Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaupan kassa ja nyt teen paljastuksen

Vierailija
23.08.2014 |

::))) mulla on lista johon puumerkillä merkkaan miehet joiden antasin nuolla alapäätäni ;) ihan vaan ulkonäön perusteella;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:27"]

::))) mulla on lista johon puumerkillä merkkaan miehet joiden antasin nuolla alapäätäni ;) ihan vaan ulkonäön perusteella;)

[/quote]

Mahdottomuus. Miten määrittelet miehen sillä listallasi, kun et tiedä heidän nimiään edes. Vaatetuksen perusteella vaikka siten, että se punapipoinen saisi nuolla, mutta se pukutakkinen ei...   Mielessäsi ehkä voisi olla jotain ja muistaisit nuo määritteet, mutta että oikein lista johon merkitset.  Ei uskottavalta kuulosta.

Vierailija
22/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan varma että olen sillä listalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei tiedä koko totuutta. KYLLÄ tarkoittaa että asiakas tarttui lisämyyntiin ja Ei ettei tarttunut :) ap

Vierailija
24/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:38"]Siis mikä lista? Mitä siinä listassa on? Nimiäkö? Minkä yhteyteen sen puumerkin teet? En ymmärrä? Selitä.

[/quote]

Siis postit lappu jaettu kahteen osaan "kyllä" ja "ei". Siihen tukkimiehen kirjanpidolla merkinnät jokaisesta miesasiakkaasta (pl. Papparaiset)..sit katson päivän päätteeks mikä on lopputulos ;)

Ap

[/quote]

Sittenhän sinulla on paperi johon teet tukkimiehen kirjanpitoa eikä lista mihin laitat puumerkin. Ihan eri asioita. 

Vierailija
25/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:52"]Minä olen ihan varma että olen sillä listalla :)

[/quote]

Hhhmmm...nyt tuntomerkkejä :) ap

Vierailija
26/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

To do to do to do to do to do to do to doooo-o-o-o-o......

Pink Panther theme

Vierailija
27/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:38"]Siis mikä lista? Mitä siinä listassa on? Nimiäkö? Minkä yhteyteen sen puumerkin teet? En ymmärrä? Selitä.

[/quote]

Siis postit lappu jaettu kahteen osaan "kyllä" ja "ei". Siihen tukkimiehen kirjanpidolla merkinnät jokaisesta miesasiakkaasta (pl. Papparaiset)..sit katson päivän päätteeks mikä on lopputulos ;)

Ap

[/quote]

Sittenhän sinulla on paperi johon teet tukkimiehen kirjanpitoa eikä lista mihin laitat puumerkin. Ihan eri asioita. 

[/quote]

Sori sekaannus :) ap mutta joo tukkimiehen kirjanpidolla

Vierailija
28/28 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen metsätyömies ja nyt teen paljastuksen. Minulla voisi olla lista puista, joita voisin halata jos olisin puunhalaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi