Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

!!!!MARRASMAMAT UUTEEN VIIKKOON!!!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut sellanen kesä, että ei voi sanoa.. Huomenna onkin syksy jo.

Juu alotetaan huomenna uusi pino, mutta missä kaikki on tänään?

Gerda voi teidän pientä kun loukkasi, hö. Onneksi isukki oli viel' kotona. Meillä kans on 2 kertaa tullut suusta tai huulesta verta. Ja kun poika nousee jo ihan hyvin, mutta sunnuntaina kaatui ihan suoraan lattialle ja pää kopsahti aika lujaa lattiaan. Pieni mustelma. Ja arvaas mis aamull aoltiin? Oli pakko soittaa terkkarille kun oli iso tikku kädessä ja jalkapohjassa. Jalassa jo toistamiseen tänä kesänä. Terkkari sai sen hyvin pois kun ite me ei saatu. Oli jo vähän punanen, että hyvä että käytiin siellä. =) Meillä oli tänään muutaman tunnin kaveri sen 1v tyttönsä kanssa ja sanoikin että teillä on oikein pojan viikari,. kun kaikkea on sattunut. Mustelina jaloissa ja naarmuja käsissä. Mutta ei pientä hurvittelijaa voi estää kun tutustuu maailmaan. =) Terkkarikin sanoi että terve poika kun touhuaa ja tutkii.

Kun tämän kaverini 1v tyttö heräsi päikkäreiltä niin meijän poika vallan halasi ja pusutti hänet. Siis niin suloisia ovat yhdessä. =) Huomenna he aloittavat työ- ja hoitoelämän vähäksi aikaa.

Ajattelin illemmalla lähteä kävelemään pojan kanssa katsomaanyhtä taloa noin 4km päähän, ja jos isäntä töiden jälkeen ehtisi sinne niin kiva. Näyttely alkaa kun hän pääsee töistä. Sunnuntaiksi varasin yhden taloesittelyn klo 14 ja ainakin minä pääsen katsomaan sitä. Maksaa 207 000e ja on vm 02.

Millaisissa hinnoissa teillä muilla nuo taloasiat on, jotk aasuntoa etsitte?

Mutta mitäs sitä sitten muuta...lämpöistä torstaita ja alkoikos kotikatu muuten tänään? JEEee

-puhihaa-

Vierailija
2/43 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakuume nousee!!!

Huomenna auton nokka kohti pohjoista. Eka yö Lahdessa, sitten yksi yö mökissä Äkäslompolossa ja sitten sunnuntai aamuna ajetaan Norjan puolelle ja leiriydytään.

Neuvolassa käytiin tänään ja kehuja tuli taas kovasti. Pojat on kasvanut tasaisesti, Jeren paino 9330 gr ja pituus 72,5 cm ja Kimin vastaavat 9265 gr ja 72 cm. Pinsettiotetta ja suuntakuuloa testaili. Kimillä ei vielä ihan hallussa ole tuo pinsettiote, mutta Jere nyppii sujuvasti lattialta kaikki pienetkin hiukkaset suuhunsa. Jere myös teki ennätyksen neuvolassa ja otti kaksi askelta peräjälkeen!

Tamatulle peukut pystyssä! Kyllähän tuo aika lailla raskautuneelta kuullostaa tuo sinun olo.

Palaan sitten keskuuteenne kahden viikon kuluttua, silloin meillä on uusi asunto (johon tosin muutetaan vasta marraskuussa), uusi koira ja taatusti yksi rikas kokemus lisää tästä reissusta!

Mukavia päiviä ja rauhallisia öitä kaikille,

Sankku ja pojat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pino aloitettu http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8227051&p=1&tmode=1&smode…

Tänä päivänä kirjotetut lisätty uuteen pinoon.

Vierailija
4/43 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna voisi melkein aloittaa uuden viikonloppupinkan, kun tämä on jo näin pitkä. vai mitä?

olipas teillä puhihaa touhukas päivä eilen. oliko muskarissa kivaa?

poikanen alkoi ykskaks eilen illalla nousemaan vähän väliä seisomaan tukea vasten. aiemmin on vain muutaman satunnaisen kerran noussut. otti pari askeltakin sohvaan nojaillessaan. ja mikä parasta osasi ainakin toistaiseksi suhtkoht hyvin tulla pyllylleen alaskin. mä kun pelkäsin että tulee pää kolahtaen aina alas.

mutta aamulla hui kauhistus konttasi niin kovaa vauhtia mua kohti, että meni konttausaskeleet sekaisin ja tuiskahti naamalleen. kaksi alahammastaan osuivat johonkin, ja suusta tuli verta. hirveen näköistä kun pienen pojan koko leuka ja rinnassakin oli verta, isänsä otti syliin ja sit oli verta isin olkapäällä ja kädellä. ja mua alko huimaamaan se veri, varsinainen teräsmamma...piti käydä lattialle pötköttää ja nostaa jalkoja ylös. onneks oli mieskin kotona vielä, eikä ollut kerinnyt töihin lähteä. ja onneks haava oli ihan pieni, näytti vain paljon pahemmalta se verisotku.

no nyt lähdetään tapaamaan vauvaystävää. hyvää torstaita kaikille!

gerda ja karhunpoika

Vierailija
5/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ois poika mennyt ekaa päivää tarhaan, jos en ois jäänyt hoitovapaalle. Nyyh. Onneksi saan olla kotona. =)

Imuroin jo aamusella, kun poitsu nukahti ja onkin jo yli tunnin nukkunut. MIkäs nyt väsyttää.

Eilen aamusella tuli pestyä olkkarin ja köökin ikkunat.

Eilen käytiin anopin ja pojan ja koiramme kanssa markkinoilla. Sinne ajaa noin 10min ja poika huusi menopaluun anoppini kanssa takapenkillä suoraahuutoa. Kun pysättiin ja otin syliini niin jo oli hymyä. =) Meillä siis poika on niin minussa kiinni. Kun isänsäkin kanssa huutaa, jos en ole näkyvissä. =( En tiedä mitä tehdä. Jättääkö vain joskus raa`asti poika hoitoon. Äitini on ainut jolle hoitoon antaisin tällä hetkellä. En tiedä, kaipa joskus sitten. Tarvetta ei ole kuitenkaan. Tosin alan varmaan jumpan aina lauantaisin ja ehkä sunnuntaisin niin silloin saavat isän kanssa olla vaikka puistossa. Ei ole kotiympäristö ja minua sitten etsi. Sitten kun minä olen vielä niin tyhmä että sanon välillä miehelleni, että älä tee noin tee näin että ihmekös itkee sinun kanssa... No joo. Ei mies siis mitään kummaa tee, konhan olen neuvomassa ja siitä sitten riitaa meille välillä. No mutta ihan hyviin meillä nyt menee kuitenkin kaikesta huolimatta. Poika kun on minun kanssa 24h niin ihmekkös tuo on. Äitini on luvannut ottaa jo monesti poikaa hoitoon, mutta en halua että jää itkemään tai huutamaan kurkku suorana...

Eilen kun pesin ikkunoita sisällä niin poika roikku jaloissani, ei auttanut miehen kikkailut. No pesin ikuunoita ulkoa niin johan poika viihtyi ja oli isän jaloissa ja pyysi isän syliin. =) Kyllä hän isästään tykkää. Aina töistä tullessaan, konttaa kovaa vauhtia isän syliin ja on iloinen kun isä tulee. =)

MUtta mukavaa viikkkoa kaikille!!!!!!!

Vierailija
6/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhahhei, en meinaa pysyä housuissani! Mennään kuudelta katsomaan meille uutta kotia. Iik! Ihanalta alueelta ja nykyisestä kodistamme vain 3 km päässä :) Nyt pistäkää toivetta kehiin, että saataisiin se, eikä kukaan veisi sitä nenämme edestä. Mennään kuudelta katsomaan ja puoli kuudelta on joku toinen pariskunta menossa siis meitä ennen. Hittolainen, jos tekevät heti tarjouksen. Alue on ihanteellinen lapsille ja muutenkin arvostettua, joten saattaa mennä tappeluksi :D

Ja sitten vielä, olen aloittanut uuden elämän. Syön terveellisesti, joogaan ja jumppaan. Kaksi kiloa oli lähtenyt viikossa, vaikka tarkoituksenani ei ollut painoa pudottaa, elää vain terveellisemmin. Hitsi, että on hyvä fiilis. Kannustan nyt kaikkia liikkumaan, tästä tulee niin ihana olo! Ja se hiton " reppuli" tuossa navan ympäristössä on alkanut kaveta. Siis ihan oikeasti! Siitä on siis sittenkin mahdollista päästä eroon. Luulin, että se on venynyttä nahkaa, mutta pienenee pienenemistään. Ja Sapiinalle tsemppiä pudotukseen, hienosti olit jo edistynyt! Mars mars säteitä äitykälle :) Varmasti sussa on naista (ei sussa mitään miestä tarvi olakaan :D) tiputukseen! Kun pääsee alkuun, niin tulee tosi hyvä fiilis, kun huomaa, että muutos on vieläkin, lapsen saannin (sinulla lasten) jälkeen, mahdollinen.

Pitää vielä mainostaa. Kaverini, jolla oli jäänyt raskauksista 15 kg yhteensä, tiputti Keventäjissä 16 kg neljässä kuukaudessa! Vannoo Keventäjien nimeen. Koko perhe voi syödä samoja ruokia, joiden repeptit on tehnyt Kati Nappa, joten maistuvaa safkaa.

Se siitä propagandasta.

Ihanaa kun voi nukuttaa Onnia taas pihalla. Säät eivät ole liian kuumat ja savukin on hälvennyt. Meillä vedetään kunnon päikkäreitä vaan pihalla.

Juttu pomppii, kuten minäkin. Olen niin innoissani. Taidan mennä jumppapallolla jojottelemaan energiaa pois :)

Noema

Vierailija
7/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duracel-Noemalle peukutuksia jotta saisitte sen asunnon!! Tarvii taas lisäksi ihailla energisyyttäsi. Oon näköjään yllytyshullu kun aloin heti viestisi luettuani jumppailemaan. Tekstistäsi säteili kai energiaa tännekin saakka. :-)

Täälläkin on uni maittanut. Jesse nukkui aamupäivällä ulkona sateen raikastamassa ilmassa peräti kolmen tunnin päikyt. Viikonloppunakin nukkui ihmeen hyvin vaikka oltiin reissussa. Ehkäpä se viileämpi sää tosiaan vaikuttaa positiivisella tavalla.

Jesse sai eilen ensikosketuksen kaatosateeseen. Tultiin just reissusta kotiin ja kun päästiin parkkikselle, alkoi sataa aivan kaatamalla. Kantamuksia oli niin paljon ettei voinut sateenvarjoa avata joten poika sai myös kolikon kokoisia pisaroita päällensä. Ja voi raasu miten peloissaan oli. Itki lohduttomasti mun sylissäni koko matkan parkkikselta kotiin. Noh, kyllä Jessekin vielä aikanaan oppii nauttimaan kunnon sadekuurosta. :-)

Jaahans, nyt pitää mennä kylppärin suuntaan. Konttasi nimittäin juuri haisunäätä viereen. ;-)

Vierailija
8/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tarttui kans joku energiakärpänen tuosta Noema sun kirjoituksesta, tosin vielä suunnitteluasteella :D Bongailin netistä jumppia missä aion käydä ensi viikosta lähtien 2 kertaa viikossa. Lisäksi alan ulkoilla enemmän. Näin suunnittelin. Toivottavasti energia säilyy suunnitelmien toteutumiseen asti!! Pidän peukkuja, että teillä tärppäisi asunnon kanssa.

Puhihaakin oli ollut reipas ja pessyt ikkunat. Mun tarttis ja jatkaa sitä urakkaa. Puolessavälissä oon. Meillä tai siis minulla alkaa huomenna hoitovapaa. Meillä taitaa olla siis lähipäivinä syntyneet vauvat? Koskas teidän vauvelilla olikaan syntymäpäivä? Meitin karhunpoika on syntynyt 18.11.

Auringonkukka hyvältä kuulostaa 3 h päikyt. Ehkä nää ilmat tosiaan tekee sen, että uni paremmin maittaa. Meillä nukutaan yleensä 45min - 2 h kerralla. Tänään on ollut kyllä ihmeen väsynyt poika, nukkui jo heti aamulla ysiltä tunnin päikkärit ja nyt yhdeltä nukahti toisille mun syliin. Siitä kannoin sit pinnikseen.

Haisunäädästä puheenollen, poika teki tänään ekat kakat pottaan. Jee :) Parit pisut on tullut aiemmin. Mutta voi että olikin ylpeä aikaansaannoksestaan, vielä kun kehuin poikaa. Taputti käsiään itsekin hymyssäsuin :)

Poika on oppinut sanomaan mun mielestä ekan sanansa, se on hyvä. Hauskaa kun konttaa ympäriinsä ja välillä hokee hyvähyvä, hyvä. välillä pysähtyy taputtamaan käsiään yhteen. mies on sitä mieltä, ettei vielä tajua hyvä-sanaa, vaan että se on vaan jokeltelua mikä kuulostaa hyvältä. tjaa-a, enpä tiiä. mietin vaan, et joko tohtis kirjoittaa vauvakirjaan ekan oppimansa sanan... :)

odotan jo että oppii äiti sanomaan :)

reipasta päivää kaikille!!

t. Gerda

Vierailija
9/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Anni nukkui eka yön viikkoon suht kunnolla! Tosin söi kaks kertaa, mutta muuten ilman itkuja ja ähellyksiä!!! Hampaat pullottaa alhaalla, mutteivät vielä läpi tule, kaiketi ikenet kutiaa. Ihme ettei herännyt edes ukkoseen, jyrisi aikasta kovasti koko viime yön.

Tänään aamupäivällä nukkui tunnin ulkona, heräs väsyneenä itkemään. Otin sisällä ja rupes sylissä nuokkumaan nukahti mun massun päälle uudelleen. Kun laskin pinnikseen, heräs välittömästi. Onneks makoilin melkein tunnin Annin kans sohvalla, niin sai unta. Yksin vaan ei uskalla jättää enää sohvalle nukkumaan. Noh, nyt uusilla unilla tuulikaapissa (ulkona sataa ja vähän ukkostaa, en uskaltanu jättää kuistille nukkumaan...).

Keskiviikkona alkaa meidän muskari. Kivaa! saa jotain aktiviteettiä tähän kotona olemiseen. Sitten jos vielä innostus jossain perhekerhossa käymään edes silloin tällöin. Saas nähä.

Noh, eikai tämän kummempaa.

Hertta

Vierailija
10/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäipi tuo vkonloppu kokonaan paitsioon,istuin kai 5min.koneella.

Hurjasti oli siis puuhaa buukattu kahdeksi päiväksi,pakastimien sulatusta,jääkaapin pesua,ynnä muuta suursiivousta ja verhojen vaihtoa..

Kyllä on siel top-5:ssa se fiilis mikä tulee puhtaasta kodista ja yhdessä puuhailusta,kun mekin usein iltaisin sinne sohvalle jämähdetään ja etenkin nyt kun S menee niin aikaisin nukkumatin maailmaan(20.00).

Kiva olikin eilenillalla katsoa pitkästä aikaa tv-leffa ihmis-suhteista,mieheni hoiti pojan puurot ja pesut, leveilin sohvalla karkkien kanssa!(eiei,en ole heittänyt kirvestä kaivoon,vaan kiloilu jatkuu mukavasti,irttaripussien koko vaan on pienentynyt!)Kiitos vaan kannustuksesta kaikille mammoille!!

Heti teki mieli lähteä lenkille/salille/uimaan/tai edes vatsoja vetämään olkkarin lattialle, kun luin Noeman energiaa pursuvan ilosanoman;)

Onneksi illalla pumppi ja fillarimatka jumppaan käy lämmittelystä.

Suurta peukkua täältä illan Talokatselmukseen,varmasti jännittää ja perhosia tässä iltapvän odottelussa..

Varmaan pyytämättäkin raportoit meille peukkulaisille kuin kävi...

Nyt en muista lainkaan mitä muuta tuolla rustailitte..

Meillä pikku-heppu aloittanut illalla oudon kitinän,jos kaikki ei mene herran toiveiden mukaan HETI,naama vääntyy.

Ei siis itke vaan ruikuttaa..no,joka pvä jotain uutta,yleensä enemmän sitä positiivista kehitystä.

Huomenna olis se muskarin toinen " testi-kerta" ,eli katson nyt tarkkaan sen pokon viihtyvyyden.

Jos itkulla taas alkaa,jää tuo leikki toviksi ja kotona jatketaan muumilauluja ja äitin kanssa tanssia.

Tuntuu nykyään että isiin verrattuna äiti on jäänyt kakkoseksi.

Pokko repeää aivan täysin kun isin naurava naama näkyy,vaikka olis ollu 2min.viereisessä huoneessa.

Hyvä niin ja mieheni jaksaakin leikkiä pokon kanssa pidempään ja on kovin kekseliäs,raskaan työpäivän päällekin.

