Mies haluaa sienimetsään. Tyhmempää tekemistä ei voi olla.
Mitä järkee haahuilla jossain metsässä kun ei sieltä löydä kun madonsyömiä sieniä ja loput on kärpässieniä. Käärmeitäkin saa väistellä jatkuvasti. Hyi. Sienikastike joko pussista tai torilta ostetuista sienistä. Helppoa ja siistiä.
Viime syksynä saaliina yksi kanttarelli ja yksi joku toinen sieni. Neljä tuntia haahuiltiin ympäriinsä.
Kommentit (29)
Tänään ex tempore äitini kanssa metsään. Saaliina kantarellejä, tatteja ja haperoita, sekä muutama rousku. Upeat maisemat, happea ja liikuntaa muinaislinnoituksen rinteillä kulttuurimaisemassa, sekä harvinaista laatuaikaa lähiomaisen kanssa.
Mä voin lähtee sun miehen kanssa sienimetsään! Mä haluisin mennä, mut mies taas ei suostu lähtee. Sä voit sit mennä mun miehen kanssa pelaa golfii, mua taas se ei niin kiinnosta.
Olen sinkkunainen ja rakastan marja-ja sienimetsällä käymistä. Ole tyytyväinen että olet löytänyt noin ihanan miehen!
Voi apua! Luin otsikosta ensin: mies haluaa siemennestettään... Taitaa olla aika mennä nukkumaan, öitä!
Niin, eräät mieluummin maksavat siitä, että saavat käydä hikisellä kuntosalilla kuin raikkaassa metsässä.
sienimetsä kuullostaa taianomaiselta :) saat kokea jotain mitä minä en.
T: kaupunkilaistyttö
Mielestäni sienestäminen on suunnilleen hauskinta mitä ihminen voi tehdä. Saa metsästää ja etsiä piileskeleviä lakkeja, mutta eivät ne minua sumuta. Hauskinta on, että joitain voi syödä ja mitä ei, niillä voi värjätä lankaa, saalis on aina mahtava. Kaikkie ei tietenkään sienestys kiinnosta, harmi että teillä ei miehesi kanssa intressi kohtaa tässä asiassa. Metsässä liikkuminen ja marjastus/sienestys hellii aivoja ja kehittää synalspiyhteyksiä paremmin kuin mikään, sillä aivojen tulee huomioida montaa asiaa yhtä aikaa. sekä tehdä arviointia mahdollisesta saaliista. Eli samalla saa paitsi hyötyliikuntaa, myös aivojumppaa. Ennaltaehkäisevää dementian torjuntaa siis.
Eli siis ei tosiaankaan mitään tyhmää puuhaa, päinvasstoin :) t. 21
Sano sille miehelle, että unohda kultsi jo ne sienet, tämä päivä vaan nussitaan!