Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon katkeruudesta miestä kohtaan?

Vierailija
23.08.2014 |

Mies on salaillut ja jättänyt kertomatta minulle melko pieniä asioita, jotka ovat kuitenkin syöneet luottamusta häneen. Olimme olleet esimerkiksi puoli vuotta yhdessä ennen kuin hän tunnusti tupakoivansa. Hän oli hakenut uutta työpaikkaa eikä kertonut minulle asiasta ennen, kuin oli saanut paikan ja asia oli varma. Hän vaihtoi asuntoa, eikä kertonut siitäkään minulle aiemmin, kuin silloin kun oli jo saanut asunnon. Kyse siis vuokra-asunnosta. Olen sanonut miehelle suoraan olevani loukkaantunut salailusta, sillä minusta se on sama asia kuin valehtelu. Mies on pyytänyt vilpittömästi anteeksi, mutta ei silti koe käytöstään mitenkään loukkaavana minua kohtaan. Pettämistä ei ole ollut, mutta jotenkin väkisinkin miettii, että jos salailee tuollaisia asioita, mistäköhän muustakin olen tietämätön. Haluaisin oikeasti antaa miehelle anteeksi, mutta silti välillä tulee kiukunpuuskia, miksi hän tahtoo salailla asioitaan minulta, eikä jakaa asioita kanssani, niinkuin "normaalissa" parisuhteessa tehdään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain vakuutella itselle, että haluaa oikeasti antaa anteeksi. Itsekin olen kokenut vääryyttä parisuhteessani. Vaikka olenkin pyrkinyt antamaan anteeksi, välillä kuitenkin tulee juuri sellaisia kuvailemiasi kiukunpuuskia. Hetken on sitten kiukkuinen olo ja sitten asia taas unohtuu.

Vierailija
2/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ja noin, salailen enkä haluaisi kertoa asioitani. Ei meillä kotonakaan puhuttu tai kerrottu mitään, asioita vaan tapahtui..olen jatkanut samaa tietä : (

En halua kehuskella tms myöskään asioillani siksi on parempi ettei puhu mitään. Olen 35-v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on outoja otuksia. Niiden mielestä salailu ei ole lähellekkään sama asia kuin valehtelu.

Vierailija
4/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vähätellä, mutta nuo ovat kuitenkin melko pieniä asioita. Noh, pieniä ja pieniä. Jotkut kuitenkin pystyvät antamaan anteeksi pettämisen ja jatkamaan senkin jälkeen onnellisesti eteenpäin.

Vierailija
5/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:57"]En halua vähätellä, mutta nuo ovat kuitenkin melko pieniä asioita. Noh, pieniä ja pieniä. Jotkut kuitenkin pystyvät antamaan anteeksi pettämisen ja jatkamaan senkin jälkeen onnellisesti eteenpäin.

[/quote]

Tuo ei oikein vastannut ap:n kysymykseen, miten katkeruudesta pääsee irti.

Vierailija
6/6 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä