Millainen ihminen tienaa alle 2600 euroa/kk?
Kerro ammatti ja peruspalkka, jonka tiedät olevan alle 2600e/kk.
Kommentit (150)
Kuten tohon toiseen ketjuun jo kirjotin; sairaanhoitaja. Työsopimuksessa lukee 2349€\kk. Tähän kaksivuorotyöstä lisät 6-18€\kk ja verot pois niin kätee jää joka kuukausi 1700-1900€.
Myyjä, toimistotyöntekijä, pienyrityksessä missä hommassa vaan jos on ollut sitä ennen epätoivonen työtön jolle kelpaa mikä vaan, kouluavustaja, osa-aikainen melko moni...onhan noita.
Lastensuojelun perhetyön ohjaaja. 2300+lisät
Lastenhoitaja päiväkodissa, 1900€ brutto.
Myyjä pääkaupunkiseudulla, 5% vastuulisällä kk-palkka on 2090€. Palkkataulukosta katto saavutettu.
Aloitteleva yrittäjä tai pienyrittäjä
Lastenhoitajan palkka kaikkine "ikälisineen" n. 2250€/kk pääkaupunkiseudulla. Käteen jää n. 1600€.
Toimintaterapeutti (amk) 2300€/kk
Lähihoitaja, peruspalkka n. 2100€
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:24"]
Lähihoitaja, peruspalkka n. 2100€
[/quote]
Ai niin, millainen, pitikö vielä esitellä itseään. Nainen, ikä 44v. Koulutus yo ja sosiaali-ja terveysalan perustutkinto. Kiltti ja tunnollinen, niin kuin hoitsut yleensä.
Nuorempi konstaapeli 2.000e. Vanhempi konstaapeli 2.200e.
Palkka nousee esim.vastuiden mukaan, mutta silloinkin useasti jää alle 2.600 euron.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:34"]
Varmaan joku sellainen joka ei ole suojatöissä kunnan virastossa.
[/quote]
Minä olen siellä "suojatöissä". Palkka on 2100 e/kk, teen jatkuvasti ylitöitä ja taustalla on korkeakoulututkinto. Työhöni kuuluu mm. sen varmistaminen, että lääkärit ja sairaanhoitajat saavat kunnalta sen liksansa, kun tulevat meille töihin.
Että ottaa aivoon kaikki toisten työtä "suojatyöksi" ilman mitään tietoa haukkuvat. Noin älyvapailla mielipiteillä ei voi kuin itse olla jossain oikeissa suojatöissä jos niissäkään! Häpeäisit.