laihdutus näivetti seksin?
Oon naimisissa viidettä vuotta. Oon laihduttanu paljon naimisiin menon jälkeen. Oon saanu paljon positiivista palautetta kaikilta muilta paitsi mieheltäni. Hän ei ole koskaan mustasukkainen ja aina kun joku mies kehuu mua niin aviomieheni sanoo, että ei se sitä tarkoittanut. Riitaa on tullut enemmän ja seksi on näivettynyt / 1 krt kk. Vaikka näytän paremmalta kuin ikinä suhteemme aikana. Liikun ja syön terveellisesti ja saan koko ajan tylytystä. Että voi vituttaa, jos suoraan sanon. T. N32 meillä ei ole vielä lapsia
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:37"]
Mies on itse hoikka. Ei yhtään ylipainoa. Meijän seksielämä on ihan nolla. :/ Oon yrittäny vaikka mitä ja oon kokeilunhaluinen makkarissa. Oon ehdotellu jotain kivaakin sille, mutta en sit enää kelpaa. Sanoo, että ei luota muhun enää. En käy edes koskaan missään. Ihme sekoilua. Sitten se haukkuu mua ja väheksyy mun laihutusta tyyliin että ai oot laihtunu vai, aijaa... Tms jne. Oon ihan rikki.
[/quote]Eli olet liihottanut liikaa muiden miesten hyväksynnän ja kehumisen takia, ja mies on sitä hommaa katsoessaan päätellyt, että lähdet hyvin helposti vieraisiin. Saattaapa jopa luulla, että sen takia olet laihduttanutkin ja on vetäytynyt nyt takavasemmalle seuraamaan tilannetta. Toinen vaihtoehto olisi saattanut olla sinun paksuksi tekeminen, silloin olisit taas ollut muiden silmissä ei niin mielenkiintoinen ja oma touhotuksesi laihduttamisesta olisi jäänyt. Miehelläsi on huono itsetunto, se on selvää, mutta en tiedä voiko sitä siitä parantaa koskaan niin, että se ei uusisi heti seuraavassa tilanteessa.
[/quote]
Oon ollu kyllä otettu huomiosta, mutta lähinnä siksi, että aiemmin mua haukuttiin läskiksi esim. julkisilla paikoilla. Nuorempi mies 23 kiinnostui musta ja ois halunu tutustuu muhun lähemmin ja koska oon rehellinen kertoin miehelleni että tämä tilanne oli, mutta mitään ei tapahtunu ja kerroin tolle 23 v että oon naimisissa. Joskus sen jälkeen miehen vittuilu vaan paheni entisestään. :(
Koko ajan saan pakit sängyssä. Se on tosi vaikeaa. On tosi vaikee olla näin yksinäinen. :(
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"]
Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Tekisi mieli tuntea, että joku mies haluais mua. Niinku se halukas katse. Milloin voi pettää? :'(
[/quote]Jaahas, munahaukka astui peliin mukaan. Jospa vaikka ottaisit sen eron ensin ja sitten lähtisit ihan puhtailla korteilla etsimään uutta suhdetta ja munaa. Kannattaa ottaa joku hyvin pinnallinen itsesi kaltainen tyyppi, ei mitään liian ajattelevaista ja ei missään nimessä herkkää.
Kyllähän moni mies kaipaa naista, joka ihailee joskus häntä eikä vaan itseään peilistä. Oletko keskittynyt liikaa itseesi miehen mielestä?
Miehet voivat kokea ikävänä sen että kun menette yhdessä syömään ulos, hän haluaisi herkutella ja nauttia kanssasi, mutta sinä niuhotat ruokavaliosi kanssa ja pilaat fiilikset nakertamalla salaatinlehteä.
Tai jos olet innostunut liikunnasta kuten jostain jumpasta, se säätelee menojasi niin ettei sulla ole aikaa miehelle.
Ja se että hän vähättelee muiden sinuun kohdistamaa ihailua, kuulostaa kyllä häneltä omien epävarmuuksien ilmaisulta, kenties mustasukkaisuudeltakin. Moni mies ajattelee että jos nainen "kerjää huomiota" muilta, se tarkoittaa että nainen haluaa muiden miesten ihailua ja aikoo pettää. Mies ei aina tajua, että nainen itse asiassa toistaessaan kuinka se ja se ihaili odottaakin juuri niitä oman miehen kehuja.
Jos seksi on näivettynyt miten menee suhteessa muuten? Vietättekö yhdessä aikaa, onko harrastuksia ja yhteisiä menoja, nauratteko ja viihdyttekö yhdessä vai onko petipuuhien viileys vain heijastus suhteen yleisestä laadusta?
Kaikki miehet ei tykkää hoikasta ja treenatusta vartalosta.
Itse asuin 5 vuotta avoliitossa miehen kanssa, joista 4,5 vuoteen mä en edes tiennyt että mies on kiinnostunut isommista naisista. Ja tarkoitan isommalla oikeasti reippaasti ylipainoista.
Itse olen ollut joskus todella hoikka (anoreksia) ja mun kauneusihanteeseen kuuluu lihaksikas ja kiinteä vartalo. Kun sain anoreksian selätettyä alotin sit ihan kunnolla treenaamisen ja seksi vähentyi ihan huomattavasti, siitä jokapäiväisestä muutamaan kertaan viikossa. Olin ihan masentunut, että miksi mies ei kiihotu musta ja syöksyin takaisin anoreksiakierteeseen. Tää tottakai vaan pahensi asiaa.
Kai mä jotenkin alitajuntaisesti tiesin, että mies kiihottuu musta enemmän jos mulla on vähän läskiä luiden päällä. Erottiin kuitenkin ja mua harmittaa nyt ihan älyttömästi, että mä valehtelematta lihosin 20 kiloa tän seurustelun aikana miehen takia. Alussa tosin olin juuri alipainon rajalla ja lopussa ylipainoa oli vain muutama kilo.
Nyt eronneena mulle on tullut moni asia ihan järkytyksenä. Esimerkiksi 9/10 miehestä kehuu, että mulla on todella isot rinnat, kun taas mun ex oli sitä mieltä että mun rinnat on ihan normaalia kokoa. Ja mulla on oikeasti isot rinnat, mutta ex ei pitänyt niitä tietenkään isoina kun on tuijotellut salaa alastonsuomesta vakavasti ylipainoisten jättidaisareita :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"]
Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Tekisi mieli tuntea, että joku mies haluais mua. Niinku se halukas katse. Milloin voi pettää? :'(
[/quote]Jaahas, munahaukka astui peliin mukaan. Jospa vaikka ottaisit sen eron ensin ja sitten lähtisit ihan puhtailla korteilla etsimään uutta suhdetta ja munaa. Kannattaa ottaa joku hyvin pinnallinen itsesi kaltainen tyyppi, ei mitään liian ajattelevaista ja ei missään nimessä herkkää.
[/quote]
En oo munahaukka oon vaan niin puutteessa. Mieti 1 x kk max. seksiä. Avioliitossa. Ap.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:37"]
[/quote]
Oon ollu kyllä otettu huomiosta, mutta lähinnä siksi, että aiemmin mua haukuttiin läskiksi esim. julkisilla paikoilla. Nuorempi mies 23 kiinnostui musta ja ois halunu tutustuu muhun lähemmin ja koska oon rehellinen kertoin miehelleni että tämä tilanne oli, mutta mitään ei tapahtunu ja kerroin tolle 23 v että oon naimisissa. Joskus sen jälkeen miehen vittuilu vaan paheni entisestään. :(
[/quote]Voi voi joskus on vain parempi pitää suunsa kiinni kuin lörpötellä kaikista "23 vuotiaista miehistä" miehelleen. Mutta terveisiä vain sinne Porvooseen, pärjäilehän siellä!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:28"]Oon naimisissa viidettä vuotta. Oon laihduttanu paljon naimisiin menon jälkeen. Oon saanu paljon positiivista palautetta kaikilta muilta paitsi mieheltäni. Hän ei ole koskaan mustasukkainen ja aina kun joku mies kehuu mua niin aviomieheni sanoo, että ei se sitä tarkoittanut. Riitaa on tullut enemmän ja seksi on näivettynyt / 1 krt kk. Vaikka näytän paremmalta kuin ikinä suhteemme aikana. Liikun ja syön terveellisesti ja saan koko ajan tylytystä. Että voi vituttaa, jos suoraan sanon. T. N32 meillä ei ole vielä lapsia
Minä voin nussia sinua ja muitakin kuikeloita kun hinnasta sovitaan. Semmoinen 200-300 e on minun taksa luuviulujen nussimisesta ollut.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:48"]
[/quote]
En oo munahaukka oon vaan niin puutteessa. Mieti 1 x kk max. seksiä. Avioliitossa. Ap.
