Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kotipoliisit ärsyttää!!!

Vierailija
22.08.2014 |

Ärsyttääkö muita nämä facebookin itkutarinat, joissa henkilö on kohdannut vääryyttä ja "saa jakaa"?

Rekkakuski kuvasi hullun ohittelijan ja laittoi videon faceen ja nyt on ohittelijalla syyteharkinta niskassa. Nyt kuskia uhkaillaan jne. Tänään viimeksi näin jutun jossa oltiin tehty koe kuinka moni pysähtyy kun lapsi odottaa suojatien edessä - ei yksikään. Sitten uhkailtiin, että aletaan ottamaan kuva ja rekkarit ylös kaikista ketkä ei pysähdy ja laitetaan jakoon.

En sano, etteikö kyseiset törpöt ole toimineet väärin ja siitä saakin suuttua, mutta joku raja sentään. Kummallista, että nyt yhtäkkiä tavalliset ihmiset ovat alkaneet leikkimään poliisia...

Jos mun kuva olisi joskus facebookissa yleisessä jaossa, koska en pysähtynyt suojatien eteen, niin se olisi samantien rikosilmoitus kunnianloukkauksesta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäyteen ja kotipoliisiuteen liittyy saumattomasti myös tämä "se on saman tien rikosilmoitus kunnianloukkauksesta" -pelleily. Muna pystyssä ja savu sieraimista tupruten ollaan niin rikoksen uhria, niin rikoksen uhria. Töminä vain käy, kun marssitaan poliisilaitokselle.

Vierailija
22/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs tämä Järjen jättiläinen, jolla oli hyttynen perunamuussissa, kun oli syönyt lappilaisen ravintolan terassilla. Kimpaantui kun ei saanut uutta annosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oppivat olemaan, ihmisillä on nykyään liian suuret luulot itsestään. Varsinkin jos vähänkin rahaa löytyy, niin ollaan niin Euroopan omistajia, ettei liikennesäännötkään enää koske.

Vierailija
24/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynkkaushenki ja verenhimo. Ne tulevat esiin, kun vähän rapsuttaa.

Vierailija
25/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää toi "SAA JA PITÄÄ JAKAA".

Vierailija
26/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi voi olla törkeissä liikennerikkomuksissa ihan hyvä juttu. Siis jos ihmiset alkaa sosiaalisen häpeän pelossa ajaa turvallisemmin. Nythän tilanne on se, että monet käyttää hyväkseen valvonnan puutetta ja ajaa ylinopeutta, punaisia päin, tukkii suojatiet ruuhkassa, jne ja normaalit tienkäyttäjät ei voi asialle mitään, koska poliisi ei voi olla joka paikassa. Silloin kun sosiaalinen media paikkaa tätä valvonnan puutetta niin en voi nähdä sitä huonona juttuna. Sitten jos lietsotaan raivoa tyhjästä niin se on eri asia.

Vierailija
27/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä jaa noita, koska postaukset esittää aina pelkästään toisen puolen asiasta, pahimmillaan jopa tahallaan ihan väärässä valossa. Typerät ihmiset ei kuitenkaan osaa suhtautua lukemaansa vähänkään skeptisesti.

Vierailija
28/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata mitään facebook lynkkauksia. Niistä ei tiedä kuka syyllinen todellisuudessa on. Varsinkin nuo autotörppöilyt on epäluotettavia, autoa kun voi ajaa muutkin kuin se jonka nimiin se on rekisteröity. Lisäksi tulee vielä nolous siitä jos tietää lynkkaajan töpeksineen jotain vastaavaa itse.

Esim. Serkkuni jakaa jotain kiertokirjeitä koulukiusaajista ja eläinrääkkääjistä. Ei vissiin tiedä tai välitä että oma lapsensa on myös kiusaaja ja veljensä kidutti koiran kuoliaaksi joskus aikoinaan. Lynkkaajien kannattaisi huolehtia ensin edes oma pesänsä.

Vierailija
29/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ne kaikki tarinat. Se isä jonka 13-vuotiasta ei muka kukaan auttanut ja sit selvis et jopa sairaanhoitaja oli ollut paikalla ennen ambulanssin tuloa. Sit nää tytöt jotka ajoi pyörillä ristiin. Niin, kannattaa aina uskoa lasten kertomus siitä kuinka moni käveli ohi jne.

Vierailija
30/30 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kovasti.... Tuntuu, että porukka haluaa vaan huomiota niillä jutuillaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi