Paljonko olet tänään tuhlannut rahaa?
Kommentit (82)
300. Josta ruokaan 160e, tupakkaan 40e ja loppu 100e taksiin ja paitaan.
Tankkasin: 95e
Ostin lahjan: 20e
Kävin ruokakaupassa ihan vaan vähän: 65e
Joo oho, 180e!
Noin 150€. Ostin maton, pari viherkasvia, pyykkikorin ja treenitrikoot.
Kävin kahvila ystäväni kanssa, siihen meni kymppi. Samalla reissulla kävin hakemassa vuoenjuustoa ja vähän muita herkkuja ja siihen meni 12 euroo.
15 €, lotto, Iltis ja irtokarkkia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:25"]
En ole tuhlannut mitään. Läheiseni joutui ryöstetyksi, jonka takia menetti kaikki korttinsa ja rahansa. Olen antanut hänelle rahaa korttien uusimiseen, lisäksi joudun elättämään häntä aikavälillä 9.8.-1.9.14. Olin haaveillut meneväni nyt lomalla kampaajalle, mutta se jäi tuon takia, ei ole varaa :(
[/quote]
Tähän kului jotain 500 euroa, mutta rahaahan se vain on. Rakkaus on tärkeintä.
Kahvi 1,60
Makuuniin meni 4€
Netistä tilasin bikinit reissua varten 44,90€
29e. Uinti aamulla, valkoviinipullo, 2 lonkeroa, maitopurkki, juustonaksut ja röökiaski.
Tankkasin tankin täyteen 55€ ja kävin ostoksilla Prismassa 45€ eli 100€ kulutettu tänään.
Kylpyläliput 37 EUR. Mies maksoi muut;-)
Multaa ja pari pallokrysanteemia, ruokakauppaankin meni reilu viisikymppiä ja äsken kävin hakemassa FB kirppiksen ilmoituksessa myynnissä olleet Ikean lastenhenkarit 5€/30kpl.
2 batteryä, 2 askia röökiä, paketti siteitä ja pullo novellea. Joku 25€
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:58"]Vähän vajaa 30 euroa. Ruokaan kaikki, turhuutta seassa oli jäätelötuutti.
[/quote]
Suunnilleen sama, mutta ostin pullon vaahterasiirappia. Eilen meni enemmän. Huomenna luultavasti ei yhtään.
0 euroa, olen ylpeä koska olin monta tuntia kaupungilla. Ja päivän ruuat löytyi pakastimesta :)
0 euroa, en ole tänään pirtistä lähtenyt minnekään.
43,59e ruokakauppaan. 12,50e lottoa 2 riviä kestona viideksi viikoksi.
107 euroa - siinä oli viikon ruuat. Ei mielestäni paha.