Joulusta
Jouluvalmistelut alotettu! Muutama pakettii jemmassa ja kun tänä Jouluna ollaan kotona niin fiilistelin jo koristelua, mietin jopa jotain uutta joulupäytään ja ne kortit, niin usein jää viimetippaan, nyt nekin on jo ajateltuna.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:35"]Miksi turpa kiinni?
ap
[/quote]
En halua edes ajatella joulua vielä ja oon lopettanut joulun viettämisen yhden ihmisen takia. Anteeks kun sanoin pahasti. Ottaa vähän koville tuo asia.
Mäkin fiilistelen! Muutettiin kesällä uuteen kotiin, jossa on pieni piha. Oon innolla jo suunnitellut jouluvaloja pihapuihin ja pohdin muutenkin erilaisia lyhty- ja ulkovaloratkaisuja. Niistä toki on iloa jo paljon aiemmin. Mulla alkaa joulumieli vaivata heti kun illat pimenee ja ajatukset kääntyy syksyyn.
Saako udella millaisia kortteja aiot tehdä?
Pitäisikö sinun lopettaa tuon ihmisen kanssa tekemisissä oleminen ja alkaa taas viettää joulua?
Älä myrkytä elämääsi yhden ihmisen takia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:37"]
ap
[/quote]
En halua edes ajatella joulua vielä ja oon lopettanut joulun viettämisen yhden ihmisen takia. Anteeks kun sanoin pahasti. Ottaa vähän koville tuo asia.
[/quote]
Ai niin, ihanaa, joulu! Mekin muutetaan pian uuteen kotiin ja saankin laittaa uudenlaisen joulun :) .
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:42"]Pitäisikö sinun lopettaa tuon ihmisen kanssa tekemisissä oleminen ja alkaa taas viettää joulua?
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote] voihan ihminen menettää vaikka kuolemalle jonkun rakkaan ja siksi lopettaa joulun vieton.
Mä oon fiilistelly jo monta kuukautta! Joulukortit tehtiin viimekuussa tytön kanssa, suurin osa lahjoista jotka teen itse on tehty, paketointi saa odottaa. Rakastan illalla kynttilän valossa rapistelua. Mä olen niiiiin joulu ja talvi ihminen <3
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:42"]Pitäisikö sinun lopettaa tuon ihmisen kanssa tekemisissä oleminen ja alkaa taas viettää joulua?
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olisipa asia noin yksinkertainen. Sanotaanko näin, että tämän ihmisen teon takia joulu on menettänyt merkityksensä enkä enää vietä sitä. Kaihoten katson kauniisti valaistuja taloja ja pihoja jouluisin ja toivon, että elämä olisi mennyt toisin.
Otan osaa kolmonen.
Itse teen kortit, kartonkia, liimaa ja mielikuvitusta.
Minäkin olen fiilistellut joulua jo monta kuukautta
Melkein nolottas tunnustaa... Laitoin jo yhdet jouluvalotkin (tai siis tunnelmavalot)
Yöt on jo niin pimeitä. meinasin huomenna virittää lastenhuoneisiin yövaloiksi myös jouluvalot.
Minä rakastan joulua.
Hyvä!