Yksin kotona, nyt pitkään, läpimään suihkuun ilman suutinta..
Kommentit (29)
Lämmin vesi on kallista, käytetään kylmää.
Ei toimi mulla yhtään, jos suihkutan suoraan klittaan tuntuu vaan epämukavalta ja pakko lopettaa.
Paksu kyrpä venyttää mukavasti kiimaisia pillunhuulia.
الذهاب إلى البادئ إلى بقية البلاد كذبة
Olenko ainoo joka tekee tuota vessanpöntöllä?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:29"]Olenko ainoo joka tekee tuota vessanpöntöllä?
[/quote]
Hyi yöks! Oikeasti oksettavaa...
Mulla onkin tylsää, kiitos ideasta :)
mitä tarkoittaa ilman suutinta? Jos itsetyydytystä niin anteeksi etten edelleenkään ymmärrä mitä kivaa on vesisuihkusta alapäähän. Toisaalta jokaisella omat tapansa ;)
Kehitysmaissa juodaan paskasta jokivettä ja nää ääliöt lotraa juomavettä pilluunsa..
Se on ihanaa kun kohtu täyttyy 10 litrasta vettä ja laskee sen paineella pitkin seiniä! Toinen vesisatsi suoleen niin orkku on mahtava!
Kokeile joskus. Vaikka seuraavaksi kun menet suihkuun.
Käytä aikaa niin löydät sopivan lämpötilan ja sopivan paineen ja oikean paikan. Sitten et enää kysele. Koskaan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:12"]
mitä tarkoittaa ilman suutinta? Jos itsetyydytystä niin anteeksi etten edelleenkään ymmärrä mitä kivaa on vesisuihkusta alapäähän. Toisaalta jokaisella omat tapansa ;)
[/quote]
Joo, jotkut lotraa sitä uima-altaisiinkin, taipuutarhan kasteluun. Aika paljon isompia määriä. Mieluummin minäkin sitä hauskuuteen käytän :) .
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:13"]
Kehitysmaissa juodaan paskasta jokivettä ja nää ääliöt lotraa juomavettä pilluunsa..
[/quote]
Nopein tapa, saan kahdessa minuutissa vesisuihkulla
Nii, sun orgasmia ei häiritse ajatus siitä montako afrikkalaista lasta kuoli tänään janoon..
Sis täh, oon ehkä tyhmä, mut mitä te sen letkun kanssa teette? :D miten pitää toimia, haluan kokeilla kyllä jos joku antaa hyviä vinkkejä! :)
Anna veden valua paineella klitan päälle. Istu hanan alla jos pystyy tai suihkuta letkusta vettä sinne
Letku pitää työntää todella syvälle emättimeen, ihan sinne kohtuun asti. Sitten vesihana täydelle teholle janauttimaan ihanasta paineen tunteesta :)
Ajattelepa itse niitä lapsia, kun seuraavan kerran uit uimahallissa/ heität vettä kiukaalle/ vedät vessanpöntön/ kastelet kukkia tms...
Ei se vesi Afrikkaan mene kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:21"]
Nii, sun orgasmia ei häiritse ajatus siitä montako afrikkalaista lasta kuoli tänään janoon..
[/quote]
xD