Olen kaupan kassa ja nyt teen paljastuksen
::))) mulla on lista johon puumerkillä merkkaan miehet joiden antasin nuolla alapäätäni ;) ihan vaan ulkonäön perusteella;)
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:31"]Olen sosiaalityöntekijä ja nyt teen paljastuksen: Mulla ei ole tuollaista listaa. Mulla on lähinnä kauppalistoja ja to to- listoja.
[/quote]
Mikä on to to lista :D
Mulla on do to lista
[/quote]
mulla taas on to do -lista
[/quote]
Mulla taas on What to do doddodoo do doo
[/quote]
Minullapas onkin dodo-lista! Jos näkisin sellaisen sukupuuttoon kuolleen linnun, you know. Vielä näyttää lista nollaa..
Mulla on Toto-lista. Merkkaan aina ylös, kun Radio Novalta tulee Toton Africa.
Pitäähän siitäkin työstä jotenkin saada mielenkiintoinen.
Tää on provo. Kaupan kassalla ei ole aikaa tollaseen turhanpäiväseen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:38"]Siis mikä lista? Mitä siinä listassa on? Nimiäkö? Minkä yhteyteen sen puumerkin teet? En ymmärrä? Selitä.
[/quote]
Siis postit lappu jaettu kahteen osaan "kyllä" ja "ei". Siihen tukkimiehen kirjanpidolla merkinnät jokaisesta miesasiakkaasta (pl. Papparaiset)..sit katson päivän päätteeks mikä on lopputulos ;)
Ap
[/quote]
on sulla tylsä työ
Mun toto-listan voitte tsekata ens keskiviikkona Vermon raveissa.
mä olisin eniten kiinnostunut ja huolissani ap.n mielenterveydestä.
Olen sosiaalityöntekijä ja nyt teen paljastuksen: Mulla ei ole tuollaista listaa. Mulla on lähinnä kauppalistoja ja to to- listoja.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:31"]Olen sosiaalityöntekijä ja nyt teen paljastuksen: Mulla ei ole tuollaista listaa. Mulla on lähinnä kauppalistoja ja to to- listoja.
[/quote]
Mulla on do to lista
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:31"]Olen sosiaalityöntekijä ja nyt teen paljastuksen: Mulla ei ole tuollaista listaa. Mulla on lähinnä kauppalistoja ja to to- listoja.
[/quote]
Mulla on do to lista
[/quote]
XD to do siis
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:35"]
[/quote]
Mulla on do to lista
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:35"]
[/quote]
Mulla on do to lista
[/quote]
[/quote]
Mulla taas on What to do doddodoo do doo
Siis mikä lista? Mitä siinä listassa on? Nimiäkö? Minkä yhteyteen sen puumerkin teet? En ymmärrä? Selitä.
Mullakin on lista miehistä, jotka ostavat xl- tai magnumkondomeja. Heille antaisin heti.
Aika jännä, aika jännä... Aika jännä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:38"]Siis mikä lista? Mitä siinä listassa on? Nimiäkö? Minkä yhteyteen sen puumerkin teet? En ymmärrä? Selitä.
[/quote]
Siis postit lappu jaettu kahteen osaan "kyllä" ja "ei". Siihen tukkimiehen kirjanpidolla merkinnät jokaisesta miesasiakkaasta (pl. Papparaiset)..sit katson päivän päätteeks mikä on lopputulos ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:35"]
[/quote]
Mulla on do to lista
[/quote]
No toto-lista, ettekö te tajua?! Raveja varten tietysti.