Mitä mieltä nimestä Rebecca Linnea Elizabeth?
Kommentit (28)
Ihana nimi!!! Harvoin näin onnistuneita ehdotuksia.
Miksi tuo Elizabeth pitää kirjoittaa ulkomaalaiseen tyyliin? Elisabet olisi paljon kauniimpi.
Rebekka on muuten vanhanaikainen nimitys yöastialle.
Kaipaan vahvistusta sillä lapseni isltä en voi kysyä. Saan vauvan ihan yksin. Minusta tuo nimi on ihana. Sukunimi on tanskalainen.
Tykkään nimestä mut mä laittasin Rebekka. Ei sitä taideta kirjoittaa missään kielessä kahdella c;llä.
Rebeccasta tulee mieleen aivan kauhea ämmä. Olen saanut nimestä elinikäisen trauman. Hyi
Linnea etunimeksi ja Elisabet toiseksi nimeksi. Rebecca kamala nimi.
No englanninkielisissä maissa nimenomaan cc.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:57"]
Tykkään nimestä mut mä laittasin Rebekka. Ei sitä taideta kirjoittaa missään kielessä kahdella c;llä.
[/quote]
Rebecca on mummoni nimi. Siksi haluaisin sen. Elizabeth taas on mummoni siskon toinen nimi. Linnean olen itse keksinyt nimikirjasta.
ap
Luota itseesi ja anna tämä tyttäresi nimeksi.
Joko Rebecca Linnea tai Rebecca Elizabeth sitten. Kaikki kolme yhdessä ovat vähän huono yhdistelmä... Rebecca Linnea kuulostaa pohjoismaiselta (varsinkin, jos sukunimikin on tanskalainen), ja Elizabeth zetalla englantilaisittain pistää siinä joukossa vähän silmään.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:57"]
[/quote]
Itse asiassa suomi taitaa olla niitä harvoja kieliä, joissa se kirjoitetaan koolla...
itse rakastan tuota Linnea nimeä :) tosin meillä se tulee pienelle etunimeksi, vaan kyllä se on kaunis toisenahi nimenä
No ihan kamala. Ja eikö vähempi riittäisi?!
Lapsi saa selitellä nimensä kirjoitusasua loppuelämänsä. T: Piia kahdella P:llä
Mahtipontisen teeskentelevä. WT jos mikä.
Ei ole mikään WT, vaan todella kaunis nimiyhdistelmä.
Ihan kiva, jos Elizabethin jättäisi pois. Se tekee nimestä vähän överin.