Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutus näivetti seksin?

Vierailija
23.08.2014 |

Oon naimisissa viidettä vuotta. Oon laihduttanu paljon naimisiin menon jälkeen. Oon saanu paljon positiivista palautetta kaikilta muilta paitsi mieheltäni. Hän ei ole koskaan mustasukkainen ja aina kun joku mies kehuu mua niin aviomieheni sanoo, että ei se sitä tarkoittanut. Riitaa on tullut enemmän ja seksi on näivettynyt / 1 krt kk. Vaikka näytän paremmalta kuin ikinä suhteemme aikana. Liikun ja syön terveellisesti ja saan koko ajan tylytystä. Että voi vituttaa, jos suoraan sanon. T. N32 meillä ei ole vielä lapsia

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
2/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, mistä tämä johtuu? En ymmärrä tätä. Ap

Vierailija
4/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies sulle kateellinen? Siis onko hänellä itsellä paljon ylipainoa?

Vierailija
5/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehes nyt vain pelkää, että joku tasokkaampi ukko pokaa sut.

Vierailija
6/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tykkäsi muodokkaammista, mutta ei halua sitä sinulle sanoa, että et loukkaannu?

Vierailija
7/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että vituttaa. Etkö viihdykään laihana? Oliko elämä aiemmin mukavampaa? Kannattaisi vetää johtopäätökset johonkin suuntaan.

Jos laihana oleminen on vaikeaa ja joudut koko ajan rajoittamaan elämääsi ja haluat suhteen miehesi kanssa kuntoon, kannattaisi varmaan luopua dieetistä.

Jos taas viihdyt laihana, ei auta kuin jättää mies.

Huolestuttavalta kuulostaa tuo, että miehesi mielestä kukaan ei voi pitää sinua viehättävänä. Onko hänessä muita ikäviä piirteitä? Kannustaako hän sinua koskaan?

Vierailija
8/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman ilmiön. Ainoa selitys, jonka olen tälle keksinyt, on se, että minusta itsestäni on tullut pinnallisempi laihtumisen myötä. Mutta hämmästyttäväähän tämä on, koska AV-palsta opettaa juuri vastakkaista näkemystä.

Vierailija
9/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse hoikka. Ei yhtään ylipainoa. Meijän seksielämä on ihan nolla. :/ Oon yrittäny vaikka mitä ja oon kokeilunhaluinen makkarissa. Oon ehdotellu jotain kivaakin sille, mutta en sit enää kelpaa. Sanoo, että ei luota muhun enää. En käy edes koskaan missään. Ihme sekoilua. Sitten se haukkuu mua ja väheksyy mun laihutusta tyyliin että ai oot laihtunu vai, aijaa... Tms jne. Oon ihan rikki.

Vierailija
10/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älkää edes ajatelko tehdä niitä lapsia! Minkälainen mies muuten on, onko kunnossa ja huolehtiiko itsestään? Olisiko hänellä mitään vientiä jos nyt markkinoille pääsisi? Kuinka paljon sinä tuot esiin omaa hyvännäköisyyttäsi, muiden miesten kehuja, laihduttamistasi, ehkä koko juttua alkaen syömisistä, liikunnasta ja kaikesta siihen liittyvästä? Mietin vain, että oletko muuttunut nyt laihdutuksesi myötä muutenkin täysin eri ihmiseksi kuin ennen ja eihän vain siitä ole tullut sinulle jonkunlainen "uskonto", jota hoet ja jauhat aina ja joka paikassa.

Vierailija
11/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap

Vierailija
12/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepponen läsnäoleva vai takakireä kiireinen pikkutissi??? Oikeesti mieti oletko kiireinen jumpan, salin ja lenkkien kanssa?

Minusta laiha nainen ei ole yhtään kiihottavampi kuin pyöreä.

M30

Vierailija
13/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 10 oli mun. Ap

Vierailija
14/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pohjimmiltaan pelokas pikkupoika, joka valitsi sinut, koska ajatteli, että noin pulska tyttö ei varmasti jätä häntä (koska ei saa ketään muuta).  Nyt kun olet laihtunut, häntä pelottaa valtavasti, että lähdet jonkun toisen matkaan.

Hän on todennäköisesti tullut lapsena jollakin tavalla laiminlyödyksi eikä hänen tunne-elämänsä todennäköisesti tule normaaliksi ilman terapiaa. Jos hän on omasta mielestään ok niin asemasi on vaikea. Hän pönkittää itseään kohtelemalla sinua huonosti - niin kauan kuin annat.

Vierailija
15/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mulla on F kupin rinnat, selkäkipuja paljon. Nykyään oon silleen pinnallisempi että pukeudun paremmin, kun löydän tavalliselta osastolta vaatteita se on helpompaa. En oo takakiree, mutta mun pitää ylläpitää painoa totta kai ja syödä terveellisesti ja liikkua. Oon pyytäny miestä mukaan liikkumaan. Sitä ei kiinnosta. Ei edes nukuta samassa sängyssä enää. Hirveetä, kun en kelpaa enää. :'(

Vierailija
16/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:37"]

Mies on itse hoikka. Ei yhtään ylipainoa. Meijän seksielämä on ihan nolla. :/ Oon yrittäny vaikka mitä ja oon kokeilunhaluinen makkarissa. Oon ehdotellu jotain kivaakin sille, mutta en sit enää kelpaa. Sanoo, että ei luota muhun enää. En käy edes koskaan missään. Ihme sekoilua. Sitten se haukkuu mua ja väheksyy mun laihutusta tyyliin että ai oot laihtunu vai, aijaa... Tms jne. Oon ihan rikki.

[/quote]Eli olet liihottanut liikaa muiden miesten hyväksynnän ja kehumisen takia, ja mies on sitä hommaa katsoessaan päätellyt, että lähdet hyvin helposti vieraisiin. Saattaapa jopa luulla, että sen takia olet laihduttanutkin ja on vetäytynyt nyt takavasemmalle seuraamaan tilannetta. Toinen vaihtoehto olisi saattanut olla sinun paksuksi tekeminen, silloin olisit taas ollut muiden silmissä ei niin mielenkiintoinen ja oma touhotuksesi laihduttamisesta olisi jäänyt. Miehelläsi on huono itsetunto, se on selvää, mutta en tiedä voiko sitä siitä parantaa koskaan niin, että se ei uusisi heti seuraavassa tilanteessa.

Vierailija
17/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Tekisi mieli tuntea, että joku mies haluais mua. Niinku se halukas katse. Milloin voi pettää? :'(

Vierailija
18/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap no. 18

Vierailija
19/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"]Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Tekisi mieli tuntea, että joku mies haluais mua. Niinku se halukas katse. Milloin voi pettää? :'(

[/quote] mikset vain eroa, kun ei ole lapsiakaan??

Vierailija
20/38 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"]

Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Tekisi mieli tuntea, että joku mies haluais mua. Niinku se halukas katse. Milloin voi pettää? :'(

[/quote]

Ei milloinkaan. Jätä ensin se tyly miehesi ja etsi sitten uusi. Oletko muuten kertonut miehellesi, miltä sinusta tuntuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän