpa mieskin kunnioittaisi minua, eikä tekisi niin. En halua kuulla/haistella toisen päästelyjä.
Ei se mikään alfauros ole, joka yhtä pierua pelästyy. Nössö mikä nössö.
Onneksi mun mieheni ymmärtää että suolen toiminnot ne on mullakin. Ja että pillupierujen mahdollisuuskin on olemassa. Innokas seksipeto vaikka käydään vessassakin ovi auki <3
Taidankin käydä herättämässä sen huulillani, en oo pitkään aikaan tehnyt sitä.. Hyvästi (huomiseen) mammapalstan pierufoobikot!!
Ei mies näe sinua enää seksikkäänä ja ihanana jos paukautat pieruja
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 01:45"]Ei mies näe sinua enää seksikkäänä ja ihanana jos paukautat pieruja
[/quote]
Kerro se mun miehelleni :)
Jaa-a, minäpä törisen päivittäin monta kertaa ja silti on jatkuvasti tuo mies kimpussa häärimässä.