Tuo antaa tietysti äidille vapautta harrastaa yms.kun tietää että kotona on toimiva poikienklubi ja toki niitä hymyjä äidillekin suodaan:)

Noniin,turinat sikseen ja pyykkiä narulle,pian 2h uinuttu,joten maitopullo valmiiksi.

Iloisin mielin alkusyksyyn,

Sapiina ja aarteet

Vierailija
11/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noemalla peukatan talosta!!!!!

Toivottavasti on huippu mieluinen ja saatte sen =)

Kotiin saapunut Hilda, joka myös nauttii " omasta" kodista viikon anopilla olon jälkeen, vaikka kerrostalossa vuokralla ollaan.

Vierailija
12/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noema, kuinka talokatselmuksessa kävi?! Oliko ihana, joko teitte tarjouksen?!!! Niin ja kiitti tsempityksestä laihtarin suhteen:)

juu, mä ihan tosissani taas peiliin kattoessani irvistin läskeilleni..ei ne mihkään lähe jos ei niille tee mitään!!! voi kökkö kun oon oikeesti saamaton:( No jospa se inspis tulis pian.

Gerda: meilläkin poika sanoo " sanoja" , kuuluu hätä , namnam ja oho ihan selvästi. Mut onko ne sit vaan jokeltelua niin en tiiä, varmaan niin. Äiti- sana on kuulunut muutaman kerran, mut ei mulle sanottuna, että vahinkoja varmaan nekin. Mut ihanan kuuloista on tuo poikasen juttelu.

mutta näin pikaisesti vaan tällä kertaa, poikanen on niin kiukkunen ja väsynyt nyt että pitää mennä iltapesuille ja kait nukkumaankin. en tiedä onko ne hampaat vai mikä, tosi kiukkupussi meillä on..ja vaan äitin syli kelpaa. no isin syli vähän aikaa jos mua ei näy, mut heti kun mä tuun näkyviin niin huuto alkaa..Suppoa ajattelin taas yöksi antaa.

palataan taas!! Heipat kaikille!

Vierailija
13/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille talo-onnitteluista! Lämmitti kovasti mieltä:) Siitä päästäänkin itse asiaan: Kerro nyt Noema hyvän tähen, miten kävi!!?? Eihän tässä pääse nukkumattihommiin ennen kuin tietää:)

mammakka täällä JÄNNITTÄÄ puolesta ja pitää peukut, varpaat, ja kaikki (?) pystyssä:)

Vierailija
14/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se viimeinen " kotoilu" viikko sitten :( Ens maanantaina pitäs olla skarppina ja tietäväisenä työharjottelussa. Toivottavasti onnistun enkä oo ihan kaikkee unohtanu vuoden kotoilun jälkee, poukkuja saa pitää mullekin sitte. Toivottavasti kerkeen täällä silti käymään.

Noema: Tuu kertomaa talo kuulumisii, ihan jänskättää teiä puolesta! Muistan kyl kuin jänskää se on...

Miro meni äsken koisimaan. Oli poika pieni ihan väskä ku koko päivä meni touhutes ja ei malttanu sit nukkuu kauhees päiksyi. Aamul mun äiti oli häne kans täs meil kolmise tuntii ku mä ravasin tuol pisi pihaa... meil oli vast nyt tontin lohkominen vaik on ostettu jo alkuvuodesta tää. Kun saatii tontit oikeil omistajil ni lähettii Raumal ostamaa Mirol kaikkee :) Hän sai mm. potan, uudet aurinkolasit, pyöräilykypärän, leluja, " talvikuomat" jne... Must on nii ihanaa ostaa hänel kaikkee :) Talvi- ja välihaalarit viäl ois (ainaki) hankintalistal.

Niinpä... Vähän olen suruinen vaik oonki odottanu jo töitä ja koulu kovasti. Onneks meil o varovaine alotus ton työharjottelun takii. Se kestää 5 viikkoo ja sen ajan Miro on isin kanssa. Sitte alkaa koulu ja Miron perhepäivähoito. AAAAPUUUUVA! Mua jännää iha simon :O

Mites, onko muita " vauvoja" jo viety hoitoon? Mitenkä se on sujunu? Ovatko viihtyneet? Ongelmia?

Mä tahtoisin et poika jäis kotii ja hänel ois tääl oma hoitaja mut emmä millää oo keksiny ketää semmost kenel tahtoisin jättää hänet... Kun ei mul oo tän vuoden puolel ku muutama opintoviikko. Voi että ku mua harmittaa etten keksi ketää hänel kaveriks tähä... *masentaa*

Nyt mä taidan mennä sohval lukee kirjan loppuu ja mässyttää herkkui. Massun kohal roikkuu viä hiuka mut kaikki vanhat housut mahtuu... En jaksa siis nyt ainakaa miettii mitää massu-jumppaa. Noema vois antaa jonkun energia piikin mullekin :) ?? Sulla taitaa sitä riittää kyl ihan jaettavaks asti :D

Huomiseen, Jonsku!

Vierailija
15/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun koti kyllä, kaunis ja kodin näköinen, mutta ei meidän. Kyllä sen sitten tietää sydämessään, kun on astunut uuteen kotiin. Oli ihana päästä kotiin, se kai jo kertoo, ettei ollut kuitenkaan sitten " nappi juttu" . Paidassakin haisee vieras tuoksu, ei minun kotini. Hmm..

Mutta luovuta en! Enkä missään nimessä vaivu epätoivoon :) Mies sanoikin tuossa eilen, että innostun aina kaikesta uudesta täysillä. Tästä naisesta ei löydy rauhallista harkitsevuutta, se on joko tai! Uudella innolla siis taas kotia etsimään. Jokaisesta esittelyreissusta olen jotain oppinut. Eilen välittäjä kertoi, kuultuaan, että olen teologi, kuinka oli nähnyt enkelin lapsensa takana kun jääpuikko oli tippunut talon katolta lapsen pään kohdalle. Mies kertoi, että näki siis selvästi enkelin, joka horjautti lasta niin, ettei jääpiikki osunut häneen. Välittäjä oli ihan tavallinen mies, joka sanoi, ettei ollut ennen mihinkään uskonut. Tänään toinen välittäjä kertoi myös omasta hengellisestä statuksestaan, koska uteli opinnoistani ja sai selville, että olen teologi. Mielenkiintoisia juttuja :)

Mutta huomisiin ja uusiin kujeisiin :)

Noema ja unelma kodista

Vierailija
16/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt ihan kirjoittaaja kiittää teitä kaikkia mammoja sydämeni pohjasta mukavista jutuistanne kuluneiden kuukausien aikana. Olen lueskellut juttujanne ahkerasti jo odottelu-aikana, ja nytkin miltei päivittäin, kirjoittaminen on vain aina jäänyt...

Teidän juttunne on juuri sitä hienoa ja vilpitöntä vertaistukea (eikä vain teille aktiivisille vaan meille taustailijoillekin), mitä tällaiset palstat voi parhaimmillaan tarjota. Uskomatonta, miten tuntemattomista ihmisistä tulee tuttuja (minäkin tulin tänne katsastamaan miten Noeman asunnon katselmukselle kävi) =)

Jatkakaa samaan malliin!

Jaksamisisia ja onnenhippuja päiviin pienokaisten kanssa teille toivottelee,

Manna ja napero piirua vaille 9kk

Vierailija
17/43 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmistus Noema kun se asunto ei ollutkaan sitten teidän koti. Vaan älä huoli, kyllä te sen unelmanne vielä löydätte. :-)

Gerdalle onnittelut karhunpojan ensimmäisestä pottakakasta! Meidän haisuli ei ole sellaista osannutkaan vielä tehdä, vaippaan on niin paljon helpompi kakkia kun sen voi tehdä vaikka vauhdissa. ;-)

Manna: Kylläpä laitoitkin mukavan viestin marraskuisten illan iloksi. Oikein tuli hyvä mieli. Samaa mieltä olen että täällä on hyvä porukka ja olen saanut täältä todella arvokasta vertaistukea, lohtua, päivän piristystä jne... Haluan siis myös omasta puolestani taas kiittää ihania marrasmammoja, kiitos-kiitos-kiitos! :-)

Meillä oli tänään Jessen kanssa oikein kiva päivä, hassuteltiin ja naurettiin paljon. Kyllä ne hyvin nukutut päiväunet vaan kummasti vaikuttaa sekä äidin että lapsukaisen mielialaan. Jesse nukkui tänään yhteensä reilut 4h päikkyjä ja meni kuitenkin ihan normaaliin aikaan yöunille. Tänään on ollut ihan ennätysvähän itkuja ja kitinöitä. Oon kyllä nauttinut, aika harvinaista herkkua nimittäin on ollut tällainen hyväntuulisuus. Ehkäpä herran 8kk-kriisi alkaa hiljakseen helpottamaan...? ;-)

Mukavaa loppuiltaa itse kullekin!

Auringonkukka ja hassunassu 9,5kk

Vierailija
18/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö taas vaihteeks heräiltiin vähän väliä. Oiskohan lisää hampaita tulossa vai syönyt sopimatonta vai mikä lie, mistäs näitä tietää...:/ ei kyllä näy vielä ikenissä uusia alkuja...

JonsQ. Harmi ettei kotiin ole löytynyt sopivaa hoitajaa niinku oisit toivonut. Mut varmsti hoito alkaa sujuun kuitenkin hyvin, kai se on usein äidille kovempi paikka kuin lapselle. Tsemppiä!!

Manna kiitos kirjoituksestasi. Olipas mukavaa lukea noin positiivinen palaute, sai tosiaan hyvälle mielelle. Tervetuloa vaan mukaan kirjottelemaan, vaikka vaan silloin tällöinkin, jos siltä tuntuu!

Hitsi. Joku lehtimyyjä sai mut tilaamaan itelleni uuden lehden, kauneus ja terveys. Aina oon ajatellut että emmä mitään lehtimyyjiltä osta, mut se oli niin edullinen tarjous ja päälle vielä hyvät boukset, pari muuta lehtee ja ristikkolehtii mitä tykkään tehdä. Seli seli :D Hairahdin :)) No mut mulle ei tuukkaan ennestään mitään lehtee, nii ehkä on kiva saada vähän lukemista syksylle.

Eilen kävin shoppaileen pikkuhaikaran muuttomyynnissä. Kaikki oli 50 % - 90 % alennuksessa. Lähtöhinnat oli vähän keskivertoa korkeampia, mutta ei tuossa hintaa kyllä paljoa jäänyt. Ostin hiekkaleluja, kylpypyyhkeen, kumisaappaat ja sadetakin, housut.

Ystäväni kertoi odottavansa vauvaa. Olipas ihania uutisia, itsekin ihan innostuu ja on onnellinen toisten puolesta.

Päivä näyttää vähän harmaalta, tulee varmaan sadetta. Hih, vois mennä testaan pojan uusia kumppareita ja sitä sadetakkia. :D

Heippis!

Gerda

Vierailija
19/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noeman unelmakoti odottaa vielä kahvinkeittäjää,vissiin vielä hetki jännitystä,onnea metsästykseen!

(ehdit vielä tulppaanit istuttaa...:))

Kiitos Manna,sydäntä lämmitti kauniit sanat!

Olen täysin samaa mieltä,upeita ihmisiä täällä!

Kovin olen onnellinen joka aamu tästä meidän nyk.rytmistä,pitkät päikkärit ja yleensä viimeyön kaltaiset unet,ei herännyt taas kertaakaan,ne ekat 8kk olikin aika rumbaa,tuttua melkein kaikille meistä..

Miten sitä on jaksanutkin valvoa niin kauan,onneksi ei tiennyt miten pitkään sitä kestää, kuvitteli alkutaipaleella,että 4-5kk iässä yöt ehjiä..niinpä.

Reilun tunnin päästä sinne muskariin ihmettelemään,voi kunpa menisi kivasti,olis niin mukava jatkaa,mutta vain pokon fiiliksen mukaan.

Ehtii sitä myöhemminkin,jos ei vielä osaa nauttia.

Nautinnoista puheenollen,nyt meidän pojan lempparia on keinuminen,parvekkeella ja puistossa ja mahdollisimman kauan,iiiisot vauhdit,kasvot yhtä suurta hymyä ja kikatusta.

Eiköhän tuosta huvista kaikki pidä,itseni mukaan lukien!

Piti laittaa lyhyesti,ehtisi pakkaamaan kassin ja muut rutiinit,jotenka

hei vaan!

Vierailija
20/43 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä piti vielä mainita,

lainasin kirjastosta eilen todella hyvän opuksen vauvojen ja lasten ruokailuun ja ravitsemukseen liityvistä asioista:

Aila Paganus ja Helena Voutilainen, Herkullista kotiruokaa lapselle.

Ehdin " yhdellä silmällä" lukea ennen unta n.50 sivua ja täyttä asiaa,mukavasti kirjoitettuna,paljon ohjeita.

Itse tulee helposti jämähdettyä samoihin safkoihin,joten nämä ovat tervetulleita.

Vinkin tästä sain sosepinosta.