Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa sienimetsään. Tyhmempää tekemistä ei voi olla.

Vierailija
23.08.2014 |

Mitä järkee haahuilla jossain metsässä kun ei sieltä löydä kun madonsyömiä sieniä ja loput on kärpässieniä. Käärmeitäkin saa väistellä jatkuvasti. Hyi. Sienikastike joko pussista tai torilta ostetuista sienistä. Helppoa ja siistiä.

Viime syksynä saaliina yksi kanttarelli ja yksi joku toinen sieni. Neljä tuntia haahuiltiin ympäriinsä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle, että unohda kultsi jo ne sienet, tämä päivä vaan nussitaan!

Vierailija
22/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ex tempore äitini kanssa metsään. Saaliina kantarellejä, tatteja ja haperoita, sekä muutama rousku. Upeat maisemat, happea ja liikuntaa muinaislinnoituksen rinteillä kulttuurimaisemassa, sekä harvinaista laatuaikaa lähiomaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähtee sun miehen kanssa sienimetsään! Mä haluisin mennä, mut mies taas ei suostu lähtee. Sä voit sit mennä mun miehen kanssa pelaa golfii, mua taas se ei niin kiinnosta.

Vierailija
24/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja rakastan marja-ja sienimetsällä käymistä. Ole tyytyväinen että olet löytänyt noin ihanan miehen!

Vierailija
25/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Luin otsikosta ensin: mies haluaa siemennestettään... Taitaa olla aika mennä nukkumaan, öitä!

Vierailija
26/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eräät mieluummin maksavat siitä, että saavat käydä hikisellä kuntosalilla kuin raikkaassa metsässä.

Vierailija
27/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sienimetsä kuullostaa taianomaiselta :) saat kokea jotain mitä minä en.

T: kaupunkilaistyttö

Vierailija
28/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sienestäminen on suunnilleen hauskinta mitä ihminen voi tehdä. Saa metsästää ja etsiä piileskeleviä lakkeja, mutta eivät ne minua sumuta. Hauskinta on, että joitain voi syödä ja mitä ei, niillä voi värjätä lankaa, saalis on aina mahtava. Kaikkie ei tietenkään sienestys kiinnosta, harmi että teillä ei miehesi kanssa intressi kohtaa tässä asiassa. Metsässä liikkuminen ja marjastus/sienestys hellii aivoja ja kehittää synalspiyhteyksiä paremmin kuin mikään, sillä aivojen tulee huomioida montaa asiaa yhtä aikaa. sekä tehdä arviointia mahdollisesta saaliista. Eli samalla saa paitsi hyötyliikuntaa, myös aivojumppaa. Ennaltaehkäisevää dementian torjuntaa siis.

Vierailija
29/29 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ei tosiaankaan mitään tyhmää puuhaa, päinvasstoin  :) t. 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän