Totesin tänään, että onneksi minulla ei ole lapsia.
Olin yksillä synttäreillä ja siellä oli muutama lapsi. Kauhee kirkuminen ja käskyttivät koko ajan vanhempiaan.
Kommentit (31)
Juu ei lapsia kannata olla. Tyhmiä apinoita; eivät tottele, sotkevat, huutavat ja ovat aivan mahdottomia! Minun nuoruudessani oli kunnon lapsia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:35"]
Juu ei lapsia kannata olla. Tyhmiä apinoita; eivät tottele, sotkevat, huutavat ja ovat aivan mahdottomia! Minun nuoruudessani oli kunnon lapsia.
[/quote]Mitä se vanha luuska sielä huuteloo?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:34"]Huh. Kyseessä eivät tainneet olla sentään lastenkutsut? Ne ovat aivan hirveitä tilaisuuksia.
[/quote]
Joo ei ollu lasten kutsut. Varsinkin yks ipana kävi mun hermoille.
Kasvatuksessa on jotain pielessä jos antaa lasten pompotella vanhempiaan.
Minä taas totesin tänään, että onneksi mulla on lapsia. Oon viikonlopun yksin kotona, ja vaikka toimintaa on ollut kiitettävästi niin silti hirveä ikävä miestä ja lapsia. Ei sopisi tällainen sinkkuelämä mulle.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:39"]Kasvatuksessa on jotain pielessä jos antaa lasten pompotella vanhempiaan.
[/quote]
Nojoo. En tiedä miten kotona käyttäytyvät, kun en heitä tunne.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:39"]
[/quote]
Kunnolla tehty kasvatustyö vaatii aikaa ja vaivaa, ja tulokset ovat silti epävarmoja. Onneksi minun ei tarvitse tuhlata kumpaakaan tuohon touhuun. -2
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:39"]
[/quote]
Kunnolla tehty kasvatustyö vaatii aikaa ja vaivaa, ja tulokset ovat silti epävarmoja. Onneksi minun ei tarvitse tuhlata kumpaakaan tuohon touhuun. -2
[/quote]
Nojoo. Nuokin oli about 2-7 vuotiaita muksuja.
Siihen voi onneksi vaikuttaa miten omat lapset käyttäytyy.
Mutta ajattele, sinä olisit kasvattanut lapsesi paremmin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:51"]Mutta ajattele, sinä olisit kasvattanut lapsesi paremmin.
[/quote]
No siihen on pitkä aika jos joskus haluan lapsia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:21"]
Olin yksillä synttäreillä ja siellä oli muutama lapsi. Kauhee kirkuminen ja käskyttivät koko ajan vanhempiaan.
[/quote]
joo ei lapset ole ollenkaan laiskanpulskeiden ihmisten juttu. Huilaile sä vaan rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:21"]
[/quote]
joo ei lapset ole ollenkaan laiskanpulskeiden ihmisten juttu. Huilaile sä vaan rauhassa.
[/quote]
Ai lapsen on ok käskyttää vanhempiaan? Siis oikeasti käskyttää, ja vanhempien on palveltava.
Otsikon luettuani ajattelin et ap on ollut todistamassa meidän perheen kauppareissua! Huhhuh, mikä päivä! Oltiin miehen kanssa ihan hermot riekaleina...aina siihen asti kun nuo alkoivat tappelun sijasta kaulailemaan, tunnustamaan rakkauttaan toisilleen ja pohtimaan, että kyllä se taitaa kuitenkin olla niin, ettei äiti ja isi olekaan väärässä heidän ruman käytöksen suhteen. (2 ja 4v heittäyty filosofiseen pohdintaan, miettikää miten huvittavia johtopäätöksiä ton ikäiset tekee). Katsottiin miehen kanssa toisiimme väsyneinä ja hymähdettiin yhtä aikaa. Ja taas oli elämä hyvin! (Tyyntä myrskyn edellä)
Ap, ymmärrän hyvin! Mutta toisaalta; hyvin harva tätä lapsiperhe-elämää pois vaihtaisi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:47"]
Siihen voi onneksi vaikuttaa miten omat lapset käyttäytyy.
[/quote]
Tiettyyn pisteeseen asti ainakin. Kaikkea ei voi valitettavasti tässäkään hommassa hallita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:21"]
[/quote]
[/quote]
Ai. Minä kun olen huomannut, että sekä vanhemmat että lapset ovat lihavia ja väsyneitä elämäänsä!
Olin tänään elokuvissa tyttäreni kanssa ja oikeasti, voi elämä mitä penskoja siellä teatterissa oli! Koko ajan juostaan vessaan, noustaan penkeistä, puhutaan kovaan ääneen, valitetaan karkeista ja elokuvasta. Nämä lapset olivat noin 7-vuotiaita, eli pitäisi jo osata olla paikallaan ja huomioida muutkin ihmiset. Ehkä nämä on näitä vanhempien pikku prinssejä ja prinsessoja, jotka ovat syntymästään saakka saaneet tehdä just niin kun huvittaa. Oma tyttäreni oli menosta ihan yhtä ällistynyt kuin minäkin.
No,onneksi monet tekee niitä lapsia kuitenkin, jotka maksaa sit joskus meidän eläkkeet.
Oikeesti, huonosti kasvatetut lapset on kauheita. Mut käsi sydämelle (tai kysy omilta vanhemmiltasi) ; eiköhän me kaikki olla lapsina joskus, ja ehkä tietyn ikäisinä useinkin, käyttäydytty huonosti.
Huh. Kyseessä eivät tainneet olla sentään lastenkutsut? Ne ovat aivan hirveitä tilaisuuksia.