[/quote]Mutta jauhat pettämisestä ja kyselet lupaa siihen täältä? Eroa ensin! Mitä sinä nyt siinä miehessä roikut jos et häneltä mitään saa. Mikä sinut pitää miehessä kiinni yleensäkään, rahako? Rouvan asema? Häpeä? Eroa, niin miehesikin saa mahdollisuuden etsiä itselleen vähemmän pinnallisen naisen. Pistäpä vauhtia, biologinen kello tikittää...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:53"]
[/quote]
[/quote]Voi voi joskus on vain parempi pitää suunsa kiinni kuin lörpötellä kaikista "23 vuotiaista miehistä" miehelleen. Mutta terveisiä vain sinne Porvooseen, pärjäilehän siellä!
[/quote]
Ei oo porvoosta ikävä kyllä. Oon liian avoin ollut. Ajattelin olla täysin rehellinen. Vittu. Ei tuu mitään. Valehdellako pitää? En sit vaan sano sille enää mistään mitään. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]Mutta jauhat pettämisestä ja kyselet lupaa siihen täältä? Eroa ensin! Mitä sinä nyt siinä miehessä roikut jos et häneltä mitään saa. Mikä sinut pitää miehessä kiinni yleensäkään, rahako? Rouvan asema? Häpeä? Eroa, niin miehesikin saa mahdollisuuden etsiä itselleen vähemmän pinnallisen naisen. Pistäpä vauhtia, biologinen kello tikittää...
[/quote]
Rakkaus ja välittäminen. Ainakin minun puolelta vaikka ei ookaan seksiä. En oo edes baariin mennyt laihuttamisen jälkeen. Tekis mieli. En tiiä. Mun baariin menot ei mitään tunteita ole herättänyt miehessä lihavana. Laihana luottamuspulaa ja vittuilua riittää. Miksi? Onko kaikki tällaisia vai onko tää joku poikkeus? Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
Rakkaus ja välittäminen. Ainakin minun puolelta vaikka ei ookaan seksiä. En oo edes baariin mennyt laihuttamisen jälkeen. Tekis mieli. En tiiä. Mun baariin menot ei mitään tunteita ole herättänyt miehessä lihavana. Laihana luottamuspulaa ja vittuilua riittää. Miksi? Onko kaikki tällaisia vai onko tää joku poikkeus? Ap
[/quote]Vai että rakkaus ja välittäminen pitää teidät yhdessä? :-D Käsitän nuo kaksi asiaa ehkä hieman toisin, teidän suhteestanne en niitä löydä ainakaan sinun kirjoituksiasi luettuani. Miesraukka, aikamoisen mamman nai.
Kysy mieheltä, rakastaisiko sinua entiseen tapaan, jos lihotat itsesi entisenlaiseksi? Selvästi haluat olla miehen kanssa epätoivoisesti, joten tee sitten hänelle mieliksi ja ole kynnysmatto. Raportoi tänne, mitä vastasi!
Toi "ei se sitä tarkoittanut" -todisteluhan kuulostaa just mustasukkasuudelta.