Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on paniikkikohtaus. anna jotain helpottavia keinoja

Vierailija
22.08.2014 |

Päästä yli

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa vaikka mullaki on paniikkihäiriö. Onko sul lääkettä tuohon?

Vierailija
2/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että toi tunne ei kestä kauaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä pussiin

Vierailija
4/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota vartalosi rentoutumaan. Heti kun alat esim. puristaa kättä nyrkkiin, rentouta se. Hengitä syvään! Se menee pian ohi, tsemppiä!

Vierailija
5/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue netistä tietoa paniikkikohtauksesta. Siis sellaista asiallista ja "tieteellistä". Mulla ainakin se auttaa :) Siis siinä lukiessa, kun huomaa, että jaa nää mun tuntemukset johtuu siitä, että mun adrenaliini kohoaa ilman mitään syytä ja tää menee kohta ohi, eikä ole vaarallinen. Ja  on tosi yleistä vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
6/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lääkkeitä kasapäin. Mut yritän eroon ja siksi saankin näitä hirveitä "seinät kaatuu" pelkokohtauksia.

Vierailija
7/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt opamox 3x15mg. Ap. Kiitos neuvoista, yritän rentoutua

Vierailija
8/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli paniikkikohtaus tunti sitten. Tuli ihan yllätyäen pitkästä aikaa. Ajattelin kohtauksen tultaessa, että tule perkele ja kunnolla!! Menin mukaan adrenaliini ryöppyyn ja ajattelin että mukana ollaan :) no, se meniki sillä ohi. :)

Vierailija
9/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ottanut jo lääkkeitä, eivätkä ne auta, niin voisit koettaa esim ottaa tyynyn syliin ja rutistaa sitä... tai joku pehmolelu tms. Tee jotain sellaista, mitä et normaalisti arjessa tee, jos se saa rentoutumaan. Istu vaikka lattialle risti-istuntaan ja tee jotain kevyitä venyttelyjä. Laita jotain hyväntuoksuista hajuvettä, keitä kaakaota tms. Olethan syönyt jotain, ettei huono olo johdu nälästä?.

Vierailija
10/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lämpimään suihkuun.

Seiso mahdollisimman lämpimän suihkun alla ilman kiirettä.

Vierailija
11/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso simpsoneita tai muita hauskoja

Vierailija
13/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jollekin ystävälle, johon luotat.

Vierailija
14/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:27"]

Jos olet ottanut jo lääkkeitä, eivätkä ne auta, niin voisit koettaa esim ottaa tyynyn syliin ja rutistaa sitä... tai joku pehmolelu tms. Tee jotain sellaista, mitä et normaalisti arjessa tee, jos se saa rentoutumaan. Istu vaikka lattialle risti-istuntaan ja tee jotain kevyitä venyttelyjä. Laita jotain hyväntuoksuista hajuvettä, keitä kaakaota tms. Olethan syönyt jotain, ettei huono olo johdu nälästä?.

[/quote]

Mulla kissan halaaminen auttaa. Kissa on kuin ihana lämmin nallekarhu ja kehrää. 

Vierailija
15/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso youtubesta mitä tahansa, mikä saisi hyvälle tuulelle/rentoutuneemmaksi

Laita vaikka hakusanoiksi relaxing water sounds tai bird songs, rain forest tai ASRM massage

Vierailija
16/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:25"]

[/quote]

Mulla kissan halaaminen auttaa. Kissa on kuin ihana lämmin nallekarhu ja kehrää. 

[/quote]

ja kissan nuuhkiminen on ihanaa!

Vierailija
17/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan aina kännykällä jotain peliä joka ei oo liian monimutkanen mutta johon voi keskittyä. Mulla auttaa!

Vierailija
18/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kuole! Senkun panikoit ihan rauhassa. Mullekin tulee välillä pahoja niin että sydän hakkaa triljoonaa ja päässä pyörii.

Vierailija
19/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä kaurapuuroa. Toimii minulla. Outo keino, mutta kaikkea voi kokeilla...

Vierailija
20/29 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 20:25"]

[/quote]

[/quote]

ja kissan nuuhkiminen on ihanaa!

[/quote]

Niin on! <3 Mukava oikein upottaa kasvonsa kissan turkkiin. 

15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi