Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen hankkiminen yksin hoidoilla?

Vierailija
22.08.2014 |

Voisivatko tämän tehneet kertoa kokemuksistaan? Millaiset hoidot ovat? Millainen raskausaika yksin? Entä yksinhuoltajuus koko elämän ajan?

Olen tätä miettinyt, koska sopivaa miestä ei tunnu löytyvän, mielummin teen lapsen ilman isää kuin epäkelvon isän kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ketään?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hoidot välttämättä kovin kummoisia ole, inseminaatio lahjoitetuilla siittiöillä on helppo ja nopea toimenpide.

Vierailija
4/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hoitomuodot, tulokset jne. riippuvat iästäsi, terveydentilastasi ja tuurista... Helpommillaankin menee muutama tuhat rahaa, mitään korvausta et yksin ollessasi saa. Terveydentilasi katsotaan ja psykologin käynnit vaaditaan. En osaa tuosta kertoa lapsensaannin jälkeen, kun yksin en ole. Enkä täällä haluaisikaan. Liian pahansuopa paikka itselle tärkeille asioille.

Vierailija
5/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidot voivat olla myös todella rankkoja. Itse olen nyt onnellisesti IVF-hoidoilla raskaana, mutta monenlaista hankaluutta on ollut. Hoitojen seurauksena sairastuin hyperstimulaatio oireyhtymään ja olin pariinkin otteeseen sairaalahoidossa. En ole koskaan aikaisemmin tuntenut itseäni yhtä kipeäksi. Hyperin lisäksi vielä päälle ne normaalit alkuraskauden ongelmat ja epänormaalit verenvuodot..en halua pelotella, mutta hyvät tukijoukot on hyvä olla olemassa, jos kaikki ei menekään niin kuin oli suunnitellut. Tsemppiä!

Vierailija
6/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni IVF:stä taas olivat hyvät. Hoidoissa mikään ei tehnyt kipeää eikä tullut sivuvaikutuksia lääkkeistä tms. Toisesta alkionsiirrosta saimme vauvan. Jos en olisi itse löytänyt miestä, luulen että olisin tehnyt lapsen hoidoilla yksin. Varmasti miehen mallia voi löytyä ydinperheen ulkopuoleltakin, esim mieskummi, ukki ja enot tms. Tsemppiä sinulle mitä päätätkin!

Vierailija
7/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin lehdestä vastaavasta tapauksesta ja tuolloin äiti oli käynyt ulkomailla hoitamassa homman klinikalla inseminaatiolla ja hintaa tuli tonnin-pari. Muistaakseni tokalla yrityksellä onnistui. Ainakin Tanskassa ja USA:ssa onnistuu; muistaakseni myös Suomessakin. Itsekin mietin samaa; tosin sitten löysinkin kumppanin.

Vierailija
8/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni hankki lapsensa noin. Hoidoista onnistui se helpoin, eli missä siittiöt vain viedään kohtuun. Hän on ollut valintaansa tyytyväinen.

Vierailija
9/9 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICSI-hoidoilla lapsen saaneena lähtisin hoitoihin vaikka yksin. Välillä oli henkisesti raskasta, kun testit näytti kerta toisensa jälkeen negaa eikä siirtoon päästy joka yrityksellä ollenkaan.

On hyvä, että on joku, jolle purkaa oloaan ja jakaa jännitystä. Minulle se oli hyvä ystävä, vaikka miehen kanssa yhdessä hoitoja läpi kahlattiinkin.

Rahaa meni huolella, mutta kyllä tuo murunen on kaiken sen väärti. Korvaamaton, maailman rakkain pieni ihminen 3,5 v. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä