Ootko tunnistanut joskus näiltä sivuilta jonkun?
Jonkun tuttavan tai ystävän? Moni näitä keskusteluja tuntuu seuraavan kun usein näkee linkitettynä joitain keskusteluja facebookin seinillekin...
Kommentit (18)
Täytyy olla aika vainoharhainen jos tunnistaa. Tosin jos linkittää jotain faceen on syytä epäillä.
tunnistin jostain ketjusta kun kyseltiin lasten nimiä.
Olen, kertoili avoimesti tilanteestaan semmosia asioita jotka yhdistin heti häneen ja oikeaan se osui sitten.
No ystävästä puhuttiin paskaa päivä tapahtuneen jälkeen ja ei sitten aloittaja viittinyt yhtään muuttaa tietoja vähemmänm tunnistettavaksi.
Samaa ole ajatellut, olisi aika noloa:/
Mieheni on tunnistanut minut kirjoitustyylini ja argumentointini tähden. Ei haittaa lainkaan ;)
Lapsen nimistä, mutta voi olla sattumaa, tai sitten joku muu ottanut jonkun toisen nimet. Mutta kyllä yksi nimisarja oli täsmälleen sama kuin sukulaislikalla.
Facebookissa yksi viisikymppinen+ kaveri avasi keskustelun täsmälleen samasta aiheesta mikä täällä oli ollut samana päivänä, se tuntui oudolta.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Mitä noloa siinä on, jos tunnistetaan? Eikö ihmiset sitten vastaa mielipiteistään? Se vasta noloa onkin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Mitä noloa siinä on, jos tunnistetaan? Eikö ihmiset sitten vastaa mielipiteistään? Se vasta noloa onkin.
[/quote]
En ole tuo aiempi kommentoija mutta itse välillä otan osaa varsin syvällisiin keskusteluihin kertoen hyvin henkilökohtaisista asioista. En haluaisi hyvänpäivän tuttujen tai työkavereiden välttämättä tietävän näistä.
Siksi huolehdinkin aina ettei tekstistä minua tunnista ja jos en onnistu kirjoittamaan tekstistä "tunnistamatonta" niin jätän postaamatta. Joskus silti epäilyttää voiko joku tunnistaa mutta toisaalta luulen olevani vaan melko vainoharhainen tässä asiassa :)
En ole tunnistanut. On tuttuja asioita, mutta niitä nyt on vaikka kuinka monella. Lisäksi ihmiset ei kirjoita niin kuin ne puhuu.
Mut on pari luullut tunnistaneensa. Aina on mennyt väärin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:49"]
[/quote]
[/quote]
No jos alottelet näitä "Mua niin panettaa" -ketjuja...
Olen mutta enhän voi tietää onko sama oikeasti. Kerran esim. tunnistin yhden mutta sitten se kirjoitti miten sillä ei ole lapsia. Sillä on joksi luulin. Hämäsikö vai erehdyinkö...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:16"]
En ole tunnistanut. On tuttuja asioita, mutta niitä nyt on vaikka kuinka monella. Lisäksi ihmiset ei kirjoita niin kuin ne puhuu.
Mut on pari luullut tunnistaneensa. Aina on mennyt väärin.
[/quote]
Mulla aivan sama kokemus! Avauduin jostain asiasta, ja joku siihen kommentoi "Moi Anna! Heti tunnistin sut!"
Jep, paitsi en oo Anna...
Mun mies luuli tunnistaneensa mut. Ei tahtonut millään uskoa, etten ollut alottanut sitä ketjua. Vielä pari päivää myöhemmin se tinkasi että "voisit nyt myöntää..." Tosi raivostuttavaa.
Julkkisketjusta bongasin Nina Nuorivaaran. Olen ollut kerran hänen kanssaan tekemisissä. Pitkä ja näyttävä kaunotar.